Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی TEKKEN 7 را می توانید در CEO Gaming 2015 تجربه کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Bandai Name Game، سازنده و ناشر ژاپنی بازی های آرکید، به تازگی اعلام کرد که هواداران بازی Tekken 7 می توانند این عنوان را در نمایشگاه CEO Gaming 2015 در ماه آینده تجربه کنند. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


[تصویر:  tekken-7-logo.jpg]

بازی Tekken 7 در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۱۵ تنها برای دستگاه های آرکید ژاپنی منتشر شد اما همان طور که می دانید این عنوان برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One نیز در دست ساخت است و طبق گفته سازندگان در سال ۲۰۱۶ منتشر می شود. حال به تازگی آقای Katsuhiro Harada، کارگردان بازی Tekken 7، اعلام کرده است که بازی Tekken 7 ماه آینده در CEO Gaming 2015 قابل بازی خواهد بود و علاقه مندان می توانند با شرکت در این نمایشگاه این عنوان را تجربه کنند. البته شایان ذکر است که در E3 2015 نیز شاهد اخبار، اطلاعات و جزئیات کاملی از بازی Tekken 7 خواهیم بود.


شخصیت های Jack-7، Yoshimitsu و همچنین مبارز جدید عرب به نام Shaheen آخرین شخصیت هایی هستند که تا به حال برای نسخه نسل هشتمی بازی Tekken 7 تایید شده اند.


نمایشگاه E3 2015  در تاریخ ۱۶-۱۸ ژوئن در شهر لس آنجلس و CEO Gaming 2015 نیز در تاریخ ۲۶-۲۸ ژوئن ۲۰۱۵ در اورلاندو، واقع در شهر فلوریدا برگزار می شوند.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

منبع: PSU