Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Bungie تنها به مدت یک هفته 400 هزار دلار به زلزله زدگان نپال کمک رسانی کرده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  destiny-gh-website-banner.jpg?t=1409897361]
هفته‌ی گذشته زلزله‌ی نپال خسارت‌های مالی و جانی بسیاری را پدید آورد . حال Bungie توسعه دهنده عنوان Destiny مانند دیگر شرکت های بازیسازی  به کمک نپال شتابید و در کمتر از یک هفته توانست ۴۰۰ هزار دلار به این کشور کمک کند. با ما همراه باشید.
در هفته ی گذشته شرکت  Bungie از تی‎شرت هایی رونمایی کرد که به گفته این استودیو تمامی درآمد بدست آمده از فروش این تی‎شرت‎ها توسط یک مرکز کمک های مردمی به منطقه (Kathmandu) پایتخت کشور نپال اهدا خواهد شد. البته Bungie اعلام داشت که فروش این لباس‎ها تا 13 مه (مصادف با 23 اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. پس می‎توان انتظار آن‎را داشت که حتی مبلغ بیشتری نیز جمع شود.
Bungie اولین شرکتی نبوده است که به زلزله زدگان نپال کمک کرده است، پیش از این نیز شرکت Ubisoft با کمکی 100 هزار دلاری جان هزاران نفر را نجات داد. همچنین  Bungie اعلام کرد که جدیدترین بسته ی الحاقی عنوان Destiny در تاریخ 19 مه (مصادف با29 اردیبهشت) در دسترس  قرار خواهد گرفت.
Destiny پیرو  داستانی علمی، تخیلی می‎باشد که بر اساس رمان های Space Opera شکل گرفته. وقایع بازی در آینده و 700 سال بعد از زمان حال به وقوع می‎پیوندد. زمانی که کره ای عجیب، به مشابه ماه، بالای زمین قرار می گیرد آغاز می شود. انسان ها در دوران طلایی کشف دنیا، با استفاده از کشتی های فضایی و تجهیزات پیشرفته به تمام نقاط کهکشان سفر می کنند و به منابعی دست می یابند که زندگی را دگرگون می کند. اگرچه نیرویی شیطانی، Traveler را می یابد و آن را از بین می برد. از بین رفتن Traveler مساوی می شود با از بین رفتن انسان ها در سراسر کهکشان. حالا نیروهای بیگانه همه جا حضور دارند و وظیفه ما غلبه بر آن‎ها است.
Destiny در تاریخ 9 سپتامبر برای  PlayStation 4 ،Xbox One ،PlayStation 3 ،Xbox 360 منتشر شده است.
منبع