Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاکنون ۵۲ میلیون نسخه از عنوان Grand Theft Auto 5 به فروش رسیده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  gta5_pc_pre_launch_6.jpg]
با توجه به چنین آمار و ارقامی به جرعت می توان گفت GTA V یکی از بهترین عناوین عرضه شده تاکنون می باشد. طبق گزارش های اخیر شرکت Take-Two در مورد نیمه چهارم سال، عنوان Grand Theft Auto 5 به صورت شگفت انگیزی یکی از موفق ترین عناوین امسال می باشد.

بر اساس گفته های شرکت Rockstar این ناشر توانسته تاکنون ۵۲ میلیون نسخه از این عنوان به صورت فیزیکی و دیجیتالی به فروش برساند. این ۵۲ میلیون نسخه شامل نسخه های به فروش رسیده توسط خرده فروشان و همچنین نسخه های دیجیتالی می باشد.
همچنین در کاتالوگ منتشر شده توسط شرکت Take-Two، عنوان Evolve توانسته ۲٫۵ میلیون نسخه و عنوان WWE 2k15 توانسته ۳ میلیون نسخه به فروش برساند. در FY2015 (سال مالی ۲۰۱۵)، فرانچایز The Borderlands جمعاً از ۲۵ میلیون نسخه، ۸ میلیون نسخه به فروش رسیده است. همچنین نسخه های Handsome Collection بیش از حد انتظارات به فروش رسیده اند. ۲۰% از فروش نسخه های Handsome Collection به صورت دیجیتالی بوده است.
CEO شرکت Take-Two، آقای Strauss Zelnick در این باره، در یکی از بیانیه های آماده خود اعلام کرده است:
“یکی از بهترین سال های شرکت امسال است. در نیمه چهارم سال فروش چشم گیری از عناوین خود داشتیم که برترین ها عنوان Evolve و نسخه PC بازی GTA V می باشد.”
نقل‌قول:
در FY 2015، ما به صورت یکپارچه پنج عنوان را منتشر کردیم. از عناوین منتشر شده در تعطیلات می توان NBA 2K15 و عنوان Grand Theft Auto 5 را نام برد؛ همچنین فرانچایز تازه به تاسیس رسیده Evolve که موفقیت خوبی را به دست آورد. همچنین درآمدهای بالایی ما از سوی فروش عناوین به صورت دیجیتالی به دست آوردیم که امسال یکی از پرفروش ترین سال ها در زمینه فروش به صورت دیجیتالی بوده است.
همانطور که از عرضه عنوان Grand Theft Auto 5 برای PC در ماه آوریل مشخص است که انظارات ما را بر آورده کرد؛ مطمئناً در FY 2016 نیز شروع بهتری را خواهیم داشت.
همچنین او اضافه کرد:
نقل‌قول:
خارج از بحث FY 2016، ما تیم سازنده بسیار قوی و توانمندی در دسترس داریم که کاملاً در حال رشد و  آماده توسعه و عرضه پروژه های بیشتری در زمان آینده می باشد.
در واقع شرکت Take-Two شاهد فروش فوق العاده ای در FY امسال بوده است. قابل ذکر است که عرضه عنوان GTA 5 در FY پارسال تنها مشکلات و اشتباهات این شرکت نبوده است. این شرکت به صورت رسمی از دست  $۲۷۹٫۵ دلار دادن به صورت انترنتی را تایید کرده است و همچنین این کمپانی اعلام کرده که رشد بسیار قوی ای امسال در زمینه دیجیتالی خواهد داشت.
[تصویر:  www.vg247.com]
اعلام نشده هر کشور چقدر بوده؟
اوف چه فروشی کرده یعنی فکر کنم پر فروش ترین بازی تاریخ صنعت بازی سازی باشه این بازی
البته حق هم داره اینقدر فروش کنه یه بازی با چنین عظمت و محبوبیتی باید اینجوری هم فروش کنه.
خب یک چیز طبیعی . دیگه از یک بازی چی میخواد یک گیمر ...
از آزاد ترین بازی هایی هستش که بازی کردم تا به حال . داستانش هم که خیلی قشنگ بود و میتونم این بازی رو تقریبا بی نقص بدونم .
ممنون بابت خبر .
بعد از اولین وقفه در انتشار بازی توسط کمپانی ؛ متوجه شدم که راک استار میخواد تمام سعیشو بکنه تا فراتر از انتظارات ظاهر بشه
هرچی بیشتر تـاخیر میخورد بــه شخصه به بازی امیدوار تر میشدم ؛ با توجه به هنر زیبای کپی و کرک کردن بازیها که تو کشورهای پر
جمعیت هم دیده میشه (ایران - روسیه - چین - سنگاپور) ؛ باز رکورد فروش قابل تجهی رو به ثبت رسوند . ..