Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Hellraid کنسل نشده است| سازندگان می‌خواهند بر روی Dying Light تمرکز کنند!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کمپانی Techland با عرضه ی بازی جهان باز و زامبی محور Dying Light، موفقیت عظیمی را تجربه کرده است؛ به طوری که از زمان انتشارآن تا به امروز 4.5 میلیون نفر در سراسر دنیا این بازی را تجربه کرده‌اند. به‌هرحال یک پروژه ی مورد انتظار دیگر از این کمپانی ساخت عنوان Hellraid می‌باشد،که زمان توسعه و ساخت آن بسیار طول کشیده است؛ به طوری که بسیاری از ما نمی‌دانیم آخرین خبری که در مورد این عنوان شنیده ایم در چه زمانی بوده است!

[تصویر:  Hellraid-3.jpg]
مدیرعامل این کمپانی؛ یعنی آقای Pawel Marchewka در مصاحبه ای با وبسایت یوروگیمر، بیان کرد که، Techland می‌خواهد تمام تمرکز خود را بر روی Dying Light بگذارد و البته به طور قاطع شایعه‌ی کنسل شدن عنوان Hellraid را رد کرد. به گوشه ای از صحبت های آقای Pawel Marchewka توجه بفرمایید:
"در حال حاضر ما می‌خواهم تمام تمرکز و تلاش خودمان را بر روی Dying Light بگذاریم و دوست داریم که با طرفداران صادق باشیم و قضیه را این طور روشن کنیم که فعلاً خبری از Hellraid نخواهد بود، اما ساخت آن کنسل نشده است. با توجه به اینکه بسیاری از مردم انتظار شنیدن اخباری از  Hellraid را در E3 و Gamescom دارند فشار زیادی روی تیم ما بود که با این سخنان قصد داریم کمی از این فشار کاری را کم کنیم"
"هنگامی که ما توانستیم تمام عناصری را که برای Dying Light در ذهن داشتیم را به بازیکنان عرضه کنیم و احتمالاً در پایان سه ماهه ی سوم سال جاری شاید برخی اطلاعات مربوط به Hellraid نظیر زمان ریلیز و چیزهایی شبیه آن را به دست مردم برسانیم، در حال حاضر هیچ چیز قطعی برای این زمان بندی وجود ندارد."
" این وقفه به آن معنی است که قصد داریم برخی منابع را برای توسعه ی Dying Light تهیه کنیم و پس از آن که کارمان با آن تمام شد، پروژهی Hellraid را از سر بگیریم."
 خوب این طور که معلوم است در تابستان باید از Dying Light لذت ببرید و برای Hellraid تا پایان سال صبر کنید.

منبع: GamingBolt