Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: XCOM 2 به طور رسمی معرفی شد | اولین تصاویر با کیفیت 1080
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  XCOM-2-logo-static-ds1-670x377-constrain.jpg]
همان‎طور که 2K  چند روز پیش به طور غیر مستقیم به ادامه‎ی عنوان تحسین شده‎ی  XCOM: Enemy Unknown اشاره داشت امروز به طور رسمی ساخت دنباله ای را برای این عنوان اعلام کرد و همچنین اولین تصاویر را نیز از این عنوان به رخ همگان کشید. با ما همراه باشید. استودیو  Firaxis  وظیفه ساخت XCOM 2 را به دوش خواهد کشید  و بنابر گفته‎ی 2K این عنوان برای منتشر شدن در نوامبر سال جاری برنامه ریزی شده است. داستان بازی روایتگر 20 سال آینده می‎باشد و پس از نسخه اول بوقوع می‎پیوندد زمانی که بیگانگان بر انسان ها تسلط یافته اند . Feral Interactive باری دیگر وظیفه پورت دو نسخه مک و لینوکس را بر عهده دارد.  این استودیو  پیش‎تر توانست با تحویل دادن یک پورت خوب از بازی  XCOM: Enemy Unknown خود را بسیار در قلب مردم جای دهد. هنوز خبری از نسخه‎ی کنسولی به گوشمان نرسیده و به نظر می‎رسد این عنوان در انحصار رایانه‎های شخصی باقی بماند.

نقل‌قول: XCOM جدید دستخوش تغییرات گسترده‎ای شده، سیاره انسان ها باری دیگر شاهد حملات بیگانگان می‎باشد. آن‎ها هم‎چنین باید با منابع محدود نیز دست و پنجه نرم کنند. بازیکنان باید با ادغام  تاکتیک‎های مختلف و مخفی کاری خود، به استخدام سربازها و ساخت شبکه‎ی مقاومت بپردازند تا از انقراض نسل بشر جلوگیری کنند. XCOM 2 با استفاده از امکانات جدید گیم‎پلی متفاوتی را به ارمغان می‎آورد که هر فرد تجربه‎ی منحصر به فردی را داشته باشد. در این نسخه با ارائه ابزار‎هایی برای ساخت ماد می‎توان به تجربه‎ی عمیق تری دست یافت. این بازی پنج کلاس مختلف برای سربازها، شخصی سازی، دشمنان متفاوت سطح جدیدی از مبارزات تاکتیکی را به شما نشان می‎دهد.

مدیر عامل شرکت 2K Games  آقای Christoph Hartmann در صحبت‎های اولیه‎اش در این باره چنین بیان کرد:
نقل‌قول:  Firaxis توانست با XCOM: Enemy Unknown به همه گان نشان دهد که قدرت احیای یک سری قدیمی را دارد و با دریافت کردن جایزه بهترین بازی سال جای پای خود را محکم‎تر کرد. تیم آن‎ها  در XCOM 2 با داستانی کاملاً جدید و روایت حماسی همراه با مبارزات متنوع می‎تواند باری دیگر لیاقت خود را نشان دهد.

با توجه به سخنان آقای Jake Solomon مدیر نو آوری، این بازی بنابر سخنان طرفداران در رابطه با نسخه اول توسعه یافته :
نقل‌قول: بازخورد‎های بازیکنان بسیار نقش مهمی در روند ساخت این نسخه داشته و ما را مجبور به دست پیدا کردن سطح بالاتری از  جنبه‎های‎بصری، گیم‎پلی و توانایی تکرار مرزهای آن‎چه که یک بازی استراتژیکی می‎تواند داشته باشد کرده‎اند. ما بسیار خرسند هستیم که توانسته‎ایم به درخواست‎های طرفداران رسیدگی کنیم.

شما می‎توانید در ادامه چند عکس منتشر شده از این عنوان را ملاحضه فرمایید:


[تصویر:  2KGMKT_XCOM2_Art_Announce-150x150.jpg][تصویر:  2KGMKT_XCOM2_Screenshot_Sectoid-150x150.jpg][تصویر:  2KGMKT_XCOM2_Screenshot_ADVENT-Trooper-150x150.jpg][تصویر:  2KGMKT_XCOM2_Screenshot_ADVENT-Captain-150x150.jpg]
[تصویر:  2KGMKT_XCOM2_Screenshot_Ranger-Target-HUD-150x150.jpg]


بسیار عالی این بازی واقعا بازی زیبایی بود و تا حدودی سبک بازی های استراتاژیک رو تغییر داد.برای پیشروی در بازی دوربین در بالای بازی قرار داشت و برای تیر اندازی و حمله دوربین به صورت سوم شخص حالت می گرفت.تا اون زمان من بازی ای ندیده بودن که از چنین مکانیزمی استفاده کنه.
از عکس های بازی هم معلومه که گرافیک بازی خیلی پیشترفت کرده.
ممنون بابت خبر