Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: از بسته‎ی الحاقی جدید برایBatman: Arkham Knight پرده برداری شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  arkham-knight-600x337.jpg]
کمتر از یک ماه به انتشار Batman: Arkham Knight مانده  و درست زمانی که همه‎گان فکرش را می‎کردند که دیگر بسته‎ی الحاقی برای این عنوان معرفی نمی‎شود، شرکت  Warner Bros از محتویات ویژه‎ای پرده برداری کرد. با ما همراه باشید. اگر شما این عنوان را زودتر از روز موعود پیش خرید کنید علاوه بر Season Pass که شامل ماموریت های Batgirl می شود محتویات ویژه‎ای مانند دو پوسته Batman Beyond از سری این انیمیشن و هم‎چنین پوسته‎ی Frank Miller از  Dark Knight Returns را دریافت خواهید کرد.  محتوای شخصیت Scarecrow (مترسک) که قابل دانلود بر روی PS4 می‎باشد، بسته‎ی الحاقی Harley Quinn که شما را در قالب این شخصیت قرار می‎دهد  و برای آخرین سفر Batman تدارک دیده شده است. البته هنوز از  ماهیت The Gotham Future که در انحصار Steam قرار دارد یا خیر رونمایی نشده و انتظار می‎رود به زودی اطلاعات تکمیلی منتشر شود.
داستان اصلی بازی یک سال پس از Batman gotham city در جریان است و قهرمان ما، در اوج توانایی‌ها و قابلیت‌های خود، به نبرد با ضدقهرمانی بنام scarecrow، که به شهر Arkham برگشته تا دشمنان  را متحد کند و طی نقشه‌ای شوالیهٔ تاریکی را به قتل برساند، می‌انجامد. Batman: Arkham Knight در تاریخ ۲۳ ژوئن ( مصادف با 2 تیر ) برای کنسول‌های  Xbox One و PS4 و هم‎چنین رایانه‎های شخصی منتشر خواهد شد.




منبع
سلام
1- ممنون بابت خبر ;)
2- عکس وسط چین کن!
3-  به شددت منتظر عرضه ی Batman: Arkham Knight و دیدن عملکردش هستم! احتمالا موفقیت  BATMAN : AC تکرار بشه :D خدایی  BATMAN حرف نداره....
با درود
بسیار خبر عالیه و من به شدت منتظر این بازی هستم.این نسخه حماسی ترین سری از مرد خفاشی توی تمام سری های این عنوان خواهد شد.
این عنوان تا اینجای کار هیچ ضعفی از نظر داستان، شخصیت ها، گرافیک و خیلی های دیگه نداره و یا من تا حالا ندیدم.
با تشکر