Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: htoL#NiQ: The Firefly Diary عنوان انحصاری PS Vita ممکن است بر روی PC عرضه شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به اطلاعات درج شده در پایگاه داده های شبکه استیم، امکان دارد htoL#NiQ: The Firefly Diary بر روی PC عرضه شود. با ما در ادامه همراه باشید.
[تصویر:  htoL_NiQ_The_Firefly_Diary_feature_672x372.jpg]


به نظر می رسد که  htoL#NiQ: The Firefly Diary ، عنوان انحصاری PS Vita ، وارد استیم شود چرا که پایگاه داده های استیم مدخلی برای این عنوان ایجاد و هشت روز پیش به روز رسانی شده است. این یک مدخل قدیمی یا موقتی نیست و همه ی ما می دانیم که در پایگاه داده های استیم به ندرت موارد کذب دیده می شود.
[تصویر:  adsdsadas1.jpg]
htoL#NiQ: The Firefly Diary توسط Nippon Ichi Software ساخته شده است.
در بازی HtoL#NiQ: The Firefly Diary، بازیباز نقش دختر جوانی را برعهده می گیرد که حافظه اش را طی مراحلی به همراه دو پری که در روشنایی و تاریکی عمل می کنند، از دست داده است.



نقل‌قول: "با جا به جا شدن بین دنیای روشنایی و دنیای سایه ها، این دو کرم شب تاب باید با هم همکاری کنند تا حافظه ی Mion را برگردانند و او را به خارج از خرابه ها، جایی که هیولاهای ظلمانی گرسنه، ماشین های باستانی و تله های خطرناک در راهش کمین کرده تا مانع از پیشروی او شوند، هدایت کنند."
htoL#NiQ: The Firefly Diary از صفحه ی لمسی و پشتی PS Vita استفاده می کند به همین دلیل نحوه ی انتقال و پورت کردن سامانه ی کنترل این بازی بر روی PC جالب خواهد بود.

نظرات خود را با در میان بگذارید.
**

بسیار جالب باید بازی خیلی قشنگی باشه و از داستانش که باید بازی جالبی باشه ولی اگه کسی این بازی رو تجربه کرده می تونه یه توضیحات بیشتری در مورد بازی بده که دقیقا گیم پلی بازی چطوری هست؟
ممنون بابت خبر
با این بازی آشنایی ندارم و اولین بار بود که اسمش رو میشنوم .
اما با توجه به عکس میتونم بگم که سبک مورد علاقه من نیست .
ممنون بابت خبر .