Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Dead Island 2 تا سال 2016 تاخیر خورد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  dead_island_2.0_cinema_1920.0-ds1-670x37...jpg?bd7a53]
در e3 سال 2014 در یکی از کنفرانس هایی که رقیب سونی بود از یک بازی پرده برداری کرد که همه متعجب شدند بازی Dead Island 2 بازیی که نشان میداد آخرلزمان مردگان چطوری است. شرکت سازند گفت که آواخر سال 2014 این عنوان عرضه می شود ولی به دلیل نا معلوم این بازی تا بهار سال 2015 تاخیر خورد ولی بازم خبر آمد که طرفداران این بازی باید یک سال دیگه برای تجربه ی این بازی صبر کنند.
یکی از مدیران این بازی در صفحه ی توییتر خود دلیل تاخیر خوردن تا بهار سال 2015 و تا 2016 را توضیح داد:

نقل‌قول: "اینا دلیل تاخیر خوردن تا 2015"
ما میخواستیم بازی را در بهاری که گذشت بازی را عرضه کنیم تا طرفداران این بازی بتوانند این عنوان را زود تر تجربه کند ولی خودتون میدانید که این بازی دارای چند شخصیت هست و هر شخصیت مرحله ی خود را دارد، یکی دیگر از دلایل تاخیر خوردن این بود که در هنگام جنگ با زامبی ها وقتی به زامبی ها شلیک میکنید بسیار طبیعی باشد و شما را به یک آخرلزمان مردگان ببرد و فرق آن با دنیای واقعی زیاد نباشد.

"دلیل تاخیر خوردن تا 2016"
به دلیل زیاد بود گیم پلی این بازی و وسعت زیاد نقشه، که شامل کوه ها، جنگل ها، دریا ها و شهر ها، ما تصمیم گرفیتم وسعت این مکان ها را زیاد کنیم تا یکی از بهترین عنوان های عمرتان شود.
این عنوان در بهار سال 2016 برای کنسول های ps4 و xbox one و pc عرضه می شود، البته اگر تاخیر دیگر نداشته باشد.
نظر شما درباره ی این بازی چیست؟ آیا ارزش دارد که این عنوان را تجربه کنید؟ بنظرتون اضافه شدن مکان هایی مثل کوهستان و جنگل لذت این بازی را بهتر میکند؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
منبع