Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اولین آپدیت عمده ی Cities: Skylines منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اولین آپدیت عمده ی Cities: Skylines منتشر شد و محتوای کاملا جدید رایگانی را به بازی اضافه می کند. با ما در ادامه ی خبر همراه باشید.

[تصویر:  Cities_Skylines_feature_672x372.jpg]

Paradox Interactive و Colossal Order امروز اولین آپدیت عمده برای بازی Cities: Skylines، عنوان شهر ساز جهانی برای پلتفرم PC،Max و Linux ، را منتشر کردند. این آپدیت رایگان که اولین بسته محتوایی بازی از زمان انتشار آن می باشد، Version 1.1 – European Theme نام دارد.
این آپدیت رایگان شامل محتویاتی که در زیر مشاهده می کنید، می باشد:
  • سه نقشه جدید با تم اروپایی
  • بیش از ۵۰ طرح ساختمان اروپایی برای نقشه های جدید اروپایی
  • فعال شدن ساختمان های دیوار به دیوار برای ساختمان های سبک اروپایی
  • تونل ها، یکی از مورد تقاضاترین امکانات برای بازی
  • افزودن تعداد جدیدی Asset Editor از جمله امکان وارد کردن (import) وسایل نقلیه ی سفارشی
  • افزودن تعدادی افزونه های کوچکتر زیباسازی و رفع باگ ها

Jakob Munthe مدیر برند گفته است:
نقل‌قول:
“بازی Cities: Skylines از سنت عرضه ی بسته های الحاقی پولی که با آپدیت های محتویات رایگان تلفیق شده اند و توسط بازی های اخیرا منتشر شده ی Paradox مثل Crusader Kings II و Europa Universalis IV نیز اجرا می شوند، پیروی می کند. مصرف کنندگان چه بسته ی الحاقی را بخرند چه نخرند در هر صورت امکانات جدید بسیاری خواهند داشت که منتظرش بمانند. هرچند یکی از تفاوت های اساسی بین Cities: Skylines و این عناوینی که نام برده شد DLC های کوچکی خواهند بود که معمول نیستند. اکثر محتویات آپدیت ها را ارتقائات و اضافات قابل توجهی تشکیل خواهد داد.
در آینده، ما بر روی عرضه رایگان امکانات اصلی و بهبود ابراز های مادسازی و فروش بسته های الحاقی عمده پیرامون ساختارهای جدید تمرکز خواهیم کرد. اما در آینده به عرضه رایگان محتویاتی همچون ساختمان ها جدید و انواع جاده ها ادامه خواهیم داد.”
بازی Cities: Skylines اقتباس مدرنی از شبیه ساز شهری کلاسیک است که عناصر جدیدی در گیم پلی را ارائه می دهد که باعث درک سختی و لذتِ خلق و نگهداری یک شهر واقعی می شود.
Cities: Skylines با داشتن یک سیستم کامل انتقال، هم چنین قابلیت تغییر بازی برای مطابقت با سبک بازی کردن بازیکن را نیز دارد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

**