Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Take-Two قصد عرضه محتویات بیشتری را برای عنوان GTA V دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  res_33ce7d5f5baeb85748f744ec9c5ac79b-ds1...strain.jpg]
شرکت Take-Two در کنفرانس صوتی خود مربوط به سه ماه چهارم سال ۲۰۱۵، در مورد برنامه ریزی های خود برای عرضه DLC و محتویات بیشتری برای عنوان Grand Theft Auto V صحبت کرد.


با توجه به کنفرانس صوتی برگذار شده توسط این شرکت، به نظر می رسد که می توان انتظار عرضه آپدیت ها و محتویات بیشتر برای عنوان Grand Theft Auto Online را از این ناشر خوش قول داشت.


خیلی جالب به نظر می رسد که از مدیران و حاضرین بر روی این کنفرانس صوتی، سوالاتی از شایعات اخیر در مورد بسته الحاقی داستانی برای بخش سینگل پلیر این عنوان با لقب “Driven DLC” پرسیده شده. پاسخ مدیران حاضر بر روی این کنفرانس صوتی زیاد خوشایند و جالب نبود. آن ها تمامی این شایعات را رد کردند و اعلام کردند که تا کنون در مورد چنین چیزی اطلاعاتی اعلان نکردند و سخنی نگفتند!


قابل ذکر است زمانی که یک تحلیل گر حاضر بر روی این کنفرانس صوتی بعد از این اینکه اعلام کرد او برخی اطلاعات اشاره شده از سوی ناشر را به یاد دارد، شاهد جواب کاملاً تعحب برانگیز دیگری بودیم. “ما خاطرات مختلف و متنوعی را به یاد داریم!”


گفته های اعلام شده بر روی این کنفرانس صوتی به این معنا نیست که بسته الحاقی جدید بازی هیچ وقت منتشر نخواهد شد، اما به نظر می رسد که شرکت Take-Two هم اکنون قصد صحبت کردن در مورد این موضوع را ندارد. همانطور که قبلاً چنین قصدی را نداشته است.


به زودی منتظر اطلاعاتی بیشتر از سوی این ناشر در مورد محتویات جدید بازی باشید. همانطور که می دانید شرکت Take-Two ناشر بدقولی نیست و به زودی طی روزهای آینده اخبار و اطلاعات بیشتری را در این باره به صورت رسمی منتشر خواهد کرد.


[تصویر:  DSLogoBlack100.png]