Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Phil Spencer: شایعه انحصاری بودن Silent Hills برای Xbox One حقیقت ندارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Silent-Hills-ds1-670x342-constrain.jpg]

دیروز شایعاتی مبنی بر برگذاری مذاکره بین Microsoft و Konami منتشر شد. طبق شایعات قرار بود این فرانچایز توسط Microsoft خریداری و به صورت انحصاری برای Xbox One منتشر شود. حال Phil Spencer این شایعه را تکذیب می‎کند. در ادامه خبر با ما همراه باشید ...


Phil Spencer در توییت خود راجع به این موضوع گفته است:

نقل‌قول: متاسفانه این شایعه حقیقت ندارد. بنده نمی‎دانم که این موضوع از کجا آغاز شده و و نمی‎خواهم کسی را گمراه کنم.

Silent Hills عنوانی با سبک ترس که به دست Kojima در حال ساخت بود اما چندی پیش خبری ناراحت کننده با موضوع کنسل شدن آن توسط ناشر بازی یعنی Konami به دست طرفداران رسید.

کاملا معلوم بودش که رد میشه :| تنها شخصی که توی xbox دوست دارم همین فیل اسپنسر هستش :)

ممنون بابت خبر:D
من میگم داره دروغ میگه اینطور فرصتی به دست آورده نمیخواد ازش استفاده کنه
با تشکر از هومن عزیز.
شایعات زیادی هستن که میگن که بازی های شرکت های ژاپنی که در غرب هم شناخته شده هستن، مثل همین کونامی و یا کپکام، قراره به انحصار مایکروسافت در بیان.
این شایعه تاحدود زیادی غیرقابل باور بود، چون میگفت که 80 درصد از مراحل ساخت بازی به پایان رسیده بود، در حالی که شواهد این طور نمیگن. اگه این قدر از مراحل ساخت بازی به پایان رسیده بود، خب کونامی میتونست بیاد و یکم بیش تر هزینه کنه، بازی رو به پایان برسونه و اون رو منتشر کنه به جای این که تصمیم بگیره که اون رو به مایکروسافت بفروشه. البته این شایعه میگفت که مایکروسافت یه پیشنهاد میلیارد دلاری داده بود.
همون طور که اوایل نظرم هم گفتم، یه سری شایعات میگن که بازی های شزکت های ژاپنی دیگه، مثل رزیدنت اویل 7 از کپکام، قراره به انحصار مایکروسافت در بیان (حالا شایعات متفاوتی هستن و بعضیا میگن که قرار کلا انحصاری باشه و بعضیا هم میگن انحصاری زمانی).
سایلنت هیلز پتانسیل این رو داشت که تبدیل به یه شاهکار بشه. بازی زیر نظر Kojima Production  و خود شخص کوجیما و با همکاری گولیرمو دل تورو و نقش آفرینی نورمن ریدوس ساخته میشد. این بازی قربانی دعوا و فاصله به وجود اومده بین کونامی و کوجیما شد.
(05-31-2015, 11:20 AM)Hossein.R.C.g نوشته است: [ -> ]من میگم داره دروغ میگه اینطور فرصتی به دست آورده نمیخواد ازش استفاده کنه

تنها با دروغ گفتن شخصیت خودش رو خراب میکنه عزیز ;)پس هیچ وقت این کار رو نمیکنه :blush: 
به عقیده ی من هیچ وقت یک شرکت نمیاد یکی از بهریت بازی اید که داره رو به کسی بفروشه و تنها در انحصار یک کنسول قرار بده.
شرکت های ژاپنی همیشه با ساخت بازی هایی که از داستانی قوی برخودار هستند مشهور هستند و بازی Silent Hill هم از این قضیه مستثنا نیست.
بازی SH سال هاست که روی تمامی کنسول های موجود در دوران انتشار بازی عرضه شده و هیچ وقت در انحصار کنسولی نبوده.
و یک مسئله ی دیگه اینکه شرکت کونامی نمیاد یکی از مشهور ترین و سود آور ترین بازی خودش رو توی چنین اوضاعی که کوجیما هم از کونامی جدا شده نمی کرد حالا اگه این بازی هم از دست بده دیگه واقعا هیچی این شرکت نداره.
ممنون بابت خبر