Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یوبی‌سافت استودیو دیگری را نیز در پروژه ساخت The Division دخیل کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  The_Division_Wallpaper.jpg]

از زمان معرفی The Division در E3 2013، این بازی به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتمی شناخته شده است. سازنده اصلی این عنوان، استودیو Massive Entertainment می‌باشد، اما خب چند استودیو دیگر همانند Reflections Interactive و Red Storm Entertainment نیز در ساخت این بازی دخیل هستند. آن طور که از شواهد به نظر می‌رسد، یوبی‌سافت استودیو دیگری را نیز به جمع استودیوهای نام‌برده اضافه کرده است.

یوبی‌ساقت اعلام کرده که استودیویی که وظیفه ساخت بخش چندنفره عناوین Splinter Cell و Assassin's Creed را بر عهده داشته است، یعنی استودیو Annecy، در پروژه ساخت و توسعه The Division با دیگر استودیوها همکاری می‌کند. استودیو Annecy در رابطه با این موضوع گفته است که:
نقل‌قول: اعضای تیم بسیار خوشحال هستند که می‌توانند با Red Storm Entertainment، Massive Entertainment و Reflections Interactive بر روی ساخت و توسعه این عنوان، همکاری داشته باشند. ما در توسعه بازی The Division از تجربه‌های قبلیمان در ساختب بازی‌هایی که دارای بخش چندنفره بودند نیز بهره می‌بریم. همچنین پروژه ساخت و توسعه این عنوان به ما این اجازه را می‌دهد تا دانشمان را در زمینه‌های دیگر نیز گسترش دهیم و تبدیل به حرفه‌ای‌هایی در این صنعت فوق‌العاده (صنعت بازی‌سازی) بشویم. همکاری با دیگر استودیوها به خوبی پیش می‌رود و همگی ما به داریم به سختی کار می‌کنیم تا مطمئن شویم که بازی انتظارات بالای طرفداران از این عنوان را بر آورده می‌کند.
چیزی از وظیفه استودیو Annecy در پروژه ساخت و توسعه The Division به صورت رسمی از سوی یوبی‌سافت گفته نشده است، اما با توجه به سابقه این استودیو و سخنان بالا، می‌توان نتیجه گرفت که این استودیو در توسعه بخش چندنفره همکاری می‌کند.