Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Star Wars Battlefront در E3 2015 نمایش متفاوتی خواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با وجود اینکه تا یک ماه دیگر و در مراسم E3 2015، اطلاعات و جزئیات کاملی از بازی Star Wars Battlefront بدست خواهیم آورد اما آقای Mathew Everett، همچنان اطلاعت جدیدی از این بازی در سایت Reddit منتشر می کند. با ما همراه باشید.




[تصویر:  Xwing-ds1-670x377-constrain.jpg]
آقای Mathew Everett می گوید در E3 2015، نمایشی متفاوت از گیم پلی بازی با آنچه در پشت درهای بسته به هواداران نمایش داده شد خواهیم داشت :
نقل‌قول:
در آن زمان در Anaheim، در پشت درهای بسته بخشی از گیم پلی بازی برای اولین بار نمایش داده شد اما آن تریلر فقط مخصوص همان نمایش بود و در E3 2015 نمایش متفاوتی خواهیم داشت و در آنجا گیم پلی واقعی بازی را خواهید دید.
آقای Mathew Everett در رابطه با این سوال که به نظر ایشان سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront برای پلتفرم PC چه خواهد بود پاسخ داد:
نقل‌قول:
از الان نمی توانم نظر قطعی بدهم. شاید سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront همانند عناوین Battlefield Hardline و Battlefield 4  و یا حتی متفاوت از آنها باشد. وقتی نسخه بتا آماده شود تیم ما بازی را روی تعداد زیادی کامپیوترهای شخصی آزمایش خواهد کرد تا حداقل سیستم مورد نیاز بازی را پیدا کند اما تا آن موقع نمی توانم جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار دهم. البته گیمر بودن و داشتن کامیپوترهای شخصی خیلی سخت است و من این موضوع را به خوبی درک میکنم که شما نگران هستید که شاید بازی به سیستم شما نخورده و یا اجرا نشود اما سیستم من بسیار قوی است و اصلا نگران این موضوع نیستم( با خنده) ولی می دانم که شما می خواهید هرچه زودتر در این مورد اطلاعات بیشتری بدست آورید.
بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ برای کنسول های Xbox One ،PlayStation 4 و پلتفرم PC منتشر می شود.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

منبع : Dualshockers