Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: از چهار نسخه مخصوص عنوان Assassin’s Creed: Syndicate پرده برداری شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  assassins_creed_syndicate_reveal_screen_7-600x337.jpg]
همانطور که اطلاع دارید Assassin’s Creed: Syndicate در طی روزهای اخیر در کنفرانسی که  Ubisoft برای گزارش مالی خود ارائه داشت معرفی شد. حال اکنون 24 ساعت از معرفی رسمی بازی نگذشته، چهار انتخاب را برای خرید نسخه‌های ویژه این بازی در اختیار طرفداران قرار داده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید. می‎توان با خرید نسخه معمولی این بازی به مأموریت توطئه Darwin و Dickens دست یافت، اما اگر توانایی خرید نسخه طلایی این عنوان با قیمت 90 دلار را دارید می‎توانید علاوه بر مرحله مذکور به season pass بازی و همچنین به یک لباس برای گردش در خیابان دست پیدا کنید. البته  اطلاعاتی از محتویات season pass به بیرون درز نکرده است و باید تا انتشار خبر رسمی صبر پیشه کرد. نسخه The Rooks Edition که به قیمت 60 پوند فروخته می‎شود شامل محتویات ویژه‎ای همچون یک جعبه مخصوص، کتابچه هنری، نقشه شهر لندن، موسیقی‌های بازی و ماموریت‌های Darwin و Dickens و Runaway Train خواهد بود.


[تصویر:  assassins_creed_syndicate_rooks_edition_1-1152x651.jpg]

پیشنهاد بعدی Ubisoft به شما نسخه‎ی The Charing Cross Edition خواهد بود. با خرید این نسخه که قیمتی بالغ بر 74 پوند دارد، محتویات منحصر به فردی به شما تعلق خواهد گرفت. با خرید این نسخه یک جعبه مخصوص، کتابچه هنری، نقشه شهر لندن، موسیقی‌های بازی و ماموریت‌های Darwin و Dickens و Runaway Train و یک مجسمه ۲۶ سانتی‌متری از شخصیت اصلی بازی با نام Jacob Frye به شما اهدا خواهد شد.

[تصویر:  assassins_creed_syndicate_charing_cross_...52x651.jpg]

 پربها ترین نسخه‎ را می‎توان The Big Ben Edition شناخت که با قیمت 115 پوند می‎توان به آن دست یافت. با خرید این نسخه به شما تمام محتویات دو نسخه قبلی، دو جعبه مخصوص ( یکی برای استفاده در بازی و دیگری برای بسته بندی آن)، سنگی با حکاکی نام بازی روی آن و یک مجسمه ۳۰ سانتی متری از شخصیت اصلی بازی تعلق خواهد گرفت.

[تصویر:  assassins_creed_syndicate_big_ben_editio...52x651.jpg]

اما داستان به اینجا ختم نمی‎شود، اگر شما نیز از طرفدارانی هستید که رابطه‎ خوبی با جمع آوری سلاح‎های شخصیت اول دارید، Ubisoft شما را هم دست خالی نگه نداشته و دو مجسمه و آیتم مخصوص از مهم‌ترین ابزارهای Jacob را برای شما  آماده سازی کرده است. با پرداخت کردن 120 دلار ( برای هر آیتم 60 دلار) می‎توان شمشیر شخصیت اصلی و چاقو‎های مخفی وی را دریافت کرد:
[تصویر:  assassins_creed_syndicate_cane_sword_replica.jpg]
[تصویر:  assassins_creed_syndicate_gauntlet_with_...eplica.jpg]




Assassin's Creed Syndicate   در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ برای PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد و همچنین در تاریخ نامعلومی از 2015 برای رایانه‎های شخصی نیز توسعه می‎یابد. این بازی نهمین بازی از سری اصلیAssassin's Creed است و داستان آن، ۷۵ سال پس از داستان بازی Assassin's Creed Unity خواهد بود.

رویدادهای بازی توسط دو برادر و خواهر دوقلو به نام‌های Jacob و Evie Frye در لندن ۱۸۶۸ و دوران انقلاب صنعتی رخ می‌دهد. لازم به ذکر است که این نسخه از سری Assassin's Creed از بخش چند نفره بی بهره بوده  و فقط بخش تک نفره را به دوش می‎کشد.
منبع
خبر جالبی ممنون
فقط یه جا نوشتی نهمین بازی
این بازی میشه هشتومین بازی اساسین نه نهمین
خیلی خوبه . من که به شخصه خیلی دوست دارم شمشیر ها و خنجر های دیگه رو داشته باشم و همینطور لباس .
ممنون بابت زحمتتون .
(05-15-2015, 02:45 PM)HOSSEIN COD نوشته است: [ -> ]خبر جالبی ممنون
فقط یه جا نوشتی نهمین بازی
این بازی میشه هشتومین بازی اساسین نه نهمین

ممنون. نخیر نهمین نسخه اصلی این سری