Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Assassin’s Creed: Syndicate به لحاظ تاریخی از دقت کافی برخوردار نیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
Syndicate از لوگوی شرکتی استفاده می کند که هنوز در آن زمان ایجاد نشده است. با ما در ادامه همراه باشید.




 [تصویر:  Syndicate_Logo.jpg]
Assassin’s Creed Syndicate ،آخرین بازی مجموعه ی Assassin’s Creed ،که در آن دو گروه ساختگی بر سر سرنوشت دنیا با هم می جنگند، به نظر می رسد دارای عدم دقت تاریخی می باشد.

آن طور که توسط کابر سایت Reddit کشف شده است، تریلر بازی که در هفته ی جاری به نمایش در آمد صحنه ای داشت که در آن ما قطاری را می بینیم که با لوگوی راه آهن بریتانیا آراسته شده است. با توجه به این که بازی در لندن جریان دارد، این موضوع به خودی خود ایرادی ندارد اما مشکلی که وجود دارد این است که بازی در لندنِ سال ۱۸۶۸ جریان دارد و کاربر تیزبین Reddit در تصویری که در زیر مشاهده می کنید خاطر نشان شده است که خطوط راه آهن بریتانیا تا ۸۰ سال دیگر در دنیای واقعی حضور نخواهند داشت.




[تصویر:  2866594-london.jpg]

خوشبختانه Ubisoft با توجه به طبیعت این مجموعه یک عذر داخل ساختاری دارد، چرا که به تمامی صحنه هایی که در گذشته قرار دارند از طریق خاطرات ژنتیکی فردی در زمان حال دسترسی ایجاد می شود. به همین دلیل کمی جا برای این نوع سهل انگاری های آشکار باقی می ماند که می توان آن را به فرد زمانِ حال که از هضم ناپذیری یا مشکلی شبیه به آن رنج می برد، نسبت داد.
جدا از عناصر داستانی، بازی های پیشین Assassin’s Creed نیز همیشه از نظر تاریخی دقیق نبوده اند؛ به عنوان مثال ساختمان Notre Dame در Unity، برای جذابیت بیشتر در بازی تغییر یافته بود.
از Syndicate که پیش از این به عنوان Assassin’s Creed Victory شناخته می شد، این هفته رونمایی شد.
نظرات و پاسخ های خود را با ما در میان بگذارید.
**

منبع
به نظر من اگه یوبیسافت بر حسب تاریخ هم بسازه ( دقیق دقیق ) داستان خیلی بهتری رو میتونه ارائه بده .
مثلا تو نسخه قبل میتونست آرنو رو به عنوان قهرمان مردم برای رسیدن به پیروزی و انقلاب فرانسه معرفی کنه .
به هر حال نظر من اینه که بهتره بر اساس تاریخ داستان پیش بره و فرع نداشته باشه .
ممنون بابت خبر .
يه لحظه فك كنين كه اصلا.هيچ بازي به نام اساسين وجود نداشت و هيچ وقت نسخه هاي قبلي ساخته نميشد
در اين صورت اگر همين اساسين جديد رو اگر براي اولين بار ميديديم با يه عنوان ديگه تمامي دوستداران گيم شگفت زده مي شدند و به عنوان شاهكار ازش نام ميبردن
ولي متاسفانه تاريخچه ي نسبتا بد اين سري باعث بد نام شدنش شده
(05-16-2015, 07:38 PM)Mohammad-A₩$N78 نوشته است: [ -> ]يه لحظه فك كنين كه اصلا.هيچ بازي به نام اساسين وجود نداشت و هيچ وقت نسخه هاي قبلي ساخته نميشد
در اين صورت اگر همين اساسين جديد رو اگر براي اولين بار ميديديم با يه عنوان ديگه تمامي دوستداران گيم شگفت زده مي شدند و به عنوان شاهكار ازش نام ميبردن
ولي متاسفانه تاريخچه ي نسبتا بد اين سري باعث بد نام شدنش شده
باور کن همین حرفی که تو زدی رو واسه نسخه های قبل هم میشد زد .
میدونی چرا ؟‌چون کلا یوبیسافت مهارت خوبی تو شاهکار نشون دادن بازی ها میکنه (‌ هایپ های فضایی )‌.
من خودم فک میکردم Unity بهترین بازی عمرم میشه از بس از تریلر هاش خوشم اومده بود . اما با اینکه خوب بود هیچ وقت نتونست عالی باشه .
(05-16-2015, 07:41 PM)Dead Soldier نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:38 PM)Mohammad-A₩$N78 نوشته است: [ -> ]يه لحظه فك كنين كه اصلا.هيچ بازي به نام اساسين وجود نداشت و هيچ وقت نسخه هاي قبلي ساخته نميشد
در اين صورت اگر همين اساسين جديد رو اگر براي اولين بار ميديديم با يه عنوان ديگه تمامي دوستداران گيم شگفت زده مي شدند و به عنوان شاهكار ازش نام ميبردن
ولي متاسفانه تاريخچه ي نسبتا بد اين سري باعث بد نام شدنش شده
باور کن همین حرفی که تو زدی رو واسه نسخه های قبل هم میشد زد .
میدونی چرا ؟‌چون کلا یوبیسافت مهارت خوبی تو شاهکار نشون دادن بازی ها میکنه (‌ هایپ های فضایی )‌.
من خودم فک میکردم Unity بهترین بازی عمرم میشه از بس از تریلر هاش خوشم اومده بود . اما با اینکه خوب بود هیچ وقت نتونست عالی باشه .

داداش منظور من اينه كه مثلا فك كن همين يونيتي اولين بازي در اين سبك بوده باشه و قبل از اين هيچ بازي در اين سبك وجود نداشته و هيچ سري أساسيني وجود نداشت
جدا از تبليغات يوبي اين بازي به طور كلي ميتونست شاهكار باشه
ولي نسخه هاي قبلي انتظارات رو خراب كردند متاسفانه 
(05-16-2015, 07:47 PM)Mohammad-A₩$N78 نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:41 PM)Dead Soldier نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:38 PM)Mohammad-A₩$N78 نوشته است: [ -> ]يه لحظه فك كنين كه اصلا.هيچ بازي به نام اساسين وجود نداشت و هيچ وقت نسخه هاي قبلي ساخته نميشد
در اين صورت اگر همين اساسين جديد رو اگر براي اولين بار ميديديم با يه عنوان ديگه تمامي دوستداران گيم شگفت زده مي شدند و به عنوان شاهكار ازش نام ميبردن
ولي متاسفانه تاريخچه ي نسبتا بد اين سري باعث بد نام شدنش شده
باور کن همین حرفی که تو زدی رو واسه نسخه های قبل هم میشد زد .
میدونی چرا ؟‌چون کلا یوبیسافت مهارت خوبی تو شاهکار نشون دادن بازی ها میکنه (‌ هایپ های فضایی )‌.
من خودم فک میکردم Unity بهترین بازی عمرم میشه از بس از تریلر هاش خوشم اومده بود . اما با اینکه خوب بود هیچ وقت نتونست عالی باشه .

داداش منظور من اينه كه مثلا فك كن همين يونيتي اولين بازي در اين سبك بوده باشه و قبل از اين هيچ بازي در اين سبك وجود نداشته و هيچ سري أساسيني وجود نداشت
جدا از تبليغات يوبي اين بازي به طور كلي ميتونست شاهكار باشه
ولي نسخه هاي قبلي انتظارات رو خراب كردند متاسفانه 
۲ - ۳ نسخه اول که نسبتا خوب کار کردند (‌در زمان خودشون )‌ .
الان هم میشه براش کاری کرد اگه یوبیسافت پالتیکش (‌مجبور شدم اینطوری بنویسم ) رو نسبت به این موضوع عوض کنه .
بی سر و صدا کار کنه و هایپ رو بزاره کنار (‌انتظار ها رو بالا نبره )‌ و مدت زمان بیشتری رو برای رفع باگ ها اختصاص بده (‌اگه یادت بشه یک مدت بعد از اینکه یونیتی منتشر شد یک آپدیت ۶ گیگی منتشر شد ) خب چی میشد قبل از اینکه بازی رو منتشر کنه باگ ها رو رفع میکرد ؟‌باور کن هم متاش بهتر میشد و هم استقبال بیشتری میشد . (‌فوق فوقش باید ۱ ماه تاخیر می زد )‌ .
بزرگان گفته اند که برای قدم گذاشتن به جلو باید به گذشته نگاه کنیم ولی یوبی سافت بیچاره هر چقد هم که به گذشته نگاه کنه نتیجه ای نمیگیره.
ولی خدایی آخه ایده از این ناب تر وجود داره؟
د لامصب واسه چی گند میزنی بهش؟ من بهت ایمان دارم ولی میدونم این نسخه هم گند میزنه
 هنوز که هنوزه تو کف 2 هستیم... Confused
(05-16-2015, 07:52 PM)Dead Soldier نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:47 PM)Mohammad-A₩$N78 نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:41 PM)Dead Soldier نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:38 PM)Mohammad-A₩$N78 نوشته است: [ -> ]يه لحظه فك كنين كه اصلا.هيچ بازي به نام اساسين وجود نداشت و هيچ وقت نسخه هاي قبلي ساخته نميشد
در اين صورت اگر همين اساسين جديد رو اگر براي اولين بار ميديديم با يه عنوان ديگه تمامي دوستداران گيم شگفت زده مي شدند و به عنوان شاهكار ازش نام ميبردن
ولي متاسفانه تاريخچه ي نسبتا بد اين سري باعث بد نام شدنش شده
باور کن همین حرفی که تو زدی رو واسه نسخه های قبل هم میشد زد .
میدونی چرا ؟‌چون کلا یوبیسافت مهارت خوبی تو شاهکار نشون دادن بازی ها میکنه (‌ هایپ های فضایی )‌.
من خودم فک میکردم Unity بهترین بازی عمرم میشه از بس از تریلر هاش خوشم اومده بود . اما با اینکه خوب بود هیچ وقت نتونست عالی باشه .

داداش منظور من اينه كه مثلا فك كن همين يونيتي اولين بازي در اين سبك بوده باشه و قبل از اين هيچ بازي در اين سبك وجود نداشته و هيچ سري أساسيني وجود نداشت
جدا از تبليغات يوبي اين بازي به طور كلي ميتونست شاهكار باشه
ولي نسخه هاي قبلي انتظارات رو خراب كردند متاسفانه 
۲ - ۳ نسخه اول که نسبتا خوب کار کردند (‌در زمان خودشون )‌ .
الان هم میشه براش کاری کرد اگه یوبیسافت پالتیکش (‌مجبور شدم اینطوری بنویسم ) رو نسبت به این موضوع عوض کنه .
بی سر و صدا کار کنه و هایپ رو بزاره کنار (‌انتظار ها رو بالا نبره )‌ و مدت زمان بیشتری رو برای رفع باگ ها اختصاص بده (‌اگه یادت بشه یک مدت بعد از اینکه یونیتی منتشر شد یک آپدیت ۶ گیگی منتشر شد ) خب چی میشد قبل از اینکه بازی رو منتشر کنه باگ ها رو رفع میکرد ؟‌باور کن هم متاش بهتر میشد و هم استقبال بیشتری میشد . (‌فوق فوقش باید ۱ ماه تاخیر می زد )‌ .
يوبيسافت بهتره كه براي اين نسخه يك بتا قرار بده تا بتونه باگ هارو شناسايي و رفع كنه
و بعد از اين نسخه يه استراحت ٢-٣ ساله بده و يا اينكه كلا فرانچايز اساسين رو بذاره كنار و يه
آي پي جديد بارهمين سبك جايگزينش كنه اينجوري بهتره
(05-16-2015, 07:56 PM)Mohammad-A₩$N78 نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:52 PM)Dead Soldier نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:47 PM)Mohammad-A₩$N78 نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:41 PM)Dead Soldier نوشته است: [ -> ]
(05-16-2015, 07:38 PM)Mohammad-A₩$N78 نوشته است: [ -> ]يه لحظه فك كنين كه اصلا.هيچ بازي به نام اساسين وجود نداشت و هيچ وقت نسخه هاي قبلي ساخته نميشد
در اين صورت اگر همين اساسين جديد رو اگر براي اولين بار ميديديم با يه عنوان ديگه تمامي دوستداران گيم شگفت زده مي شدند و به عنوان شاهكار ازش نام ميبردن
ولي متاسفانه تاريخچه ي نسبتا بد اين سري باعث بد نام شدنش شده
باور کن همین حرفی که تو زدی رو واسه نسخه های قبل هم میشد زد .
میدونی چرا ؟‌چون کلا یوبیسافت مهارت خوبی تو شاهکار نشون دادن بازی ها میکنه (‌ هایپ های فضایی )‌.
من خودم فک میکردم Unity بهترین بازی عمرم میشه از بس از تریلر هاش خوشم اومده بود . اما با اینکه خوب بود هیچ وقت نتونست عالی باشه .

داداش منظور من اينه كه مثلا فك كن همين يونيتي اولين بازي در اين سبك بوده باشه و قبل از اين هيچ بازي در اين سبك وجود نداشته و هيچ سري أساسيني وجود نداشت
جدا از تبليغات يوبي اين بازي به طور كلي ميتونست شاهكار باشه
ولي نسخه هاي قبلي انتظارات رو خراب كردند متاسفانه 
۲ - ۳ نسخه اول که نسبتا خوب کار کردند (‌در زمان خودشون )‌ .
الان هم میشه براش کاری کرد اگه یوبیسافت پالتیکش (‌مجبور شدم اینطوری بنویسم ) رو نسبت به این موضوع عوض کنه .
بی سر و صدا کار کنه و هایپ رو بزاره کنار (‌انتظار ها رو بالا نبره )‌ و مدت زمان بیشتری رو برای رفع باگ ها اختصاص بده (‌اگه یادت بشه یک مدت بعد از اینکه یونیتی منتشر شد یک آپدیت ۶ گیگی منتشر شد ) خب چی میشد قبل از اینکه بازی رو منتشر کنه باگ ها رو رفع میکرد ؟‌باور کن هم متاش بهتر میشد و هم استقبال بیشتری میشد . (‌فوق فوقش باید ۱ ماه تاخیر می زد )‌ .
يوبيسافت بهتره كه براي اين نسخه يك بتا قرار بده تا بتونه باگ هارو شناسايي و رفع كنه
و بعد از اين نسخه يه استراحت ٢-٣ ساله بده و يا اينكه كلا فرانچايز اساسين رو بذاره كنار و يه
آي پي جديد بارهمين سبك جايگزينش كنه اينجوري بهتره

نمیدونم مشکلش با Prince Of Persia چیه :| 
هم جای کار زیاد داره و هم پتانسیل بالا ...
باید بود و دید .
یوبی سافت نیامده دسته گل به آب داد S0 (43)
صفحه‌ها: 1 2 3