Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات جدید از Season Pass بازی Batman: Arkham Knight
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چندی پیش Warner Bros اطلاعاتی از Season Pass بازی Batman: Arkham Knight را منتشر کرده بود، اما به تازگی و در پی اعتراض تعداد بسیاری از کاربران در صفحه رسمی این بازی در شبکه های اجتماعی، این شرکت جزئیات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داد.

[تصویر:  arkham-knight.jpg]

طبق اعلام شرکت Warner Bros، این Season Pass دارای چند محتوای اضافه ای خواهد بود که تا ۶ ماه پس از انتشار بازی اصلی منتشر خواهندشد وقیمت         آن نیز ۴۰ دلار اعلام شده است. درست پس از اعلام این موضوع کاربران زیادی به نشانه اعتراض به صفحه رسمی این بازی درشبکه های اجتماعی رفته و          نسبت به قیمت و محتوای اعلام شده Season Pass بازی اعتراض کردند. در پی این اعتراضاتWarnerBrosضمن انتشار بیانیه ای جزئیات جدیدی از Season pass      این بازی به کاربران ارائه داد :


نقل‌قول: اخیرا متوجه شده ایم که کاربران اطلاعات و جزئیات بیشتری از Season pass بازی میخواهند، گرچه این امکان وجود ندارد که ما تمام اطلاعات مربوط به پروژه ای که روی آن کار میکنیم را آشکار کنیم اما علاقه مندیم تا اطلاعات و جزئیات بیشتری از Season pass بازی Batman: Arkham Knight را باشما به اشتراک بگذاریم. این محتوای اضافه شامل اتومبیل ،شخصیت و ماموریت های جدید و متنوعی خواهد بود که ما میخواهیم به وسیله آنها کاربران ما یک دنیای جدید را تجربه کنند، حتی اگر همه این موارد بر خلاف مسیر داستانی بازی Batman: Arkham Knight باشند.

جزئیات جدید Season pass بازی Batman: Arkham Knight به شرح زیر می باشد:

Batgirl (دختر خفاشی ):

یک خط داستانی جدید  که برای اولین بار در سری Arkham  در نقش Batgirl (دختر خفاشی )  ظاهر خواهید شد .

The Season of Infamy (فصل رسوایی) :

شما در نقش Batman  باید در یک مسیر داستانی جدید و جدا از داستان بازی اصلی باید به تنهایی از شهر Gotham  محافظت کنید. این محتوای اضافه شامل     خط داستانی و ماموریت ها ی جدید و متنوعی خواهد بود که قطعا ساعت ها گیم پلی را پیش رو خواهید داشت.

Gotham City Stories (داستان شهر گاتهام ) :

گفته می شود این محتوای اضافه به دلیل اینکه شامل وقایع داستانی قبل و بعد از اتفاقات Batman: Arkham Knight می باشد، خط داستانی این بازی را       پوشش می دهد. شما در نقش متحدان Batman ماموریت های جدیدی را پیش رو خواهید داشت.

Legendary Batmobiles with Themed Tracks ( لذت رانندگی با  Batmobiles ):

طبق گفته سازندگان میتوانید به وسیله این محتوای اضافه تجربه منحصر بفردی از رانندگی با Batmobiles داشته باشید و در مسیر های جدید و مخصوصی با    اتومبیل افسانه ای Batmobile رانندگی کنید. هنوز اطلاعات بیشتری از این محتوای اضافه در دسترس نیست اما گفته می شود هر Batmobile مسیر های    مخصوص خود را خواهد داشت .

Crimefighter Challenge Maps ( نقشه های چالش برانگیز ) :

این محتوای اضافه شامل نقشه هایی است که شما در نقش Batman  و متحدانش ماموریت های چالش برانگیزی پیش رو خواهید داشت.

لباس های جدید :

به وسیله این محتوای اضافه لباس های جدیدی برای شخصیت های Batman, Robin, Nightwing و Catwoman به بازی اضافه خواهند شد.


بازی Batman: Arkham Knight در تاریخ ١٩ماه ژوئن (۱۱ تیر ۱۳۹۴) برای کنسولهای PS4,Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست ؟