Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دو مدل جدید از PS4 در راه است|تجربه ی هارد 1 ترابایتی در PS4
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  jpg]
با توجه به اسنادی که از FCC به بیرون درز پیدا کرده‌اند، به نظر می‌رسد سونی در حال کار بر روی یک PS4 یک ترابایتی می‌باشد. 
دو مدل جدید از PS4، با توجه به برخی اسناد ثبت شده توسط کمپانی سونی در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC)، کشف شده‌اند.
اولین مدل یک نسخه ی به‌روزرسانی شده برای کنسول 500 گیگابایتی فعلی می‌باشد؛ اگر چه تغییرات محدود به برخی به‌روزرسانی های اجزای داخلی کنسول می‌باشند.
به احتمال زیاد سونی قصد دارد در این نسخه ی آپدیت شده از برخی قطعات ارزان قیمت تر استفاده کند تا هزینه‌های این کمپانی پایین بیاید و سود بیشتری را در قبال فروش هر دستگاه از این کنسول نصیب سونی بکند.
دومین مدل، یک کنسول با هارد 1 ترابایتی می‌باشد، که فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سونی هنوز این دو مدل را به طور عمومی معرفی نکرده است اما انتظار می‌رود که این دو نسخه ی جدید از کنسول پر طرفدار و دوست داشتنی ساخته ی دست سونی در این ماه در کنفرانس E3 به نمایش در بیایند.

[تصویر:  jpg]

منبع: EuroGamer
به احتمال زیاد مدل اسلیم رو معرفی می کنن 
فقط خداکنه قیمت خوبی داشته باشه که کسایی که هنوز ps4 نگرفتن برن به سوی مدل اسلیم با حافظه بیشتر که با خیال راحت بازی دیجیتالی بخریم و نگهش داریم 
(06-02-2015, 04:30 PM)isapor123 نوشته است: [ -> ]به احتمال زیاد مدل اسلیم رو معرفی می کنن 
فقط خداکنه قیمت خوبی داشته باشه که کسایی که هنوز ps4 نگرفتن برن به سوی مدل اسلیم با حافظه بیشتر که با خیال راحت بازی دیجیتالی بخریم و نگهش داریم 

داداش شما دیجیتالی بخری اون بازی همیشه برای اکانت شما در دسترس خواهد بود!!!!!
فقط باید زحمت دانلود دوباره رو به خودت بدی!!!!!!!!