Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Batman Arkham Knight: از هویت Batgirl پشت درب های بسته رونمایی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آخرین نسخه از سه گانه Batman در دست ساخت است. شخصیت های جدیدی در تریلر های منتشر شده رونمایی شده اند که هویت اصلی آنان همچنان نامعلوم است. اما امروز پشت درب های بسته از هویت یکی از شخصیت های بازی رونمایی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اگر شما نیز افسانه Batman را طور کامل مطالعه کرده باشید، بدون شک می توانید هویت Batgirl را در بازی Batman: Arkham Knight حدس بزنید.
Batgirl در اوایل هفته جاری به طور رسمی به عنوان بخشی از بازی Batman: Arkham Knight معرفی شد. وی به عنوان ستاره بخش داستانی بسیار کوتاه DLC عنوان مذکور به نام ” A Matter Of Family” شناخته می شود.
از زمان رونمایی، طرفداران بازی Batman، تلاش های متعددی برای کشف هویت کاراکتر های نسخه جدید عنوان مذکور انجام داده اند که بخش اعظم آن، بر روی تعداد اندکی از کمیک بوک ها یا کتاب های مصور انجام شد.  دو عدد از حدس های بسیار معروف، درباره Barbara Gordon، دختر کمیسر Gordon، و Cassie Cain، دختر یکی از اعضای League Of Assassin’s یعنی David Cain می باشد.
Sefton Hill، از بنیان گذاران Rocksteady، در صفحه رسمی توییتر خود به طور رسمی اعلام نمود که Barbara در واقع Batgirl می باشد.
انتخاب Barbara Gordon قطعا شخصیتی قابل قبول تر در DLC مذکور می باشد. پس احتمال آن زیاد است که داستان، رویداد هایی از The Killing داشته باشد، که در آن وی توسط شخصیت Joker از پای در آمده و بر روی ویلچر می نشیند، همان طور که در تریلر های منتشر شده نیز قابل رویت می باشد.
هم چنین Hill اشاراتی به دو پشت صحنه جدید که در روز های آینده منتشر می شوند، داشته است. هنر پیشه شخصیت Scarecrow یعنی آقای John Noble نیز اذعان داشته است که شخصیت داستانی وی به زودی برجسته تر می شود.
نظر شما چیست؟ آیا شما نیز از طرفدارن این سری هستید؟ آیا امیدی به آخرین نسخه در دست ساخت از این سه گانه، دارید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.