Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از نسخه PS4 بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سه ماه و نیم به انتشار بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain باقی مانده است ولی بسیاری از خبرنگاران همانطور که در خبرهای قبلی نیز خوانده اید؛ موفق به تجربه این بازی شده اند. حال به تازگی خبرنگار سایت MultiPlayer جزئیات جدیدی از نسخه PS4 بازی منتشر کرده است. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


خبرنگار ایتالیایی Antonio Fucito از جزئیات نسخه PlayStation 4 برای ما می گوید:
نقل‌قول:
من نسخه PlayStation 4 را بازی کردم و به نظر من بازی کاملا آماده است و نمی دانم که Konami قرار است در ۳ ماه آینده چه کاری انجام دهد. من در مورد  مرحله ۶ در کشور افغانستان برای شما توضیح می دهم:
شما قبل از شروع مرحله باید سلاح، گجت و همچنین همراه (اسب اسنیک) به همراه یونیفرم اسنیک را انتخاب کنید. وقتی وارد بازی می شوید؛ فیلمی پخش می شود که در آن شاهد صحبت های شخصیت اصلی و دیگر شخصیت های بازی هستیم. وقتی که فیلم بازی به اتمام رسید و شما به نقشه بازگشتید باید سوار اسب شوید که می توانید اسب را با شوک گیم پد حرکت دهید. با زدن دکمه X (ضربدر)، می توانید در سمت راست یا چپ اسب پنهان شده تا از دید دشمن مخفی بمانید؛ همچنین می توانید هنگامی که سوار بر اسب هستید از اسلحه نیز استفاده کنید. اگر قسمت پایین سمت راست صفحه لمسی گیم پد را لمس کنید می توانید از  iDroid استفاده کنید که به وسیله آن می توانید نقشه را مشاهده کنید؛ مسیرهای خود را مشخص کنید و یا درخواست پشتیبانی کرده یا یک هلیکوپتر درخواست کنید و غیره. با دکمه R1 می توانید از دوربین خود استفاده کنید و به وسیله آن قادر خواهید بود دشمنان خود را شناسایی کرده و ببینید که چه اتفاقاتی در انتظار شماست. در مرحله ششم شما باید یک  اسلحه موشک پرتاب کن را پیدا کنید. غیر از مراحل اصلی، مراحل فرعی زیادی نیز در بازی وجود دارد که انجام برخی از این مراحل ضروری است. نقشه افغانستان مسلما بسیار بزرگ است و به چند بخش تقسیم شده ولی شما می توانید آزادانه و بدون هیچ گونه بارگذاری به این مناطق بروید و آیتم های خود را پیدا کنید. بر سر راه شما در یکی از مراحل، چند پایگاه نظامی مشاهده می شود که  بسیار ضروری است که به آن ها حمله کرده و پایگاه را تسخیر کنید زیرا آیتم هایی که در این پایگاه ها پیدا می کنید؛ برای شخصی سازی یا بالابردن قدرت اسنیک در بازی استفاده می شود. به عنوان مثال یکی از همین آیتم ها بالن هست که در مرحله ۶ من از بالن(  Fulton) استفاده کردم و به وسیله بالن علاوه بر انسان ها و حیوانات، شما می توانید اجسام یا آیتم های سنگین را هم به پایگاه خود بفرستید.
وی همچنین اضافه کرد :
نقل‌قول:
در تنظیمات بازی، شما می توانید یکی از دو سیستم کنترل در بازی را انتخاب کنید:Tactical یا FPS، هرکدام را که انتخاب کنید کاربرد دکمه های L1 R1 یا L2 R2 دربازی تغییر می کند. من البته Tactical را انتخاب کردم که با L2+R2، هدف گرفتم و سپس تیراندازی کردم و دکمه X(ضربدر) نیز برای نشستن یا دراز کشیدن اسنیک روی زمین کاربرد داشت. با دکمه D-pad می توانید اسلحه، گجت و یا آیتم های خود را انتخاب کنید ولی دقت داشته باشید که از هر نوع سلاح فقط می توانید ۲ عدد با خود حمل کنید. برای اتمام مراحل بازی، راه های زیادی وجود دارد؛ مراحل را می توانید با مخفی کاری و بدون کشتن حتی یک نفر به اتمام برسانید و یا یک جنگ تمام عیار راه بیاندازید که این موضوع، کمی کار را برای شما سخت می کند. من کمی از مراحل را با مخفی کاری و بسیاری را نیز با کمی شلوغ کاری(جنگ و تیراندازی) به اتمام رساندم ولی به شخصه، مخفی کاری را ترجیح می دهم زیرا بسیار لذت بخش است.
حتما به یاد داشته باشید که پایگاه های نظامی و یا برج های مراقبتی که در مسیر مراحل خود به آنها برمی خورید را برای پیدا کردن الماس و آیتم ها جستجو کنید. اگر می خواهید می توانید در تنظیمات بازی گزینه های کمکی هدف گیری و همچنینReflex Mode را غیر فعال سازید.
در مرحله ششم کار بسیار سخت می شود زیرا در این مرحله هلیکوپتر دشمن وارد می شود و به سمت شما تیراندازی میکند؛ من مجبور شدم تا به سمت دره فرار کنم و در آنجا نیز یک پایگاه نظامی بزرگ وجود داشت که در میان صخره ها بنا شده بود. تک تک دشمنان را در این پایگاه کشتم و اسلحه مورد نظر را پیدا کردم و بعد از پایگاه بیرون آمدم و درخواست هلیکوپتر کردم ولی به محض بیرون آمدن با ارتش Skulls مواجه شدم؛ می شود گفت آن ها بدترین و سخت ترین دشمنان شما در بازی هستند که من فقط با سلاح موشک پرتاب کن توانستم آنها را از پای دربیاورم.
از نظر گرافیکی و فنی، بازی بسیار روان بود؛ نورپردازی فوق العاده بازی کاملا به چشم می آمد و نقشه بازی نیز بسیار بزرگتر از Ground Zeroes می باشد. بازی از نظر من کامل می باشد و فکر می کنم سازندگان در ۳ ماه و نیم باقی مانده فقط به بخش آنلاین بازی بپردازند وگرنه بازی از همه لحاظ کامل بود.
جالب است بدانید Antonio Fucito، گفته است که احتمالا شرکت Konami، در مورد Hideo Kojima در آینده تصمیم گیری خواهد کرد ولی در حال حاضر اسم وی در لیست سازندگان در بازی حضور دارد. باید دید با خروج Hideo Kojima از Konami چه آینده ای در انتظار Metal Gear Solid خواهد بود؛ آیا نسخه The Phantom Pain وداعی است تلخ با سری بازی های Metal Gear Solid و یا اینکه پایانی است برای شروعی بهتر در آینده؟
بازی Metal Gear Solid: Phantom Pain، در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۵ ( ۱۰ شهریور ۱۳۹۴) برای کنسول های PlayStation 4 ،PlayStation 3 ،Xbox One ،Xbox 360 و پلتفرم PC منتشر می شود.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟
واقعا خوشم اومد .
تعریف های خیلی جالبی از یک مرحله بازی کرد .
مطمئنا با یک مخفی کاری ناب و حرفه ای رو به رو هستیم . و در بازی هم پایگاه های مختلف با تعداد سرباز هایی که شاید تنها با مخفی کاری بشه از بینشون زنده در رفت . همچیش فوق العادست .
ممنون بابت خبر .
با سلام. ، .
به نظر من ماموریت " پدر " به کل تمام شده ولی  " پسر " ادامه خواهد یافت . . . :angel:
احساس میکنم با انتشار TPP باید منتظر نسخه های فرعی باشیم  :exclamation:
----------------------------------------------------
سایت  MultiPlayer را بسیار دوست دارم چون خبرنگار های فضولی  دارد البته از نوع خوبش  :blush:
آیتم های پیدا کردنی جالبی در انتظار هست و صد البته سخت ( افغانستان کشوره بزرگی هست به قول آسلات  :heart: