Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حتی نسخه استاندارد The Witcher 3 هم از محتویات قابل قبولی برخوردار می‎باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  witcher_paper_map-1152x764.jpg]
 CD Projekt Red  اخیراً دست به کارهای جالبی زده که سبب محبوبیت او در  عامه‎ی مردم شده است، حال در طی پیامی از خریداران تشکر کرده و همچنین محتویات ویژه‎ای را برای آن‎ها تدارک دیده است. در ادامه با ما همراه باشید. در روزگاری که ناشر‎ها حتیّ قرار دادن راهنما در نسخه فیزیکی بازی  را هم وظیفه خود نمی‎دانند، دارای ارزش و اهمیت بسیاری است که CD Projekt Red  هنوز هم به فکر گیمرها می‎باشد  و مهم‎ترین فاکتور این مبحث را گیمرها می‎داند. تا به اینجا خبر داشتیم که  The Witcher 3: Wild Hunt  شانزده بسته الحاقی را به صورت رایگان به یدک می‎کشد، اما نسخه فیزیکی معمولی این بازی علاوه بر 16 بسته الحاقی شامل یک نقشه، چند برچسب، موسیقی‎های مربوط به بازی، کتابچه مخصوص،  کدهای اختصاصی برای بخش The Witcher Battle Arena و یک جلد از کمیک بازی با نام House of Glass خواهد بود.

[تصویر:  witcher_dev_message.jpg]
در ادامه به محتوای این نامه نگاهی می‎اندازیم:
اول از همه، از پشتیبانی شما کمال تشکر را دارا هستیم. از این که شما پول خود را که با زحمت به دست آورده‎ و برای خرید بازی صرف کرده‎اید قدردانی می‎کنیم و امیدواریم که از این تجربه نهایت لذّت را ببرید.
نزدیک به 200 نفر در سال گذشته مشغول به کار کردن بر روی The Witcher 3: Wild Hunt بوده‎اند و ما با سربلندی این بازی را به شما ارائه میکنیم. در  CD Projekt Red زمانی که شما بازی را از ما خریداری می‎کنید، ما متعهد خواهیم بود که با پشتیبانی رایگان و بروزرسانی‎ها از بازی حمایت کنیم. ما به شما برای خرید بازی از ما مدیون هستیم و برای اهدا کردن دِین خود محتوای مخصوصی را برای شما تدارک دیده‎ایم. پس از عرضه بازی، 16 بسته الحاقی رایگان را می‎توان بر روی پلتفرم خود دریافت کنید و با استفاده از آن‎ها لذّت بازی را دو چندان کنید. از پشتیبانی شما ممنونیم و آرزوی یک تجربه‎ی عالی از یک بازی نقش آفرینی را برای شما دارا هستیم.

The Witcher 3: Wild Hunt عنوانی به سبک اکشن و نقش آفرینی که همراه با محیطی در دنیای آزاد می‌باشد و توسط استودیوی لهستانیCD Projekt REDدر دست ساخت است. این بازی قرار است به طور همزمان در ۱۹ مه ۲۰۱۵ برای PlayStation 4  Xbox One و رایانه های شخصی منتشر  شود. روند بازی همانند نسخه‌های قبلی این سری می‌باشد. در The Witcher 3: Wild Hunt، بازی در جهانی باز، بزرگتر از هر بازی نقش‌آفرینی دیگری اتفاق می‌افتد و دنیای بازی ۳۰ برابر بزرگتر از نسخه قبلی است. کوچکترین تصمیم‌های بازیکن بر روی اتفاقات دنیای بازی اثر خواهد گذاشت و شخصیت بازی در شرایط گوناگون قادر خواهد بود تصمیم خود را عوض کند. CD Projekt RED، زمانی در حدود ۱۰۰ ساعت را برای اتمام بازی پیش‌بینی کرده است.

http://www.vg247.com/2015/05/18/even-the...s-package/
واقعا این شرکت ایول داره .
میتونه یکی از بهترین الگو ها برای شرکت های پول دوست باشه .
محتویات بسیار جالبی هم داره .
ممنون از دوست عزیزم بابت ترجمه .