Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: CD Projekt RED ویدیوی مقایسه ی نسخه PC و PS4 بازی The Witcher 3 را حذف کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ساعاتی پیش سایت PCGamesHardware ویدیویی مقایسه ای بین نسخه ی PC و PS4 بازی The Witcher 3 را به اشتراک گذاشت. با ما در ادامه ی خبر همراه باشید.



[تصویر:  The_Witcher_3_logo_feature_672x372.jpg]

ساعاتی پیش سایت PCGamesHardware ویدیویی مقایسه ای بین نسخه ی PC و PS4 بازی The Witcher 3 را به اشتراک گذاشت. هرچند پس از این رویداد، CD Projekt RED با این وبسایت آلمانی تماس گرفت و ویدیو به درخواست CD Projekt RED پاک شد. آقای Marcin Momot از استودیو CD Projekt RED این اطلاعات را منتشر کرد و تفاوت های بین نسخه ی PC و PS4 این عنوان را شفاف سازی نمود.

تفاوت های بین نسخه های PC و PS4 به گفته آقای Marcin مواردی که در زیر مشاهده می کنید، می باشد:
_draw distance
_فریم ریت
_رزولوشن
_خصوصیات منحصر به فرد مثل ساختار موها

با توجه به راهنمای NVIDIA، نسخه ی PC هم چنین دارای اثرات کیفی بالاتر و بافت های با کیفیت بالاتر می باشد. (مسئله ای که توسط ویدیوی PCGamesHardware تایید شده است.)

آقای Marcin هم چنین تایید کرده است که نسخه ی PC توانایی پشتیبانی از NPC های بیشتری بر روی صفحه نمایش به نسبت نسخه ی PS4 دارد.
درباره ی ویدیوی مقایسه ای آقای Marcin گفت که نمایانگر نسخه ی PC بوده است، اما این ویدیو باعث شد که نسخه ی PC تا اندازه ای بد به نظر برسد و این که ویدیو از روی نسخه ی نهایی بازی گرفته نشده است.



نقل‌قول: “در رابطه با ویدیوی مقایسه ای، متاسفانه ما از نحوه ی ساخت آن اطلاعی نداریم و نمی دانیم که از چه تنظیمات PC در آن استفاده شده است. این ویدیو نسخه ی اولیه PC را با نسخه ی دیباگ (اشکال زدایی شده) PS4 بدون بسته ی الحاقی روز اول مقایسه کرده است. بنابراین این تنظیمات اولیه تقریبا غیرمعمول است. چیزی اینجا اشتباه شده است و به همین دلیل ما با تیم تدوینگر ویدیو صحبت کردیم _ ما هر دو به توافق رسیدیم که مشکلی وجود دارد و مادامی که به دنبال اشتباهی که صورت گرفته می گردیم، ویدیو را حذف کردیم. ما معترف هستیم که نسخه ی PC نسبتا ضعیف به نظر می رسید، از این رو آن را حذف کردیم.”
نظر شما در این باره چیست؟

**

منبع