Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ٍE3 2015 : امسال نوبت Fallout 4 است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هرچه که به E3 2015 نزدیک می شویم، استرس عجیبی گیمرها را فرا می گیرد؛ که آیا بالاخره بازی محبوب آنها در این نمایشگاه معرفی می شود ؟ آیا امسال هم مثل سال گذشته باید به انتظار بازی محبوب خود نشسته تا شاید سال آینده معجزه ای شود ؟ صحبت از بازی محبوب شد؛ شاید بازیهای محبوب همه یکسان نباشد اما ” Fallout ” اسمی نیست که بشود به راحتی از کنار آن عبور کرد و کمتر کسی را پیدا میکنید که این عنوان را تجربه کرده باشد و جز عنوان های محبوب وی نباشد. حال که به E3 2015 نزدیک می شویم، همچنان  همان استرسی که از آن گفتیم به جان ما می افتد که آیا بالاخره امسال Fallout 4 معرفی می شود ؟اگر امسال هم خبری از Fallout 4 نباشد آن وقت چه اتفاقی می افتد ؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در ماه فوریه، Bethesda رسما اعلام کرد، امسال قصد حضور در GDC 2015 را ندارد و به جای آن می خواهد در E3 2015 از عنوانی جدید پرده برداری کند. همان موقع شایعات زیادی پیرامون اینکه عنوان جدید Bethesda چیست به راه افتاد و خیلی ها از Fallout 4 صحبت میکردند و می گفتند که امسال دیگر نوبت معرفی Fallout 4 است. بیایید یک لحظه فرض کنیم که عنوانی که در E3 معرفی می شود Fallout 4 نباشد؛ شاید Bethesda قصد داشته باشد The Elder Scrolls VI را معرفی کند یا شاید هم بخواهد خبر از یک عنوان جدید و نوپا بدهد؛ در این صورت به نظر شما این موضوع چه تاثیراتی می تواند داشته باشد ؟ شاید در این صورت Bethesda باعث خشم هوادارن می شود و هوادران این شرکت را به خاطر اینکه امید آنها را نا امید کرده است و به خواسته های آنها توجهی ندارد، هرگز نخواهند بخشید. خارج از این موضوع اگر امسال Bethesda به جای Fallout 4، عنوان The Elder Scrolls VI را معرفی کند، می تواند موفقیت نسخه های پیشین را تکرار کند ؟ شاید در نگاه اول پاسخ مثبت باشد؛ زیرا  عنوان Fallout 3، فقط  ۵ میلیون نسخه ( PC- PS3 -Xbox360 ) فروش جهانی داشته است؛ اگرچه این رقم کمی نیست اما در برابر فرانچایز The Elder Scrolls که پنجمین سری آن یعنی Skyrim، حدود ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است، مطمئنا Bethesda را از پروژه Fallout 4 منصرف می کند. شما اگر در جایگاه Bethesda قرار داشتید، کدام را انتخاب می کردید فرانچایزی که ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است را فدای Fallout 4 می کردید ؟

[تصویر:  fallout-4.jpg]


اصلاً بگذارید طور دیگری به قصیه نگاه کنیم؛ از نگاه اقتصادی اگر  دو عنوان پرفروش یادشده را کنار بگذاریم،  Bethesda هر ۳ یا ۴ سال یک عنوان را راهی بازار می کند؛ و در این چند سال عناوین زیادی من جمله Wolfenstein, Doom Dishonored و The Evil Within را روانه بازار کرده که درآمد ثابتی برای آنها به همراه داشته است؛ در حالی که فروش این عناوین به مراتب کمتر از فروش میلیونی عناوین پرفروش نام برده بوده است. با وجود فروش میلیونی Fallout ۳ که درصورت انتشار مجدد حتی می تواند سودی بیشتر از نسخه پیشین را به همراه داشته باشد؛ چرا Bethesda نگاهی گذرا به این قضیه دارد ؟ آیا E3 امسال، زمان مناسبی برای معرفی عنوان Fallout 4 نیست ؟

البته شاید هم اشتباه کرده باشیم و شاید هم امسال شاهد Fallout 4 در E3 باشیم؛ اما آن چه که به نظر می رسد و با توجه به شواهد و مدارک، Bethesda معمولا بر خلاف رسانه ها حرکت میکند و هر زمان که سر و صدای زیادی در رابطه با معرفی Fallout 4 به گوش رسید؛ Bethesda  از عنوان جدید دیگری پرده برداری کرد و بعید نیست امسال هم شاهد همین موضوع باشیم.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

منبع : Gamingbolt
بسیار عالی فکر کنم این بهترین خبر برای طرفدار های بازی بعد از تمامی شایعات و یا شاید گوشه ی ایدی برای طرفداران این سری از بازی باشه.
ولی فکر کنم E3 امسال بترکونه با بازی های توپی که می خواد معرفی بشه.
ممنون بابت خبر
با اینکه نسخه قبلش رو رضایت کامل نداشتم اما نسخه چهارم میتونه از بعضی جهت ها تغییر کنه و به یکی از بهترین بازی ها تبدیل بشه .
البته Bethesda هر کدوم از نسخه های جدید فرانچایز های معروفش رو معرفی کنه مطمئنا ازشون استقبال میشه .
ممنون بابت خبر .