Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فیلم و بازی Ratchet & Clank برای PS4 در 2016 منتشر می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بدون شک PSبازان با سری بازی Ratchet & Clank آشنایی لازم را دارند؛ عنوان اکشنی که اولین نسخه آن در سال 2002 برای پلتفرم PS2 عرضه گردید. مدتی قبل استودیو سازنده در صفحه توییتر خود از کار بر روی نسخه بازسازی شده این عنوان برای کنسول PS4 خبر داده بود. از طرفی دیگر نیز وعده هایی در خصوص ساخت فیلم Ratchet & Clank به گوش می رسید. حال مسئولین لب به سخن گشودن و اطلاعاتی که موجب شوق و ذوق طرفداران می شوند را ارائه داده است.

[تصویر:  ratchet__clank_ps4_movie_1.jpg]


بنا بر اعلام استودیو Insomniac Games در صفحه رسمی PlayStation Blog، تیم آنها با تمام قوا در حال کار بر روی نسخه ی جدید هستند و احتمال می دهند بازی در بهار سال 2016 روانه بازار شود.

آقای Ryan Shneider مدیر استودیو Insomniac در این خصوص گفت:

نقل‌قول: به خوبی درک می کنیم که هواداران این سری بازی، مدت زمان زیادی را به انتظار نشسته اند و حال نیز با این خبر تا بهار سال آینده می بایست صبر کنند؛ اما این را بدانید که چنین فاصله زمانی برای ما یک برگ برنده است و ما می توانیم از فرصت موجود برای هرچه توسعه و بهتر ساختن بازی استفاده نماییم.
ما در حال کار بر روی سایه ها، انیمیشن های باکیفیت و گیم پلی جدید و تماشایی هستیم؛ این جذابیت به قدری است که خود ما هم نمی توانیم صبر زیادی برای نشان دادن آن به شما بکنیم.

استودیو Insomniac قول آن را داده است که در سال پیشرو اطلاعات و جزئیات بیشتری را در اختیار بازیبازان قرار دهد.

برای فیلم Ratchet & Clank از هنرپیشه های معروفی همچون آقایان Paul Giamatti، John Goodman و Sylvester Stallone و همچنین خانم ها Bella Thorne و Rosario Dawson استفاده شده است. بازیگران نام برده شده وظیفه صداپیشگی شخصیت های Ratchet، Clank، Nefarious و Captain Qwark را بر عهده دارند.

 عنوان Ratchet & Clank PS4 بازسازی از نسخه اصلی می باشد که در آن علاوه بر بازسازی مکان های اصلی، محیط و سلاح های جدیدی نیز اضافه شده است.

VG247