Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بخش چند نفره بازی Star Wars: Battlefront شامل ۱۲ نقشه خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیوی DICE، به تازگی اعلام کرده  است که بخش Multiplayer ( چند نفره ) بازی Star Wars: Battlefront، شامل ۱۲ نقشه خواهد بود که با نقشه های بخش   Single Player(تک نفره) این بازی که می توان آنها را به صورت co-op هم بازی کرد متفاوت است. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

DICE تاکید کرد که این ۱۲ نقشه همزمان با انتشار در بازی وجود دارند و نقشه های بیشتر در DLC هایی که بعدا  منتشر می شوند، به بازی اضافه خواهند شد. تا به حال نام ۳ تعداد از ۱۲ نقشه رسما تایید شدند که شامل نقشه های Endor, Hoth و Sullust (همان نقشه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید) می شوند. گفته می شود DICE، در طراحی نقشه Sullust که نقشه ای جدید هست و در سری های قبلی این عنوان وجود نداشت؛ از عکسهای جزیره ایسلند استفاده کرده است؛ تا این چنین به کمک آقای ” Andrew Hamilton ” طراح هنری بازی، به یخکوه های جزیره ایسلند شبیه باشد.

[تصویر:  image.img_-670x377.jpg]

شایان ذکر است؛ نقشه های نام برده شامل DLC بازی به نام Battle of Jakku نخواهند بود و به گفته DICE این DLC شامل دو نقشه اضافه خواهد بود؛ به این معنی که علاوه بر ۱۲ نقشه ای که در زمان انتشار در بازی گنجانده شده  است؛  دو نقشه دیگر هم به محض انتشار و دریافت  DLC، به بازی اضافه  می شود و جمعا بخش چند نفره این بازی شامل ۱۴ نقشه خواهد بود.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ برای کنسول های Xbox One, PlayStation 4 و پلتفرم PC منتشر می شود.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست ؟

منبع: Gamingbolt