Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2015 : حضور Street Fighter V رسما تایید شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نهایتا پس از کش و قوس های فراوان حضور عنوان Street Fighter V در نمایشگاه E3 امسال تایید شد. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


تا چند روز پیش، شایعات بسیاری در مورد معرفی و حضور عنوان  Street Fighter V در E3 2015  امسال به گوش می رسید در حالی که تا پیش از این، سازندگان این موضوع را تایید نکرده بودند؛ اما حالا قضیه کاملا برعکس شده و آقای Yoshinori Ono تهیه کننده بازی، با انتشار یک تصویر تبلیغاتی از بازی Street Fighter V، رسما از حضور این بازی در نمایشگاه E3 خبر داد و گفت:
نقل‌قول:
در حال حاضر ما تمام انرژی و تلاش خود را روی پروژه [i]Street Fighter V گذاشته ایم تا برای حضور در E3 2015 آماده باشیم. بسیار هیجان زده هستم؛ به طوری که قصد دارم به شخصه  در E3 این بازی را حتما یک بار هم که شده تست کنم؛ حاضر بازی بسیار زیبا و عالی به نظر می رسد. واقعا نمی توانم تا E3 صبر کنم .[/i]
در عکس تبلیغاتی که از این بازی منتشر شده است و شما میتوانید آن را در قسمت زیر مشاهده کنید؛ تعدادی لباس و یک کوله پشتی با طرح  Street Fighter V به چشم می خورد که شاید در E3 امسال، کاربران بتوانند به آن ها دسترسی پیدا کنند.

[تصویر:  qUdo3.jpg]

نمایشگاه E3 2015 ، در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ ژوئن برگزار می شود و باید دید که Capcom، علاوه بر Street Fighter V، قصد دارد چه عناوین دیگری را معرفی و رونمایی کند. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟
با اینکه میشه مطمئن بود یک بازی درجه 1 در سبک فایتینگ اما به نظر من جای سری MK رو بگیره .
ممنون بابت خبر .