Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: GTA 5 در کمتر از یک ماه به فروش دو میلیون نسخه ای دست یافته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  GTA-5-Free-Download-PC-Crack-Full-Versio...LOADED.jpg]

جدیدترین عنوان موفق شرکت ROCKSTAR GAMES در کمتر از یک ماه موفق به فروش دو میلیون نسخه ای در استیم شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
GTA 5 در سپتامبر سال 2013 برای Xbox 360 وPlaystation 3 منتشر شد و توانست فروش 35 میلیون نسخه ای را تجربه کند همچنین فروش دو نسخه نسل هشتمی این عنوان هم بسیار خوب بوده و توانسته چیزی بالغ بر  9 میلیون نسخه فروش جهانی کند. نسخه PC عنوان GTA IV تنها توانسته 3.5 میلیون نسخه در جهان به فروش برساند، اما ظاهرا GTA 5 می‎خواهد خیلی زودتر به این رکورد فروش دست یابد.
جالب توجه است که این فروش تنها به استیم مرتبط می‎شود و اگر فروش دیجیتالی این عنوان را اضافه کنیم مطمعنا شاهد رقم بزرگتری خواهیم بود. در خصوص GTA 5،  اخیرا آپدیت 1.02 این عنوان  برای رفع مشکلاتی همچون Rockstar Editor، سفارشی سازی شخصیت ها و برخی از مشکلات جزئی که کاربران متوجه  آن بودند منتشر شده است. GTA 5 یک عنوان اکشن ماجراجویی است که می‌توان از دید سوم شخص و یا اول شخص (فقط در Playstation 4 ،Xbox One و PC) بازی کرد. بازیکنان برای پیشرفت در داستان ماموریت‌هایی با اهدافی مشخص را کامل کنند. بیرون از مراحل بازیکن می‌تواند آزادانه از جهان باز استفاده کند. جهان بازی از همهٔ عناوین قبلی سری بزرگتر است و از ترکیب San Andreas و Los Santos ساخته شده است و همهٔ نقشه از شروع بازی آزاد است. بازیکن برای مبارزه می‌تواند از جنگ تن به تن سلاح‌ها، ماشین‌ها و بمب‌ها استفاده کند، و برای گردش نیز می‌تواند بدود، شنا کند و پرش کند و البته از ماشین‌ها استفاده کند. در مبارزه می‌توان از سیستم کاورگیری و هدف گیری خودکار استفاده کرد. نوار سلامتی نیز در صورت آسیب دیدن تا نیمه پر می‌شود، بازیکن پس از مرگ در بیمارستان زنده می‌شود. سیستم تحت تعقیب و گریز توسط سازمان‌های اجرای قانون در صورت انجام جرم نیز در صفحه ظاهر می‌شود. این عنوان در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ Xbox 360 وPlaystation 3 و در 14  نوامبر 2014 برایPlaystation 4 و Xbox One منتشر شده و در ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ برایPC منتشر شد.

منبع
خوبه. نقطه انتهای برخی‌از جملات نزاشتی.
در ضمن‌توضیح‌درباره بازی بیشتر از خود خبره!

کلا توضیح‌این باید باشه: فلان بازی به این‌سبک در تاریخ فلان برای فلان پلتفرم‌منتشر شده! تمام
(05-02-2015, 02:37 PM)Yesman4Ever نوشته است: [ -> ]خوبه. نقطه انتهای برخی‌از جملات نزاشتی.
در ضمن‌توضیح‌درباره بازی بیشتر از خود خبره!

کلا توضیح‌این باید باشه: فلان بازی به این‌سبک در تاریخ فلان برای فلان پلتفرم‌منتشر شده! تمام

والا خود خبر خیلی کوتاه خلاصه میشه.
منم گفتم خبر کوتاه نشه. توضیح داد.م. تازه بعضی ها هم میگن که اطلاعات در آخر خبر خیلی خوبه...
مهم ترین مشکل اینکه چرا تیتر خبر فعل نداره :exclamation: :exclamation: :exclamation:  فعل است رو به چه قرینه ای تونستی حذف کنی آخه :exclamation: :exclamation: :exclamation:
(05-02-2015, 02:57 PM)snake نوشته است: [ -> ]مهم ترین مشکل اینکه چرا تیتر خبر فعل نداره :exclamation: :exclamation: :exclamation:  فعل است رو به چه قرینه ای تونستی حذف کنی آخه :exclamation: :exclamation: :exclamation:

ممنون. احتمالا متوجه نشدم. اطلاح شد S0 (74)