Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان Project Cars درباره‎ی مشکلات آن بر روی سخت افزاریهای AMD توضیح می‎دهند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Project-Cars.jpg]
Project Carsبه تازگی منتشر شده است و از مشکلات فراوانی رنج می‎برد. نسخه PC این عنوان  مشکلاتی همچون عملکرد به خصوص در  پردازنده های شرکت AMD  دارد. حال عده ای slightly mad را متهم به همکاری با Nvidia بر علیه AMD کرده‎اند. همانطور که اطلاع دارید این دو کمپانی سازنده تراشه های کامپیوتری هیچوقت باهم رو در رو نمی‎شوند. از همین رو برخی از کاربران حدس هایی مبنی بر اینکه شاید Nvidia به slightly mad پول داده است که این بازی بر روی سخت افزارهای AMD عملکرد بدی از خود به جای بگذارد.
 Ian Bell ازسوی slightly mad چنین می‎گوید:
نقل‌قول: با قاطعیت می‎گویم ما حتی از شرکت Nvidia یک پنی هم دریافت نکرده ایم. آن‎ها از طرف خودشان می‎خواستند تا برای بازاریابی مشترک با ما همکاری کنند. همچنین ما دیروز از طریق ایمیل باهم گفتگو‎‌هایی داشتیم. مجدداً تأکید می‎کنم که این فقط یک مشکل سخت افزاری می‎باشد. بدیهی است که هر کاری در توان ما باشد انجام خواهیم داد.
از سوی دیگر، جانشین رییس شرکت AMD آقای Roy Taylor گفت که ما  با slightly mad در حال مقابله با مشکل هستیم:
نقل‌قول: گفتگویی خوبی با Ian داشیتم، ما @projectcarsgame را دوست داریم و در حال حاضر ما مشغول کار با آنها هستیم. او همچنین گفت که بروزرسانی‎ای به زودی منتشر می‎شود که مشکلات را بر روی سخت افزارهای AMD از بین می‎برد. — Roy@AMD (@amd_roy) May 7, 2015
امیدواریم همه مسائل مربوطه نه تنها مختص به PC بلکه به زودی در تمام پلتفرم های مقصد رفع شود. Project Cars هم اکنون برای PlayStation 4, Xbox One و رایانه های شخصی منتشر شده است.

منبع
شانس نداریم کخ
دلمون خوش کرده بودیم که یک بازی ریسینگ درجه 1 اومده .
اون از مشکلاتش رو کنسول این هم از مشکلاتش رو کارت AMD .
ممنون بابت خبر .