Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بودجه لازم برای بازی جدید Koji Igarashiدر کمتر از یک روزدر kickstarter تامین شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Bloodstained: Ritual of the Night جدیدترین دست پخت سازنده سری Castlevania توانست بودجه لازم برای ساخت خود را در کمتر از یک روز در کمپینگ KickStarter بدست آورد. برای اطلاع از جزئیات خبر با ما همراه باشید.


[تصویر:  odq3_bloodstained_ritual_of_the_night_co...00x337.jpg]

بازی Bloodstained: Ritual of the Night که به گفته سازندگان قرار است جانشین معنوی Castelvania: Symphony of the Night باشد توانست در کمتر از یک روز در کمپین KickStarter نه تنها بودجه لازم برای ساخت بلکه تمام Stretch Goals از پیش تعیین شده را نیز بدست آورد. این در حالی است که هنوز 31 روز دیگر تا پایان این کمپینگ باقی مانده است و می تواند موفقیت بزرگ برای سازندگان به شمار آید. بازی Bloodstained: Ritual of the Night عنوان 2.5D می باشد که قرار است برای کنسول های نسل هشتم و PC منتظر شود. در حال حاضر 16550 نفر مبلغی به ارزش 1276000 دلار به این بازی کمک کرده اند که هر لحظه رو به افزایش است.
نظر شما چیست آیا این بازی ارزش این مقدار حمایت را خواهد داشت؟

منبع
خیلی خوبه .. با اینکه از سبک این بازی اصلا خوشم نمیاد اما برام جالبه که یک روزه تونست این مبلغ رو بدست بیاره . بازی خیلی شاخیم نیست حالا . میزان ارزش یک بازی در بین مردم رو نشون میده .
ممنون بابت خبر .
بسیار عالی یعنی بازی ای که توسط شرکت سانده ی Castlevania ساخته بشه باید چنین حمایتی از سمت بازی باز ها بشه.
از عکس توی خبر هم میشه گفت باید بازی جذاب و باحالی باشه و مبارزات توی اون جذاب باشه تم هم که تم بازی Castlevania هست و شکی توی اون نیست.
حالا که بودجه ی بازی به حداکث رسیده تاریخ انتشار لون رو مشخص نکرده اند؟