Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: طراح Dirt Rally قصد دارد این بازی را به کنسول ها بیاورد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طراح ارشد بازی Dirt Rally، آقای Paul Coleman با سایت Red Bull درباره ی تغییر مسیر حرکت فرنچایز و برنامه ریزی هایی که برای نسخه ی کنسولی بازی صورت گرفته گفتگو کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

[تصویر:  dirtrally_.jpg]


در این مصاحبه درباره ی موتور فیزیک بازسازی شده و میزان داده هایی که استودیو از تولیدکنندگان برای ایجاد جزئیات بهتر دریافت کرده است، صحبت شد.

نقل‌قول: وقتی از آقای Coleman درباره ی نسخه کنسولی بازی سوال شد، وی پاسخ داد: ” من می خواهم کسانی که به جای رایانه های شخصی در کنسول ها سرمایه گذاری کرده اند بتوانند این بازی را مستقیما تجربه کنند.”
 آقای Coleman درباره ی مسیر دسترسی زودهنگامی( early access) که برای PC در پیش گرفته اند صحبت کرد و اذعان داشت که اطمینان دارد وقتی بازی به طور کامل عرضه شد، آن ها می توانند

نقل‌قول: “یک تجربه ی مناسب کنسولی را تهیه و آماده کنیم و هم چنین از تجربیاتی که بر روی PC کسب کردیم در نسخه ی کنسولی استفاده کنیم… فکر کنم این کاری است که ما باید قویاََ در پی انجام آن باشیم.”
بازی Dirt Rally هم اکنون به صورت early access در استیم قرار دارد و می توانید این عنوان را با قیمت £۲۴٫۹۹ خریداری نمایید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

**