Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Dirt بعدی فقط در انحصار PC می‎باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  view?resolution=2560x1600&file=Mzg4OHgyN...xscGFwZXI=]
استودیو Codemasters از جدید ترین بازی خود با نام  Dirt Rally در انحصار رایانه های شخصی رونمایی کرد. همچنین نسخه Early Access برای کسانی که مشتاق تجربه ای رالی هستند را در استیم با قیمت  ۲۴.۹۹ یورو در دسترس همگان قرار داده است. Dirt Rally توسط تیم اصلی این استودیو طراحی و توسعه می‎یابد؛ بر اساس صحبت های استودیو Codemasters شبیه ساز ترین بازی که توسط این استودیو ساخته و منتشر می‎شود همین است. Dirt Rally دارای  ۱۷ ماشین، ۳۶ زمین برای مسابقه و سه منطقه  Wales, Monte Carlo وAcropolis می‎باشد.
سیستم handling (کنترل) این بازی نسبت به نسخه های قبل دشوار تر شده، و در این نسخه از بازی، بازگشت به عقب نیز  گنجانده شده است. در حینی که به ماشین شما صدمه وارد می‎شود، می‎توان با استفاده از مهندسینی که در اختیار شماست ماشین خود را تعمیر کنید. همچنین شما میتوانید از طریق پیشرفت مهندسان بیشتری را به دست آورید. زمین های مسابقه همچون  Monte Carlo در شکل ظاهری شباهت زیادی به واقعیت دارند!
Codemasters همچنین اظهار داشت که هیچ گونه microtransactions(پرداخت پول برای گرفتن ایتم) وجود نخواهد داشت. تمامی کسانی که بازی را خریداری کنند، بروز رسانی‌ها به صورت رایگان  در دسترس آن ها قرار خواهد گرفت.
همچنین بزرگ‌ترین بروز رسانی این عنوان در ماه آینده منتشر می‌شود و تعداد اندکی از ماشین ها و جاده ها را در دسترس قرار خواهد داد. در زمان معرفی بازی کاربران سوالاتی مبنی بر اینکه آیا این بازی نسخه کنسولی نیز خواهد داشت پرسیده شده است.  Codemasters : در حال حاضر برنامه ای برای  نسخه کنسولی این عنوان نداریم. اما ظاهرا انجام این کار بخشی از برنامه‌های آن‌ها است.
Pual Coleman  به یورو گیمر گفت :

نقل‌قول: برای من، Dirt Rally چهارمین نسخه از سری بازی‌های Dirt است، جدای از اینها در طی گفتگوی ما در استودیو اگر نام بازی را Dirt 4 می‎گذاشتیم انتظاری که  طرفداران برای نسخه کنسولی این عنوان می‎کشند چندین و چند برار می‎شد و محتویاتی که برای این بازی تدارک دیده شده بود به چشم نمی‎آمد. ما دوست داریم از این نام  برای محتوای اصلی استفاده کنیم.



[تصویر:  186x100][تصویر:  186x100][تصویر:  186x100][تصویر:  186x100]
[تصویر:  186x100][تصویر:  186x100][تصویر:  186x100][تصویر:  186x100]
[تصویر:  186x100][تصویر:  186x100][تصویر:  186x100][تصویر:  186x100]
[تصویر:  186x100][تصویر:  186x100][تصویر:  186x100][تصویر:  186x100]

بسیاری این سؤال برایشان پیش خواهد آمد که پس از ساخت این بازی به سراغ چه بازی ای می‎رویم؛ قطعا ما ساخت نسخه ی بعدی Dirt را در پیش می‎گیریم. ما در ساخت این بازی برای نسخه های بعدی درس هایی خواهیم گرفت و مطمعنا از آن درس ها استفاده خواهیم کرد و ساخت Dirt بعدی همانگونه که طرفداران انتظارش را دارند با کیفیت بالا و آنچه کاربران از ما میخواهند را انجام می‎دهیم.
این روزها ما لحظات مهمی را پیش رو میگذاریم و از آن مهمتر این است که بتوانیم بدون بروز هیچ مشکلی از این حالت بیرون آییم و نظرات مردم را درباره ی Dirt Rally دریافت کنیم. اگر این نسخه مورد انتظار مردم قرار نگیرد ما باید تحولاتی به این نسخه بدهیم و قسمت بعدی را دگرگون بسازیم. شاید ما به شیوه ی قدیمی بازیسازی خودمان را در پیش بگیریم. من به خوبی میدانم که گیمر های نسل جدید تغیراتی نسبت به گذشته کرده اند و به دو دسته تقسیم می‎شوند کسانی که با پلتفرم PC بازی می‎کنند و کسانی که با کنسول بازی می‎کنند. مردم مشتاق یک تجربه ناب  عمیق هستند.

Codemasters در سال جدید برخی از کارکنان خود را اخراج کرده است و به نظر می‎رسد که این شرکت می‎خواهد تغییراتی اساسی در خود ایجاد کند. اولین بازی این استودیو بر روی نسل جدید F1 2015 می‎باشد که در ژوئن 2015 منتشر می‎شود. این شرکت به تازگی خبر از انتشار نسخه جدید Overlord نیز داده است.
منبع
سلام
ممنون بابت خبر و ترجمه ی خوبت.
فقط خط اول به دل آدم نمی چسبه!
" استودیو Codemasters از جدید ترین بازی خود با نام Dirt Rally در انحصار رایانه های شخصی رونمایی کرد. " :-/

موفق باشی و به زودی بشی خبرنگار سایت ;)
همچنین بزرگ‌ترین بروز رسانی این عنوان در ماه آینده منتشر می‌شود و تعدا اندکی از ماشین ها و جاده ها را در دسترس قرار خواهد داد. در زمان معرفی بازی کاربران سوالاتی مبنی بر اینکه آیا این بازی نسخه کنسولی نیز خواهد داشت پرسیده شده است. Codemasters : در حال حاضر برنامه ای برای نسخه کنسولی این عنوان نداریم. اما ظاهرا انجام این کار بخشی از برنامه‌های آن‌ها است.
ديگه غير اون يك سري مشكلات كه اومدي تو تيم بايد بهت گوشزد كرد
اهان حالا شد سازنده ها فهمیدند که این بازی فقط باید روی PC منتشر بشه چون کنسول به درد این بازی نمی خوره.
وای نسخه ی سومش عجب چیزی بود یاد و نامش گرامی باد.
ممنون بابت خبر