Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Gran Turismo 7 به یکی از اعضای سازنده بازی Forza دست یافت!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروزه در صنعت گیم، رقابت بالایی بین دو کمپانی مشهور سونی و مایکروسافت در حال رخ دادن می باشد. به طوری که زمانی، عنوانی انحصاری از یک کمپانی به موفقیت چشم گیری دست می یابد، کمپانی دیگر سعی به جذب حداقل یکی از افراد تیم سازنده آن عنوان موفق، می کند تا بتواند عنوانی مشابه و هم درجه آن بازی موفق بسازد و به قول معروف از قافله عقب نماند. در این مورد، شرکت سونی موفق به جذب یکی از اعضای تیم سازنده عنوان بسیار خوش ساخت و انحصاری کمپانی مایکروسافت یعنی Forza برای بهبود عملکرد خود در ساخت عنوان رقیب بازی مذکور، شده است. برای دریافت جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بنا به گزارش استودیو توسعه دهنده بازی Gran Turismo یعنی Polyphony Digital، آن ها موفق به جذب یکی از سرپرست های صدا گذاری عنوان Forza شده اند. که با توجه به مشخصات مشاهده شده در پروفایل LinkedIn آقای Mike Caviezel، بیان می شود که وی به تیم سازنده بازی سونی در آپریل ۲۰۱۵ به عنوان سر پرست ارشد صوتی، ملحق شده است.
جناب آقای Mike Caviezel با سری عناوین سبک Racing غریبه نمی باشد،چرا که وی بر روی عنوان Forza و ده ها عنوان دیگر در استودیو های مختلف کار کرده است. هم چنین نیاز به ذکر است که ایشان خدماتی ارزشمند حول قسمت های صوتی سری عناوین Forza Motorsport، از جمله Forza Motorsport یک الی چهار، را ارائه نموده است. او هم چنین به عنوان مدیر تولید صدا در استودیو مایکروسافت مشغول به کار بوده است.
در حال حاضر استودیو Polyphony Digital، در حال کار بر روی نسخه بعدی از عنوانی پر فروش به نام  Gran Turismo برای کنسول PS4، پس از کسب موفقیت های پی در پی سری عناوین GT5 و GT6 بر روی کنسول PS3، می باشد.
هم چنین این استودیو وعده ” تجربه ای متفاوت ” را از این سری بر روی کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4، داده است.
نظر شما چیست؟ آیا شما از پیوستن آقای Mike Caviezel به تیم توسعه دهنده عنوان مذکور راضی هستید؟ آیا شما نسخه های قلبی سری عناوین Forza را تجربه کرده اید و از کار وی بر روی این سری عناوین راضی بوده اید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.