Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دایناسورهای Lego Jurassic World پیش از آن که وارد بازی شوند، در واقعیت ساخته می شوند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آیا تا به حال فکر کرده اید که TT Games، سازنده تمامی بازی های لگو محور، چگونه سازه هایش را طراحی می کند؟ آیا آن ها بر اساس سازه های واقعی موجود در دنیا طراحی شده اند یا سازه هایی کاملا جدید می باشند که توسط خود استودیو ساخته شده اند؟




[تصویر:  94e45bfcc3efe3bd574feb6c73b62dc474845052...pscale.jpg]


در پاسخ به این سوال ها باید گفت وقتی حرف از دنیای پر از دایناسور Lego Jurassic World به میان می آید، سازندگان بازی باید کمی خارج از عرف عمل کنند تا بتوانند تمامی هیولاهای گوناگون ماقبل تاریخ جزیره ی Isla Nublar را در جا و نقش مناسبشان قرار دهند.

آقای Mike Taylor مدیر بخش طراحی TT Games در آخرین شماره مجله ی Xbox می گوید: «ما همیشه سعی می کنیم اسباب بازی های لگویی که موجود هستند را مجددا بسازیم، چرا که فکر می کنیم این کار بسیار مهم است. اما در بعضی موارد اینطور نیست. به همین دلیل دایناسورهایی که معروف تر می باشند، مثل تی رِکس یا یک تریسراتوپس را از روی مجموعه نقشه های لگو دوباره می سازند. اما بقیه آن ها را ما باید خودمان بسازیم. بعد به شرکت لگو می رویم و می گوییم: “به این نگاه کن! این چقدر با سبک و شمایل بقیه متناسبه؟” و تاییدیه می گیریم. در نتیجه ما خودمان تعداد زیادی لگوی جدید می سازیم.»

پس اگر دایناسورهای Lego Jurassic World را می توان با قطعات لگو ساخت، آیا تیم سازنده روزهایش را صرف ساختن این سازه ها در استودیو می کند؟ آقای Taylor در پاسخ می گوید: « ما یک آرشیو از هزاران هزار قطعات لگوی از پیش جور شده و در کنار آن یک تیم باتجربه ی مدل سازی در اختیار داریم. بنابراین آن ها می نشینند و مدل ها را در فرمت دیجیتالی طراحی می کنند، هم چنین بعد از طراحی شدن، این مدل ها وارد پروسه ی تصویب نیز می شوند.»

منبع