Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Capcom قصد دارد نسخه های بازسازی شده بیشتری بسازد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
به نظر می رسد انتشار مجدد بازی ها در زمره ی فعالیت های کلیدی شرکت Capcom قرار گرفته است. با ما در ادامه ی خبر همراه باشید.

[تصویر:  capcom_art.png]

Capcom بازسازی کیفیت بالای (HD) بازی های قدیمی را به عنوان یکی از زمینه های کلیدی رشد بالقوه برای شرکت نامیده است.
اخیرا Capcom در پرسش و پاسخی به عنوان بخشی از یک جلسه مالی اذعان داشت که بازی های بازسازی شده ی HD بیشتری را منتشر خواهد کرد و مدعی شد که تقاضا برای این نوع محصولات وجود دارد.
نقل‌قول:
“ساخت نسخه های بازسازی شده از فهرست بازی های پر فروش شرکت یکی از فعالیت های کلیدی ما خواهد بود…[فروش های دیجیتالی] تقاضاهای جدیدی برای این عناوین ایجاد کرده است. به عنوان مثال، میزان فروش Resident Evil HD Remastered از طریق دانلود در خارج از کشور در سال مالی گذشته بسیار بیشتر از میزانی بود که انتظار داشتیم.”
“این ریسک نیست بلکه رشد میزان فروش از طریق دانلود، گزینه های بیشتری به کاربران می دهد. ما به این موضوع به عنوان پیشرفت در دستیابی به  ایجاد فرصت برای لذت بردن افراد بیشتر از بازی هایمان نگاه می کنیم.”
عرضه ی محتویات دیجیتالی، کانون توجه بزرگی برای Capcom در سال مالی گذشته بود به همین منظور شرکت تلاش کرد تا کانال های توزیع محصولاتش را تنوع بخشد. شرکت گفته است که انتظار داشته این استراتژی “رشد پایدار رو به جلویی را فراهم کند.”
Resident Evil HD Remaster در تاریخ بیست ژانویه بر روی PC و کنسول ها عرضه شد. این بازی رکورد فروش Capcom را شکست و عنوان سریع ترین فروش دیجیتال را در تاریخ شرکت در آمریکای شمالی و اروپا از آنِ خود کرد.
این بازی هم چنین رکورد PlayStation Network را نیز شکست و با توجه به Capcom، عنوان “بزرگترین فروش روز اول عنوان دیجیتال” را کسب کرد. هرچند ناشر، تعداد کل نسخه های به فروش رفته ی بازی یا آمار شکسته شدن میزان فروش در پلتفرم ها را منتشر نکرده است.

پاسخ ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

**

منبع
اصلا با این سیا ستش موافق نیستم . شما یک آی پی جدید بسازی ( البته نه هر چیزی ) چند برابر نسخه بازسازی شده فروش نمیکنه ؟
به نظر من بهتره به فکر آی پی جدید باشه .
ممنون بابت خبر .
با سلام . ، . 
واقعا کارش عالی بود ، به شخصه خیلی دوست دارم Resident Evil Zero هم مثل remake اچ دی  بشه و همچنین Dino Crisis 1 & 2 ...
با تشکر 113
سیا ست جالبی نیست، اما خب ریسک بالایی برای شرکت نداره. کپکام بازی های معروفش رو که در زمان خودشون فروش خوبی داشتن رو با هزینه بسیار کم تری نسبت به ساخت یه IP جدید، بازسازی میکنه و افرادی که نتونستن تجربشون کنن، با یه گرافیک بهتر این کار رو میکنن، و حتی بعضی از اون هایی هم که تجربه کرده بودن باز به خاطر گرافیک بهتر سمتشون میرن. فروششون هم اون طور که معلومه تونسته انتظاراتش رو برآورده کنه.
ساخت یه IP جدید علاوه بر ریسک هایی که داره، مثلا شکستش در همین زمینه فروش، هزینه بالایی هم میطلبه.
به نظرم نسل جدید نباید روی کار میامد. چون اکثر بازی‎های مهم الان بازسازی شده هستند...!
فقط مانده بیا فوتبال 98 را برای کنسول‎های نسل هشتم بازسازی کنند.
مروری بر بازی های بازسازی شده:
THE Last Of US
Grand Theft Auto V
god of war 3
DmC: Devil May Cry Definitive Edition
Dark Souls II
Final Fantasy X / X-2 HD Remaster
Beyond: Two Souls
و.....
خودتون قضاوت کنید.
همین کار اچ دی کردن زحمت خیلی زیادی می خواهد و همچنین مهارت  بسیار زیاد :heart:
 این کارای  Capcom  ( اچ دی کردن مخصوصا رزیدنت اویل (فعلا)  )  بی دلیل نیست شاید داره دل افراده بخصوصی رو به دست میاره ( Shinji / Keiji )  برای ساخت نسخه جدیدی از شیطان مقیم  :exclamation:
------------------------------------------------
ممنون از خبر
این سیا ست برای بازیهای قدیمی تر و البته بازیهایی که پتانسیل بالایی دارند کار جالبی هستش، بخصوص تعدادی از بازیها مدت زمان زیادی از زمان ساختشون میگذره و شاید گیمرهای بسیاری اونها رو تجربه نکرده باشن و با پیشرفت گرافیکی بازیها رغبتی برای تجربه اونها با گرافیک اون زمان نداشته باشن، با وجود اینکه  بسیاری از این بازیهاب قدیمی ممکنه بسیار قدرتمندتر از بازیهای زمان حال باشن! خود من امیدوارم Resident Evil 3: Nemesis بازسازی بشه. البته این موضوع نباید باعث تمرکز کمتر بر روی بازیهای جدیدتر بشه که فکر نمی کنم این طور باشه و به نظر میاد این سیا ست درکنار ساخت بازیهای جدید خواهد بود.
(05-18-2015, 10:06 PM)m.moien نوشته است: [ -> ]به نظرم نسل جدید نباید روی کار میامد. چون اکثر بازی‎های مهم الان بازسازی شده هستند...!
فقط مانده بیا فوتبال 98 را برای کنسول‎های نسل هشتم بازسازی کنند.
مروری بر بازی های بازسازی شده:
THE Last Of US
Grand Theft Auto V
god of war 3
DmC: Devil May Cry Definitive Edition
Dark Souls II
Final Fantasy X / X-2 HD Remaster
Beyond: Two Souls
و.....
خودتون قضاوت کنید.
کاملا موافق هستم ، واقعا به نکته بسیار خوبی اشاره کردید  :heart:  من واقعا نمیدونم چطور بازی کوجیما با اون عظمت هنوز توانایی اجرا روی نسل هفت را دارد ولی بازی مثل به سوی تاریکی و مکس دیوانه و غیره  نه ... بعضی از کارگردان ها تنبل شدن و پول پرست به شدت  :@
خب میشه گفت سیا ست خوبیه چون من مثلا بازی رزیدنت اویل  1.2.3 رو به خاطر گرافیک پایین و اینکه روی سیستمم اجرا نمیشه نتونستم بازی کنم ولی الان می تونم نسخه ی 1 این بازی رو با یه گرافیک تقویت شده تر بازی کنم ولی اگه بخواهد تمام بازی ها رو ریمستر کنه اصلا خوب نیست چون توی این نسل خیلی ریمستر عرضه شده و جای عناوین تازه کم رنگ تر شده.
(05-18-2015, 10:11 PM)POIROT نوشته است: [ -> ]همین کار اچ دی کردن زحمت خیلی زیادی می خواهد و همچنین مهارت  بسیار زیاد :heart:
 این کارای  Capcom  ( اچ دی کردن مخصوصا رزیدنت اویل (فعلا)  )  بی دلیل نیست شاید داره دل افراده بخصوصی رو به دست میاره ( Shinji / Keiji )  برای ساخت نسخه جدیدی از شیطان مقیم  :exclamation:
------------------------------------------------

نیاز به زحمت زیاد و مهارت بالایی داره کاملا درسته، اما خب اصلا قابل مقایسه با زحمتی و مهارتی که برای ساخت یه IP جدید نیازه هست؟
بعدش هم کپکام سال ها فرصت داشت که دل اون افراد رو به نحوی به دست بیاره... فکر نکنم به خاطر تنها بدست آوردن دل اون افراد، این همه آدم با چنین مهارت بالایی رو مشغول چنین کاری که این هم زحمت میبره، بکنه.
اگه واقع بین باشیم، باید بگیم که کپکام متوجه شده که بازسازی عناوین قبلیش میتونه سود خوبی براش بدست بیاره، به همین دلیل داره این کار رو انجام میده.
صفحه‌ها: 1 2