Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ubisoft : بالای ۳۰% بازی ها در سال ۲۰۱۴ جهان آزاد بودند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آقای Yves Guillemot، رئیس کمپانی Ubisoft، در جریان گزارش مالی سال ۲۰۱۴ اذعان داشت که ۳۰ % از بازیهایی که در سال گذشته برای کنسول ها منتشر شد، در سبک جهان آزاد بوده اند.


[تصویر:  23.jpg]


آقای Yves Guillemot، رئیس کمپانی Ubisoft در جریان گزارش مالی دیروز، ضمن بیان این که  ۵ عنوان پرفروش سال گذشته، عناوین جهان آزاد بوده اند گفت :
نقل‌قول:
در واقع این موضوع را نمی توان نادیده گرفت که بسیاری از کاربران، می خواهند در بازی آزادی عمل بیشتر و هر یک تجربه متفاوتی از یک عنوان داشته باشند.
نمی توان منکر این موضوع شد که در سالهای اخیر بسیاری از کاربران به بازی های جهان آزاد روی آورده اند زیرا اگر آمار کوچکی بگیریم؛ خواهیم دید که تعداد عناوین جهان آزاد از سال ۲۰۰۸ به این طرف ۲ برابر شده اند و اصلا هم بعید نیست که در سال های پیش رو تعداد این عناوین به ۲ یا ۴ برابر این مقدار برسد.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا عناوین جهان آزاد به جز این که ساعت ها وقت شما را صرف ماموریت ها و مراحل فرعی و اصلی و دنیای بی حد و حصر خود کند دستاورد دیگری داشته است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
جذب شدن گیمرها به سبک جهان باز میشه گفت که یه امر طبیعیه. همون طور که دوست خبرنگارمون سعید گفت، بازی هایی که توی این سبک هستند ساعت ها ما رو صرف به پایان رسوندن مراحل اصلی و فرعی میکنن. همون طور هم که مدیر عامل یوبی سافت گفت، بازی های جهان باز به گیمر آزادی خیلی زیادی میدن و همین باعث میشه که گیمر ها بهشون علاقه مند بشن و تجربه های متفاوتی داشته باشن.
اکثر بازی هایی هم که نسخه های قبلیشون خطی بودن، دارن به جهان باز تبدیل میشن به خاطر همین مسئله که گیمر ها خیلی جذبشون شدن و دلیل جذب شدن گیمر ها هم همون طور که در بالا گفتم آزادی فراوانیه که بازی هایی که در این سبک هستن بهشون میدن و همین آزادی فراوان هم باعث شده که هر کس به نوعی به شیوه خودش به انجام بازی بپردازه و تجربه متفاوتی داشته باشه.
من خودم که به شخصه یکی از طرفداران این سبک هستم و به بازی های که در این سبک هستن علاقه زیادی دارم.