Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کنفرانس EA در E3 امسال، 15 ژوئن برگزار خواهد شد | امید به جبران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطوز که میدانید، بزرگترین رویداد صنعت بازی در سال 2015، یعنی E3 با ما فاصله چندانی ندارد. شرکت های مختلفی از قبیل EA، Ubisoft، Sony و Microsoft مراسم و کنفرانس های مربوط به خود را در این همایش برای دیدگان علاقه مندان آماده می سازند و به آن ها نشان می دهند. در جدیدترین اخبار این همایشريال زمان و ساعت برگزاری مراسم شرکت EA اعلام شده است و ما آن را برای شما آماده ساخته ایم. با ما همراه باشید.

[تصویر:  EA_electronic-arts_logo.jpg]

طبق اخبار اعلام شده، کنفرانس این شرکت قرار است در تاریخ 15 ژوئن، بین ساعت های 1 تا 3:30 بعد از ظهر به وقت محلی، برگزار شود و مطمئنا، بازی های جدیدی در ایم مراسم معرفی خواهند شد.
بعد از نمایش بسیار نا امید کننده پارسال EA در E3، بسیاری از طرفداران این کمپانی از این شرکت ناراحت گشته و از آن دل کندند. EA نیز که نمیخواست طرفدارانش را از دست بدهد، با یک کنفرانس بسیار خوب در Gamescom، دل فن های خود را شاد ساخت و اَتش آن ها را برای بازی های خود بیشتر کرد. تا اینکه در 18 نوامبر، با انتشار Dragon Age: Inqusition توانست بسیاری از RPG بازان را به سمت این بازی بکشاند و موفق شد، از منتقدان هم متای بسیار عالی 89 را کسب کند. که در آن زمان بسیار برایشان عالی بود. این اواخر نیز، با انتشار Batlefield Hardline طرفداران این سری و این سبک را مجبور کرد تا برای چند هفته متوالی،  بازی را در رتبه اول چارت کشور انگلستان نگه دارند.
جدا از این دو موفقیت بزرگ، همه ی ما میدانیم که کارکنان EA در حال حاضر با کارکردن روی نسخه های جدید بازی های پرطرفداری مثل Mass Effect، Mirror's Edge و Need For Speed، و پروژه ای که در آن بازی Battlefront Star Wars را برای بازیبازان کامل خواهند کرد، چیزهای خوبی در چنته دارند و می توانند با چند نمایش حتی کوچک از این عناوین، در دل طرفداران و بازیبازان قلقله ای بپا کنند.

هواداران نیز امیدوار خواهند بود زیر نسبت به زمان کنفرانس یعنی 2 ساعت و 30 دقیقه، EA می تواند نمایش های خوب حداقل در حدی که طرفداران از آن راضی باشند، از بازی های نامبرده شده نشان دهد تا هنوز هم خود را در دل طرفدارانش، نگه دارد.

از شما نیز می خواهیم که در این مورد،نظر خود را با ما در میان بگذارید.

Source