Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Assassin’s Creed: Syndicate نام قطعی سری بعدی Assassins creed + تصاویر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به تازه ترین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است توجه کنید؛ نام نهایی نسخه بعدی بازی Assassin's Creed که ابهامات زیادی هم در مورد آن وجود داشت؛ Assassin's Creed: Syndicate خواهد بود. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

[تصویر:  vqgl_assassins_creed_victory11.jpg]

همانطور که می دانید، کمپانی Ubisoft، هفته آینده  یعنی 12 مه از نسخه جدید Assassin's Creed رسما رونمایی خواهد کرد و از همین حالا هم به فکر تبلیغات و مسائل مربوط به بازاریابی این عنوان است و از هم اکنون پوسترهای تبلیغاتی این بازی نیز آماده شده اند. به گفته سایت kotaku و به نقل از یک منبع آگاه که وسایل و پوسترهای تبلیغاتی این بازی را از نزدیک مشاهده کرده است؛ نام سری بعدی، قطعا Assassin's Creed: Syndicate خواهد بود.

به گفته این منبع آگاه، شخصیت اصلی بازی هم Jacob Frye نام دارد؛ وقایع بازی در شهر ویکتوریا لندن خواهد بود و داستان بازی نیز از کتاب "The Cricket on the Hearth  "نوشته " چارلز دیکنز " الهام گرفته شده است؛ ساخت بازی نیز به عهده استودیوی Ubisoft Quebec خواهد بود .

این منبع آگاه اضافه کرد که ویژگی های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد که در سری های قبلی این بازی وجود نداشت؛ عکسی که به تازگی از این بازی لو رفته نشان می دهد برای اولین بار شاهد هستیم که مبارزات و درگیری ها بر بالای ارابه ها انجام می شود. طناب های قلاب دار یا همان Grappling hooks که در بازی Assassin Creed China Chronicles شاهد آن بودیم نیز در سری جدید حضور خواهند داشت.

اگرچه این اطلاعات هنوز از سوی Ubisoft تایید نشده است؛ اما مطمئنا هفته آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با این بازی بدست خواهیم آورد.

توحه شما را به تصاویر منتشر شده(لو رفته) از بازی Assassin's Creed: Syndicate جلب می کنم :

[تصویر:  Assassins_-Creed-_Syndicate_41-200x100.jpg][تصویر:  Assassins_-Creed-_Syndicate_31-200x100.jpg]

 [تصویر:  Assassins_-Creed-_Syndicate_21-200x100.jpg][تصویر:  Assassins_-Creed-_Syndicate_11-200x100.png] 

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست ؟

منبع : Gamingbolt
امیدوارم مثل همیشه یوبیسافت سرعت رو به کیفیت ترجیح نده !
سری بازی های Assassins Creed خیلی پتانسیلشون بالائه و جای مانور زیاد داره ... اما متاسفانه با این باگ های فجیع واقعا همه ی خوبی های بازی از یاده آدم میره . خوب میشه اگه ایندفعه بیشتر به این موضوع توجه کنن .
ممنون بابت خبر .
من هنوز سمت AC:Unity هستم و همچنین AC:Chronicles China یعنی هنوز بازی نکردم چه برسه این.واقعا جالب میشه اگه وسیله Grappling Hook هم توش باشه.همونطور که Dead Soldier عرض کردند واقعا باگ های افتضاحی تو AC:Unity بود امیدوارم این بهتر باشه.

ممنون از خبر ها. S0 (74)
شعار بازی هم مشخص شد: "ستم باید پایان پذیرد!"
[تصویر:  g7cydpfxynnbk6tkzx3p.jpg]