Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: FIFA16 برای هیچ کدام از کنسول های نینتندویی منتشر نخواهد شد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Germany_walkout.0.0.jpg]


سال گذشته تجربه ی FIFA15 برای دارندگان Nintendo 3DS و PlayStation Vita ممکن بود، اما به نظر می رسد امسال این اتفاق نخواهد افتاد، همچنین هیچ نشانه ای از اینکه FIFA16 برای کنسول های Wii و Wii U منتشر شود نیز وجود ندارد.
این هفته کمپانی EA اعلام کرد که FIFA16 در روز 22 سپتامبر 2015برای Xbox One، Xbo360، playstation4، playstation3 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. 
در چهار سال گذشته نسخه ی 3DS و Vita این شبیه ساز فوتبال دوست داشتنی همیشه جز اصلی خانواده ی FIFA بوده اند و پیش از سال 2012 نیز این بازی همیشه برای DS و PSP ریلیز می شد.
یکی از مسوولان EA پس از صحبت با وبسایت PocketGamer گفت: با توجه به ویژگی های FIFA16 خبری از نسخه های 3DS و Vita نخواهد بود.
به نظر می رسد FIFA 15 آخرین نسخه ی این بازی بر روی پلتفرم های مذکور می باشد.
علاوه بر این EA در تبلیغات خود در مورد این بازی هیچ اشاره ای به کنسول Wii و wii U نکرده است، با توجه به این موضوع امسال اولین سالی است که پس از ساخت کنسول wii هیچ بازی از سری FIFA برای Wii منتشر نخواهد شد، سال گذشته نیز کاربران Wii U از تجربه ی این بازی محروم شدند.
اگر کمپانی EA برنامه هایش را برای ریلیز FIFA16 عوض نکند، از سال 2000 که FIFA 2001 منتشر شد، این اولین FIFA می باشد که برای هیچ کنسول نینتندویی منتشر نخواهد شد.
هفته ی گذشته EA اعلام کرد که فوتبال حرفه ای زنان برای اولین بار در FIFA وجود خواهد داشت.


[تصویر:  Christine-SinclairWomen-in-FIFA-16-Game.jpg]


منبع: polygon