Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فیلمی بر اساس رمان های The Witcher در دست ساخت می باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Platige Image بر روی فیلمی بر اساس رمان های Andrzej Sapkowski کار می کند. با ما در ادامه همراه باشید.



 [تصویر:  witcher3_1449234_650x.png]

Tomasz Baginski، کارگردان و انیماتوری که نامزد جایزه اسکار بوده و هم چنین سازنده ی ویدیوهای معرفی سینماتیک بازی های The Witcher و The Witcher 2 نیز می باشد، تایید کرده است که Platige Image، استودیویی که وی در آن جا مدیر نوآوری می باشد، بر روی فیلمی بر اساس رمان های فانتزی Witcher نوشته ی Andrzej Sapkowski مشغول به کار می باشد.

این فیلم اولین تلاش برای به تصویر کشیدن ماجراجویی های گرالت بر روی پرده ی نقره ای نیست. در سال ۲۰۰۱ فیلم لهستانی اکشن زنده ای به نام The Hexer بر اساس داستان های Witcher ساخته شد، اما این فیلم چنان شکست بزرگی بود که خود Sapkowski آن را اقتباسی از کتاب هایش ندانست.

حال که از The Witcherصحبت کردیم، شایان ذکر است که به اطلاع برسانیم نسخه ی سوم این مجموعه در تاریخ نوزدهم ماه مه (۲۹ اردیبهشت) بر روی پلتفرم های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.



نظرات خود را با در میان بگذارید.

**

چون داستار سری های ویچر پتانسیل خیلی بالایی داره حتی میشه ازش سریال های خیلی قشنگی ساخت .
امیدوارم موفق بشه .
ممنون بابت خبر .
از روی این عنوان و سری متال گیر سولاید میشه 2 تا سریال فوق العاده ساخت!!!!!!!
بسیار عالی میشه اگه از روی این بازی سریال و یا فیلم ساخته بشه البته به شرطی که مثل فیلم هایی که قبلا از روی بازی های معروف ساخته شده و بعد با یک فیلم مزخرف رو به رو شدیم رو به رو نشیم.
تنها فیلمی که از روی بازی ساخته شد و زیبا بود فیلم شاهزاده ی ایرانی بود همین و بس البته فیلم هیتمن سال 2007 هم بود.
(05-17-2015, 08:54 PM)مجید نصر نوشته است: [ -> ]بسیار عالی میشه اگه از روی این بازی سریال و یا فیلم ساخته بشه البته به شرطی که مثل فیلم هایی که قبلا از روی بازی های معروف ساخته شده و بعد با یک فیلم مزخرف رو به رو شدیم رو به رو نشیم.
تنها فیلمی که از روی بازی ساخته شد و زیبا بود فیلم شاهزاده ی ایرانی بود همین و بس البته فیلم هیتمن سال 2007 هم بود.

من از هیتمن خوشم نیومد!!!!!
مسخره بود!!!!!!!!!
اتفاقا من از فیلم هیتمن خیلی خوشم اومد .
چون این آقا قبلا هم سابقه در ساختن یک فیلم با همچین موضوعی بوده احتمالا از تجربه های قبلی استفاده میکنه و موفق میشه .
به جان خودم اون هیتمن خیلی بهتر از بقیه ی فیلم هایی که فقط اسم هیتمن رو یدک می کشیدند بهتر بود.همه چی عالی بود داستان شخصیت پردازی و اکشن فیلم حالا دیگه نمی دونم برا چی خوشت نیومد.
ولی در کل اگه چنین فیلمی که محوریت بازی ویچر ساخته بشه خیلی باید هیجان انگیز باشه چون من که تا حالا چنین فیلمی با چنین محوریت داستانی و یا اکشن که مثل بازی ویچر باشه ندیدم.
(05-17-2015, 09:05 PM)مجید نصر نوشته است: [ -> ]به جان خودم اون هیتمن خیلی بهتر از بقیه ی فیلم هایی که فقط اسم هیتمن رو یدک می کشیدند بهتر بود.همه چی عالی بود داستان شخصیت پردازی و اکشن فیلم حالا دیگه نمی دونم برا چی خوشت نیومد.
ولی در کل اگه چنین فیلمی که محوریت بازی ویچر ساخته بشه خیلی باید هیجان انگیز باشه چون من که تا حالا چنین فیلمی با چنین محوریت داستانی و یا اکشن که مثل بازی ویچر باشه ندیدم.

از بقیشون واقعا بهتر بود!!!!!
ولی با این حال یه فیلم عادی بود!!!!
منم تاحالا همچین فیلمی ندیدم!!!!! قطعا فیلم جالبی میشه!!! :)
خیلی هم عالی
ممنون بابت خبر
 این بحث موفقیت یا عدم موفقیت این مدل فیلمهای اقتباسی از بازیها همیشه پیش میاد و وجود داره، ولی طبق خبر فکر کنم این فیلم بر اساس رمان ویچر ساخته میشه.
موفقیت این فیلم میتونه در گرو چند عامل باشه که اولیش کارگردانش هست، خیلی بهتره اگه یه کارگردانی باشه که این رمانها رو خونده باشه و دوست داشته باشه ، درست مثل پیتر جکسون که معلومه داستانهای جی.آر.آر تالکین رو باعشق به فیلم تبدیل میکنه،
فیلمنامه خوب هم میتونه عامل مهم دیگه ای برای موفقیت فیلم باشه، و البته بازیگران و ... .
حالا این فیلم رو کدوم  کمپانی خواهد ساخت و چطور ساخته میشه، باید دید؟ البته شرق اروپا هم فیلمساز های خلاقی داره، نمونش هم میلوش فورمن.

هیتمن هم که بحثش بود، فیلمی بود که من خوشم اومد ازش، بین فیلمهایی که از روی بازیها ساخته شده.