Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان Star Wars: Battlefront : ما از نهایت قدرت PS4 استفاده می‌کنیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  star_wars_battlefront_ice_wallpaper.jpeg]

یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال، Star Wars: Battlefront، می‌باشد که توسط استودیو نام آشنای DICE ساخته می‌شود. این بازی قرار است که در 17 نوامبر 2015، برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4، و البته PC عرضه شود. سازندگان این عنوان در پی مصاحبه‌ای که داشته‌اند، اعلام کرده‌اند که دارند از نهایت قدرت کنسول استفاده می‌کنند.

در پی این مصاحبه، سازندگان راجع به تجربه‌شان از بازی‌سازی بر روی PS4 و این که چگونه با کمک این سخت‌افزار توانستند بازی را به شکلی که می‌خواستند، بسازند، صحبت کرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند که:
نقل‌قول:
مراحل ساخت بازی به خوبی پیش رفته است. Star Wars: Battlefront دومین بازی DICE برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 می‌باشد. ما از بازی قبلیمان، Battlefield 4، چیز‌های زیادی راجع به نحوه بازی‌سازی بر روی PS4 یاد گرفتیم، و اکنون در جایگاهی قرار داریم که می‌توانیم بگوییم که با این کنسول (PS4) آشنایی بیش‌تری داریم. ما در حال گرفتن نتایج بهتر می‌باشیم و با مهندسان مشغول به کار در سونی نیز همکاری خوبی داریم.
همان‌طور که ویدئو‌هایی که از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده‌اند این موضوع را به خوبی نشان می‌دهند، ما واقعا توانسته‌ایم که از نهایت قدرت PS4 استفاده کنیم و به نوعی موفق شده‌ایم که آن قدرت فراوان را تحت اختیار خود در بیاوریم.

منبع
ممنون بابت ترجمه خبر ابراهیم جان .
اگه ادعا ی این شرکت درست از آب در بیاد ... یک جورایی تجربه این عنوان برای کسانی که کنسول ps4 دارن واجب میشه .
چون میتونن ببینن که نهایت قدرت کنسولشون چقدره .
البته من خیلی امیدوار نیستم که سازنده ها بتونن این حرفشونو عملی کنن چون تقریبا اول نسلیم و یک مقدار زوده .
به هر حال باید بود و دید ...