Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015 : آیا بالاخره شاهد حضور Mass Effect 4 خواهیم بود ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بدون شک، دیگر صبر طرفداران بازی Mass Effect لبریز شده است؛ از زمانی که اعلام شد بازی Mass Effect 4 در حال ساخت است، زمان زیادی می گذرد. شاید همه ما تا حدودی از ساخت این بازی نا امید شده ایم و به یقین انتظار حضور Mass Effect 4 را در E3 2015 نداشته ایم. به تازگی،  ” Mike Gamble” تهیه کننده بازی Mass Effect، در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی، عکسی منتشر کرده است که کورسوی امید برای حضور Mass Effect در E32015، در دل هواداران  زنده شد. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

در نگاه اول، شاید عکس منتشر شده بی ربط به نظر برسد؛ اما اگر دقیقتر به آن نگاه کنیم، هلالی که در این عکس مشاهده می کنید همان هلالی است که در لوگوی بازی Mass Effect 4 شاهد آن بوده ایم. اگرچه هنوز نمیدانیم که چرا “Mike Gamble”، این عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است؛ اما برای هوادارانی که مشتاقانه منتظر حضور Mass Effect 4 در E3 2015 هستند، همین یک عکس جای امیدواری است.

[تصویر:  Mass_Effect-4.jpg]

همانطور که میدانید، سری جدید Mass Effect، هنوز به طور رسمی نامگذاری نشده است؛ ولی ما آن را با نام ” Mass Effect 4 ” می شناسیم.  طبق شایعاتی که پیرامون این بازی منتشر شده است، وقایع بازی سال ها بعد از پایان ” Mass Effect 3 ” و “Mass Effect trilogy ” و در کهکشان ” Andromeda ” جریان دارد؛ جایی که دیگر شاهد حضور فرمانده شپرد نخواهیم بود. مطابق با شایعات منتشر شده، نژادهای جدیدی نیز به بازی اضافه خواهند شد و برخی از یاران قدیمی فرمانده شپرد، این بار در کنار شخصیت های جدید باز خواهند گشت و به مانند قدیم، میتوان آنها را در ماموریت ها با خود همراه کرد.

با این حال هنوز هیچ زمانی برای انتشار این بازی اعلام  نشده است؛ ممکن است انتشار بازی همانطور که در شایعات و اخبار ضد و نقیض پیرامون این بازی شنیده ایم،  به سال ۲۰۱۶ موکول شود. انتظار می رود Bioware در E3 امسال، اطلاعات جامع و کاملی از این بازی در اختیار هواداران بگذارد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟  آیا بالاخره انتظار ها به پایان می رسد و شاهد حضور Mass Effect 4 در E3 2015 خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : VG247
نسخه قبل که عالی بود .
احتمال اینکه نسخه چهارم هم معرفی بشه خیلی زیاده . بازی پتانسیل کافی برای ساخته شدن نسخه بعد رو داره .
ممنون بابت خبر .
سری بازی های Mass Effect بسیار عالی بود.من ک خیلی از بازی لذت بردم داستان ،گیم پلی و همه چی بازی به نظر من عالی بود و واقعا حس خوبی رو به آدم منتقل می کرد.
بسیار منتظر و مشتاق برای یک معرفی درست و خسابی از این عنوان در E3 هستم.
ممنون بابت خبر