Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به احتمال زیاد عنوان The Division نسخه آزمایشی نیز خواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  The_division_2-600x316.jpg]

به تازگی طی خبری اعلام شد که عنوان The Division به احتمال زیاد نسخه بتا را نیز بر دوش می‎کشد، اما سؤال اصلی اینجاست که این بتا چه وقت و چه‎گونه به سر‎انجام می‎رسد. کمپانی Ubisoft در طول کنفرانسی که برای اعلام گزارش مالی خود ارائه داشت، عنوان The Division را تا سال 2016 به تعویق انداخت به گفته این شرکت فرانسوی این تأخیر که در انتشار بازی وقفه انداخته، وقت زیادی را برای آزمایش عمومی خریده است. مدیر اجرایی شرکت Ubisoft آقای Yves Guillemot با اینکه به صورت مستقیم به وجود این نسخه اعتراف نکرد، ولی با توجه به سخنان او نمی‎توان برداشت دیگری کرد:
این یک بازی Role playing game است. بنابراین این بازی وقت بیشتری را برای تکمیل نیازمند می‎باشد. ما می‎خواهیم مطمئن شویم که بازخورد‎ها  به قدر کافی از شرکت کنندگان در نسخه های آلفا و بتا برای بهتر کردن محصول نهایی جمع آوری کرده باشیم، به طوری که در زمان عرضه بازی بهترین تجربه ممکن را داشته باشید.

بدین سبب بازیThe Division احتمالا هم اکنون جزوی از یک آزمایش آلفا می‎باشد که تعداد کمی از بازیکنان در آن حضور دارند. پس تفکر درباره ی نسخه آزمایشی این عنوان فراتر از انتظار نیست و پنداشت از آن دور  از تصور نیست. لازم به ذکر است که این کمپانی، استودیوی Ubisoft Annency را نیز به جمع سازندگان این عنوان اضافه کرده است.
داستان بازی از عملیات Operation Dark Winter (زمستان سیاه،  یک حمله شبیه‌سازی شده بیولوژیکی عظیم بود که در ۲۲ و ۲۳ جون سال ۲۰۰۱ در آمریکا و با ویروس ساختگی آبله انجام گرفت)  الهام گرفته شده است. به عنوان یک راه حل نهایی برای بقای بازماندگان، بازیکن بخشی است از یک واحد سری تاکتیکی متکی که خود  را به نام "واحد استراتژیکی میهن - Strategic Homeland Division (SHD)"- یا خلاصه شده: یگان The Division می‎نامند. از مشخصات بازی می‌توان به هوش مصنوعی قوی و جزئیات بسیار زیاد شهرهایی مثل منهتن اشاره کرد.


منبع
به این بازی هم خیلی امیدوارم . داستان خیلی خوبی داره .
نسخه آزمایشی چطوری هست ؟ مثلا چند ساعت از اولیه رو میشه بازی کرد یا نه ؟
(05-14-2015, 10:13 PM)Dead Soldier نوشته است: [ -> ]به این بازی هم خیلی امیدوارم . داستان خیلی خوبی داره .
نسخه آزمایشی چطوری هست ؟ مثلا چند ساعت از اولیه رو میشه بازی کرد یا نه ؟

سلام.

در صورتی که هیچ اطلاعاتی از این بتا منتشر نشده... اما چون یک بازی MMO آنلاین هستش، ممکنه مانند دیگر بازی‎ها بتوانید این بازی را آنلاین تجربه کنید.
البته بخش داستانی این عنوان تأیید شده اما هنوز اطلاعات خاصی از داستان به بیرون درز نکرده...