Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مخفی کاری لذت بخش | دلایل محبوبیت سری Assassins Creed
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
تاریخچه بازی و مقدمه
مطمئنا همه شما با سری پر طرفدار زیبای Assassins Creed آشنایی دارید. فرانچایزی که در همه ی نسخه های خود، جدال سخت و همیشگی اساسین ها و تمپلار ها را در دوره های مختلف تاریخی مثل عصر دزدان دریایی، انقلاب آمریکا، دوره رنسانس و انقلاب فرانسه به تصویر کشیده است.
این فرانچایز که اولین نسخه آن در سال 2008 توسط کمپانی Ubisoft و استودیوی Ubisoft Montereal منتشر شد، توانست به خوبی توجه منتقدان را به خود جلب کند و طرفداران بسیار زیادی را برای خود دست و پا کند.
بعد از این نسخه سازندگان با انتشار نسخه دوم، به معنای واقعی کلمه یک انقلاب بزرگ در ژانر Open World به وجود آوردند و با گرافیک چشم نواز، گیم پلی خارق العاده و داستانی بسیار زیبا، توانستند بهترین نسخه این سری تا به اینجا را به دنیای بازی ها تقدیم کنند. بعد از نسخه دوم، دو نسخه فرعی که دنباله ی نسخه دوم بودند با نام های Brotherhood و Revelation منتشر شدند که تاحدی نسخه فرعی Revelation نتوانست آن طور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند.
در سال 2012، Ubisoft سومین نسخه از بازی را برای کنسول های نسل هفتم و پلتفرم PC منتشر کرد که البته برخلاف انتظاراتی که بازیبازان قبل از بازی به دلیل هایپ های بسیار یوبیسافت داشتند، بدظاهر شد و به هیچ وجه نتوانست مانند نسخه های قبلی دل طرفداران را به دست آورده و با باگ های بسیار زیادی که در کنار شخصیت پردازی بد خود داشت، بسیاری را از ادامه موفقیت های این سری ناامید کرد.
در سال 2013، Assassins Creed IV: Black Flag منتشر شد که با تغییر مکانیزم کلی گیم پلی بازی و داستان آن، داستان نبرد تمپلارها و اساسین ها را به دریاها کشاند و با اضافه کردن بخش گسترده ای از گیم پلی درون دریا و کشتی، تغییر به نسبت اساسی در فرانچایز به وجود آوردند که البته این ریسک، تعدادی را خرسند و برخی از منتقدین و طرفداران را نیز ناراحت و محزون کرد.
در سال 2014، یوبیسافت آخرین نسخه انتشار یافته بازی را با نام AC Unity برای طرفداران عرضه کرد. نسخه ای که باز هم از هایپ های بسیار زیاد ضربه خورد و با مشکلات فنی گرافیکی بازی نظیر بهینه نبودن و داشتن باگ های بی شمار، اصلا نتوانست چه منتقدان و چه طرفداران را راضی کند و همچنین کمترین متا را در کل سری به خود اختصاص داد.
جدیدترین نسخه بازی هم که چندی پیش معرفی شد، قرار است در سال 2015 برای کنسول های PS4 و Xbox One منتشر شود و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه PC آن معین نشده است. این نسخه از بازی نیز Assassins Creed: Syndicate نام دارد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با هم تاریخچه بازی را مرور کردیم و فهمیدیم که این سری در نسخه های مختلفی که که انتشار داده شده است، با موفقیت ها و شکست های بزرگی روبرو شده است. اما همانطور که در اکثر پست های این بازی می بینید و یا از اطرفیانتان که درباره این بازی خوب می دانند می پرسید، همه می گویند که این سری طرفداران بسیار زیادی دارد و حتی پیش خودشان نیز بسیار محبوب است. ولی با این چند نسخه ای از بازی که واقعا دلچسب نبوده و ارزش بازی را پایین آورده اند، چرا هنوز بازی این همه محبوبیت دارد و خیلی از افراد هنوز از آن دل نکنده و از آن ناامید نمی شوند؟ دلایلی که باعث می شوند بازی انقدر طرفدار داشته باشد چیست و چگونه این طرفداران را به دست آورده است؟ در این مقاله ما قصد داریم تا با پرداختن به دلایل محبوبیت این سری، به سوالات شما پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.
پیشینه خوب و موفقیت های چشم گیر
مطمئنا داشتن یک پیشینه خوب یک گام بزرگ برای محبوبیت یک بازی به شمار می رود. بار ها دیده اید که بازیبازان، انتخاب خود را نسبت به نسخه های قبلی سری نیز انتخاب می کنند و به غیر از عناصر اصلی بازی همچون گرافیک و گیم پلی، به این موضوع نیز توجه خاصی دارند. مخصوصا سری اساسین کرید. این فرانچایز با موفقیت های نسخه دوم خود، بسیاری را مجبور به خرید نسخه سوم بازی و نسخه های فرعی قبل از آن کرد. حتی نسخه بلک فلگ که تا حدی توانست امید دوباره ای به طرفداران بازی ببخشد، تاثیر بسزایی بر خرید بازی AC Unity داشت و فروش بالایی که بازی داشت را باید تا حدی مدیون این نسخه باشد.






[تصویر:  Boxshot_(Assassin%27s_Creed_2).jpg]
AC II نسخه ای که به کلی این سری رامتحول کرد.
هایپ هایی که قبل از انتشار صورت میگیرد
به غیر از پیشینه خوبی که این سری دارد، به طور حتم هایپ هایی که Ubisoft قبل از انتشار هر نسخه بازی انجام می دهد، نقش بسزایی در محبوبیت آن نسخه و فروش آن ایفا می کند. به عنوان مثال نسخه Unity بازی. درست است که این نسخه پس از انتشار محبوبیت خود را تقریبا به طور کامل از داد و طرفداران زیادی را از دنبال ادامه سری بازداشت، اما قبل از انتشار به خاطر تبلیغ های یوبیسافت و هایپ های زیادی که این شرکت برای این بازی انجام داد، توانست به تنهایی طرفداران زیادی را به دست بیاورد. قبل از انتشار، یوبیسافت به بازیبازان نوید یک نسخه حماسی و فوق العاده را می داد و کاری کرد تا همه به بازگشت این سری به روز های اوج خود امیدوار شوند. حتی ویدئو هایی که یوبیسافت از بازی منتشر می کرد هم توانستند طرفداران زیادی را جذب کنند و به علاقه مندان این بازی روز به روز بیافزایند. پس هایپ های یوبیسافت هم در محبوبیت سری نقش بسیاری داشته است.
گیم پلی و پارکور بسیار جذاب
به غیر از موارد ذکر شده، مطمئنا عناصر اصلی هر بازی هم می توانند دلیل محبوبیت بسیار بالای بازی باشند.
گیم پلی، یک از این عناصر می باشد که سری Assassins Creed از آن به بهترین نحو استفاده کرده است. این فرانچایز سعی کرده است که در تک تک عناوینی که منتشر می کند، عناصر و ویژگی هاغی جدیدی را به گیم پلی بازی اضافه کند تا بازیباز بتواند حداکثر استفاده از عناصر گیم پلی را بکند و تا می تواند از بازی لذت ببرد. مطمئنا ویژگی هایی مثل رفت و آمد در تونل های زیرزمینی، و یا استفاده از Hidden Blade که بتوان با آن به راحتی و مخفیانه ماموران را به قتل رساند و صدالبته، Phantom Blade که به تازگی در نسخه یونیتی به بازی اضافه شده بود و مانند تیرکمانی کوچک در دستان شما قرار داشت و انجام این کار را به طور مخفیانه اما از فاصله دور هم امکان پذیر می ساخت، محبوبیت بالایی بین بازیبازان دارد. البته بخش بسیار زیبای پارکور هم که دربازی وجود دارد و در بعضی نسخه ها دچار تحول شده است (مانند نسخه دوم و نسخه Unity) هم پتانسیل این را دارد که به تنهایی علاقه مندی زیادی به گیم پلی ایجاد کند. بخش آنلاین هم که در همه بازی ها همیشه بسیار محبوب بوده و بخش Co-op که در آخرین نسخه وجود داشت، به خوبی توانست از پس منتقدان این بخش برآید و آن هارا راضی نگه دارد. به شماهم پیشنهاد می کنیم مبارزه با تمپلار هارا آن هم با سه تا از بهترین دوستانتان از دست ندهید.






[تصویر:  ac-unity-beta-3-635x357.jpg]
گیم پلی بازی ویژگی ها و عناصر زیادی را در خود جای داده است.
گرافیک بصری فوق العاده
شاید تعجب کرده باشید اما درست دیده اید، گرافیک بصری بازی هم یکی از دلایل اساسی محبوبیت بسیار زیاد این عنوان است. درست است که یوبیسافت از نظر گرافیک فنی در بعضی از نسخه ها مثل نسخه آخر بسیار بد عمل کرده بود و با باگ هایی که دربازی بود، هر بازیبازی را تا حد زیادی کلافه کرد اما در همین نسخه، نورپردازی، جزئیات محیط، جزئیات تکسچر ها و اکثر چیزهایی که به گرافیک بصری بازی مربوط می شدند، به بهترین شکل دربازی گنجانده شده بود. اگر شما شهر پاریس را با پاریس واقعی مقایسه می کردید، می دید که حتی کوچکترین چیزهایی که در شهر واقعی وجود دارد هم از دید سازندگان دور نمانده است. فقط در این نسخه اینطور نیست بلکه این فرانچایز در همه ی نسخه های خود، سعی می کرده که بهترین گرافیک بصری ممکن در آن زمان را به نمایش بگذارد و تا حد زیادی در این کار موفق بوده است که همین امر باعث علاقه بسیاری از طرفداران به این عنوان شده است.






[تصویر:  assassins-creed-unity.jpg]
گرافیک بصری بازی واقعا چشم نواز است. فقط به جزئیات محیط دقت کنید.
داستان زیبا و درگیر کننده در کنار شخصیت پردازی خوب
بسیاری از بازیبازان، به بخش های مختلف بازی اهمیت نمی دهند و فقط به بخش داستانی یا Single Player آن توجه می کنند. اگر بازی داستان دلخواه آن هارا نداشته باشد، مطئنا آن بازی را نخریده و از آن استفاده نمی کنند. همه ی ما می دانیم که بسیاری قادر به تهیه نسخه های اصلی بازی ها نیستند و نسخه های کرک شده بازی را استفاده می کنند که بیش از 90 درصد آن ها قابلیت استفاده از همه ی بخش های بازی مخصوصا آنلاین را ندارد و فقط بخش داستانی قابل بازی است. این بازی ها برای محبوبیت فقط باید به داستان خود و گیم پلی امیدوار باشند تا به محبوبیت برسند. بازی Assassin's Creed هم از این دو عنصر به بهترین شکل ممکن بهره برده است. یوبیسافت با گیم پلی بسیار خوبی که طراحی کرده و داستان های زیبایی که برای این بازی نوشته است، محبوبیت آن را حتی در نسخه های کرک شده هم بالا برده است. داستان های این بازی حماسی و عاشقانه بوده و با بخش صداگذاری و موسیقی که در هر نسخه گنجانده شده است، به خوبی بازیباز را در خود غرق می کند. می توان گفت که شخصیت اتزیو، بدون شک بهترین شخصیت پردازی و داستان هارا در این سری رقم زده و به بازیبازان تقدیم کرده اند به طوری که هنوز بسیاری از طرفداران این فرانچایز، نام اتزیو از زبانشان پاک نشده است و اورا به یاد دارند.






[تصویر:  ezio_auditore_wallpaper_1_by_the4thsnake-d4tb3fe.jpg]
اتزیو، محبوب ترین شخصیت این فرانچایز
موسیقی زیبا و صداگذاری مناسب
شما هیچ گونه بازی ای را سراغ ندارید که بازیباز را چندساعت باخود سرگرم کند، ما هیچ موسیقی ای در آن نواخته نشود. در دنیای امروز موسیقی ها، یکی از سرگرم کننده ترین چیزهایی هستند که انسان وقت خود را با آن ها تلف می کند و گماردن بهترین موسیقی های ممکن در بازی، مطمئنا کمک شایانی به محبوبیت بازی خواهد کرد. بازی Assassins Creed همیشه با استفاده از بهترین افراد برای بخش آهنگسازی، از این بخش  نه تنها با دست پر بیرون آمده است بلکه علاقه مندان زیادی به دست آورده است. استفاده از افرادی مانند خانم Sarah Schachner که تجربه کار در نسخه بلک فلگ و البته فیلم سینمایی Iron Man 3 را دارند، بدون شک کار بسیار درستی بوده است. البته استفاده از چند آهنگساز مشهور در کنار هم برای بعضی نسخه ها مثل Unity بسیار عاقلانه تر بوده زیرا سه موسیقی ساز ماهر بهتر می توانند از پس این کار بر آمده و بر چاشنی کار بیافزایند. البته از بخش صداگذاری این سری هم نباید گذشت. این بازی همیشه با صداگذاری کامل برای شخصیت های درون بازی کاری کرده است تا که بازیباز به خوبی خودرا در شرایط شخصیت اصلی قرار داده و او را درک کند. یوبیسافت همیشه با استفاده از افراد پر استعداد و کمنام کاری کرده تا صداگذاری شخصیت ها به خوبی انجام بگیرد. به عنوان مثال قبل از AC IV:Black Flag هیچکس با صداپیشه شخصیت ادوارد کنوی یعنی Matt Ryan آشنا نبود و این شخص بعد از کار بسیار قابل قبولش در این نسخه مطرح شد و در چند استودیو دیگر هم به کار گرفته شد و این کار خوب او، باعث صمیمیت بین بازیباز و شخصیت اصلی شده و باعث شد که بسیاری به بازی و حداقل خود ادوارد علاقه مند شوند و محبوبیت بازی را بالا ببرند.






[تصویر:  37.-Matt-Ryan.jpg]
Matt Ryan، صداپیشه شخصیت اصلی نسخه بلک فلگ یعنی Edward Kenwey
سخن پایانی
باهم یک به یک و با جزئیات کامل، دلایل محبوبیت این سری را بررسی کردیم. دیدیم که این شرکت برای اینکه محبوبیت بازی بالا رفته و این سری به موفقیت برسد، ریسک های زیادی را انجام داده است. به عنوان مثال یوبیسافت برای بعضی از نسخه های خود برای صداپیشگی شخصیت اصلی از افراد ماهر استفاده نکرده و به افراد تازه کار ولی با استعداد میدان داد و موفق هم از این کار بیرون آمد. البته بعضی از کارهای سازندگان هم بزتاب خیلی خوبی نداشت اما، تا حدی به موفقیت و محبوبیت بازی کمک کرد. مثل توجه بسیار زیاد سازندگان به گرافیک بصری بازی (که علاقه مندان زیادی را جذب کرد) ولی باعث افت چشمگیر گرافیک فنی در بعضی نسخه ها مثل نسخه آخر بازی شد.




مهیار درخشان



دمت گرم دست به قلمت خوبه

reza gamer

big like  :heart: :heart:
دمت گرم خدایی خیلی خوب نوشتی 
به نظر من یوبی سافت باید بخش مبارزات بازی رو سخت تر کنه تا بازیکن مجبور بشه برای رسیدن به اهدافش و پیشبرد بازی حتما از مخفی کاری بهره ببره (در حال حاضر هم بازی کن باید در خیلی جا ها با استفاده از مخفی کاری به جلو بره، اما خب منظور من اینه که همون مقدار هم افزایش پیدا کنه و مبارزات هم سخت تر بشه).
گرافیک بصری بازی های یوبی سافت اکثرا خوب هستن و حتی همین نسخه آخری یعنی AC: Unity هم گرافیک بصریش همون طور که اشاره کردی واقعا زیبا بود. Watch Dogs هم گرافیکش نسبت به چیزی که اون اوایل نشون میدادن افت داشت، اما خب باز هم خوب بودش.
داستان سری AC و شخصیت پردازیش به نظر من اصلا خوب و جالب نیست و در این زمینه یوبی سافت اصلا نتونسته خوب عمل کنه. AC 2 بهترین داستان و شخصیت پردازی رو در کل فرانچایز داشت و یوبی سافت هنوز که هنوزه به نظر من نتونسته یه AC دیگه مثل AC 2 بسازه که داستانش به اون شدت آدم رو به خودش جذب کنه.
(06-04-2015, 06:31 PM)Blue Sun نوشته است: [ -> ]به نظر من یوبی سافت باید بخش مبارزات بازی رو سخت تر کنه تا بازیکن مجبور بشه برای رسیدن به اهدافش و پیشبرد بازی حتما از مخفی کاری بهره ببره (در حال حاضر هم بازی کن باید در خیلی جا ها با استفاده از مخفی کاری به جلو بره، اما خب منظور من اینه که همون مقدار هم افزایش پیدا کنه و مبارزات هم سخت تر بشه).
گرافیک بصری بازی های یوبی سافت اکثرا خوب هستن و حتی همین نسخه آخری یعنی AC: Unity هم گرافیک بصریش همون طور که اشاره کردی واقعا زیبا بود. Watch Dogs هم گرافیکش نسبت به چیزی که اون اوایل نشون میدادن افت داشت، اما خب باز هم خوب بودش.
داستان سری AC و شخصیت پردازیش به نظر من اصلا خوب و جالب نیست و در این زمینه یوبی سافت اصلا نتونسته خوب عمل کنه. AC 2 بهترین داستان و شخصیت پردازی رو در کل فرانچایز داشت و یوبی سافت هنوز که هنوزه به نظر من نتونسته یه AC دیگه مثل AC 2 بسازه که داستانش به اون شدت آدم رو به خودش جذب کنه.
شخصیت پردازی رو کاملا موافقم و فقط شخصیت پردازی نسخه دوم خوب بود.
ولی ب نظر من داستان یونیتی و همهی داستان اتزیو بنظرم خوب بود. داستان سه گانه کنوی فقط بنظرم خوب نبود.
حتی نسخه اول هم داستانش تا حدی قابل قبول و خوب بود.
(06-04-2015, 06:35 PM)Cerebral Assassin نوشته است: [ -> ]
(06-04-2015, 06:31 PM)Blue Sun نوشته است: [ -> ]به نظر من یوبی سافت باید بخش مبارزات بازی رو سخت تر کنه تا بازیکن مجبور بشه برای رسیدن به اهدافش و پیشبرد بازی حتما از مخفی کاری بهره ببره (در حال حاضر هم بازی کن باید در خیلی جا ها با استفاده از مخفی کاری به جلو بره، اما خب منظور من اینه که همون مقدار هم افزایش پیدا کنه و مبارزات هم سخت تر بشه).
گرافیک بصری بازی های یوبی سافت اکثرا خوب هستن و حتی همین نسخه آخری یعنی AC: Unity هم گرافیک بصریش همون طور که اشاره کردی واقعا زیبا بود. Watch Dogs هم گرافیکش نسبت به چیزی که اون اوایل نشون میدادن افت داشت، اما خب باز هم خوب بودش.
داستان سری AC و شخصیت پردازیش به نظر من اصلا خوب و جالب نیست و در این زمینه یوبی سافت اصلا نتونسته خوب عمل کنه. AC 2 بهترین داستان و شخصیت پردازی رو در کل فرانچایز داشت و یوبی سافت هنوز که هنوزه به نظر من نتونسته یه AC دیگه مثل AC 2 بسازه که داستانش به اون شدت آدم رو به خودش جذب کنه.
شخصیت پردازی رو کاملا موافقم و فقط شخصیت پردازی نسخه دوم خوب بود.
ولی ب نظر من داستان یونیتی و همهی داستان اتزیو بنظرم خوب بود. داستان سه گانه کنوی فقط بنظرم خوب نبود.
حتی نسخه اول هم داستانش تا حدی قابل قبول و خوب بود.
ممنون از مقالتون به عنوان اولین مقالتون واقعا خوب بود خسته نباشید 
اما اصلا باهاتون موافق نیستم بهترین داستان کامل ترین و حقیقی ترین داستان مربوط به داستان نسخه اول این سری هست از نسخه 1 به بعد بقیه داستان ها همه مزخرفه اگر هدف سازندگان بررسی اساسین ها و تمپلار ها بوده باشه فقط از نظر زمانی داستان الطائر درست بقیه فقط به نظر من ساخته ذهن نویسندگان این استودیو هست درسته از نظر گیم پلی و روایت داستانی قسمت دوم از همه نسخه ها برتر بود اما از نظر اصل داستان نسخه اول بهترین بود متاسفانه به زودی شاید حضور اساسین ها در جنگ جهانی اول و جنگ جهانی و در فضا نیز خواهیم بود :| و بزودی متوجه می شید هیتلر تمپلار بوده.
(06-04-2015, 06:56 PM)unique نوشته است: [ -> ]
(06-04-2015, 06:35 PM)Cerebral Assassin نوشته است: [ -> ]
(06-04-2015, 06:31 PM)Blue Sun نوشته است: [ -> ]به نظر من یوبی سافت باید بخش مبارزات بازی رو سخت تر کنه تا بازیکن مجبور بشه برای رسیدن به اهدافش و پیشبرد بازی حتما از مخفی کاری بهره ببره (در حال حاضر هم بازی کن باید در خیلی جا ها با استفاده از مخفی کاری به جلو بره، اما خب منظور من اینه که همون مقدار هم افزایش پیدا کنه و مبارزات هم سخت تر بشه).
گرافیک بصری بازی های یوبی سافت اکثرا خوب هستن و حتی همین نسخه آخری یعنی AC: Unity هم گرافیک بصریش همون طور که اشاره کردی واقعا زیبا بود. Watch Dogs هم گرافیکش نسبت به چیزی که اون اوایل نشون میدادن افت داشت، اما خب باز هم خوب بودش.
داستان سری AC و شخصیت پردازیش به نظر من اصلا خوب و جالب نیست و در این زمینه یوبی سافت اصلا نتونسته خوب عمل کنه. AC 2 بهترین داستان و شخصیت پردازی رو در کل فرانچایز داشت و یوبی سافت هنوز که هنوزه به نظر من نتونسته یه AC دیگه مثل AC 2 بسازه که داستانش به اون شدت آدم رو به خودش جذب کنه.
شخصیت پردازی رو کاملا موافقم و فقط شخصیت پردازی نسخه دوم خوب بود.
ولی ب نظر من داستان یونیتی و همهی داستان اتزیو بنظرم خوب بود. داستان سه گانه کنوی فقط بنظرم خوب نبود.
حتی نسخه اول هم داستانش تا حدی قابل قبول و خوب بود.
ممنون از مقالتون به عنوان اولین مقالتون واقعا خوب بود خسته نباشید 
اما اصلا باهاتون موافق نیستم بهترین داستان کامل ترین و حقیقی ترین داستان مربوط به داستان نسخه اول این سری هست از نسخه 1 به بعد بقیه داستان ها همه مزخرفه اگر هدف سازندگان بررسی اساسین ها و تمپلار ها بوده باشه فقط از نظر زمانی داستان الطائر درست بقیه فقط به نظر من ساخته ذهن نویسندگان این استودیو هست درسته از نظر گیم پلی و روایت داستانی قسمت دوم از همه نسخه ها برتر بود اما از نظر اصل داستان نسخه اول بهترین بود متاسفانه به زودی شاید حضور اساسین ها در جنگ جهانی اول و جنگ جهانی و در فضا نیز خواهیم بود :| و بزودی متوجه می شید هیتلر تمپلار بوده.
ممنونم خیلی لطف داری.
ولی خوب میدونین که توجه بازیباز های اکثر جهان روی زمان و مطابقت با واقعیت نیست و اونا به زیبایی و درگیر کنندگی و سبک داستان بیشتر اهمیت میدن.
البته من هم گفتم داستان نخه اول قابل قبول و خوب بود ولی وقتی با داستانی که AC 2 داشت مقایسه اش میکنی زیاد نمیتونه رقیب خوبی برای این نسخه باشه. (از نظر داستانی)
(06-04-2015, 06:35 PM)Cerebral Assassin نوشته است: [ -> ]
(06-04-2015, 06:31 PM)Blue Sun نوشته است: [ -> ]به نظر من یوبی سافت باید بخش مبارزات بازی رو سخت تر کنه تا بازیکن مجبور بشه برای رسیدن به اهدافش و پیشبرد بازی حتما از مخفی کاری بهره ببره (در حال حاضر هم بازی کن باید در خیلی جا ها با استفاده از مخفی کاری به جلو بره، اما خب منظور من اینه که همون مقدار هم افزایش پیدا کنه و مبارزات هم سخت تر بشه).
گرافیک بصری بازی های یوبی سافت اکثرا خوب هستن و حتی همین نسخه آخری یعنی AC: Unity هم گرافیک بصریش همون طور که اشاره کردی واقعا زیبا بود. Watch Dogs هم گرافیکش نسبت به چیزی که اون اوایل نشون میدادن افت داشت، اما خب باز هم خوب بودش.
داستان سری AC و شخصیت پردازیش به نظر من اصلا خوب و جالب نیست و در این زمینه یوبی سافت اصلا نتونسته خوب عمل کنه. AC 2 بهترین داستان و شخصیت پردازی رو در کل فرانچایز داشت و یوبی سافت هنوز که هنوزه به نظر من نتونسته یه AC دیگه مثل AC 2 بسازه که داستانش به اون شدت آدم رو به خودش جذب کنه.
شخصیت پردازی رو کاملا موافقم و فقط شخصیت پردازی نسخه دوم خوب بود.
ولی ب نظر من داستان یونیتی و همهی داستان اتزیو بنظرم خوب بود. داستان سه گانه کنوی فقط بنظرم خوب نبود.
حتی نسخه اول هم داستانش تا حدی قابل قبول و خوب بود.
داستان AC: Unity و AC 3 هر دو خیلی کلیشه ای بودن.
فقط پس زمینه داستانیشون یعنی انتقلاب فرانسه و انقلاب آمریکا پتانسیل بالایی داشتن، که خب متاسفانه یوبی سافت نتونست از اون ها به خوبی استفاده بکنه (به نظر من اگه همین پس زمینه های داستانی المان اصلی داستان هم بودن خیلی بهتر میشد).
نقل‌قول: بهترین داستان کامل ترین و حقیقی ترین داستان مربوط به داستان نسخه اول این سری هست از نسخه 1 به بعد بقیه داستان ها همه مزخرفه
خب دیگه هر کس سلیقه ای داره. مثلا الان به نظر من داستان یونیتی اصلا خوب نبود، یکی دیگه ممکنه که خیلی ازش خوشش اومده باشه.
خب ببین اون بحث بهترین و کامل ترین با حقیقی ترین جدا هست. بهترین و کامل ترین اونیه که بیش تر از همه تو رو به خودش جذب کنه و کاری کنه که تو ازش لذت ببری، اما خب حقیقی ترین اونیه که با توجه به شواهد تاریخی و اینا باشه. 
نقل‌قول: اگر هدف سازندگان بررسی اساسین ها و تمپلار ها بوده باشه فقط از نظر زمانی داستان الطائر درست بقیه فقط به نظر من ساخته ذهن نویسندگان این استودیو هست
باور کن هدف سازنده ها هیچی نبود به غیر ساخت یه بازی با یه گیمپلی نوآورانه که باهاش بتونن یه پول خوب به جیب بزنن و در جست و جوشون برای یافتن نوآوری که بتونه خیلی ها رو به خودش جذب کنه یهویی به این جا رسیدن (البته نمیشه گفت یهویی چون اولش قرار بود که AC یه نسخه فرعی از POP باشه و خلاصه میشه گفت که یه برنامه هایی از همون اول داشتن) D:
نقل‌قول: متاسفانه به زودی شاید حضور اساسین ها در جنگ جهانی اول و جنگ جهانی و در فضا نیز خواهیم بود :| و بزودی متوجه می شید هیتلر تمپلار بوده.
D:
انصافا خیلی خوب بود. D:
استالین هم قراره یه تمپلار باشه که میونه راه توسط رفیقش بهش خیانت میشه به خاطر همین میره سراغ اساسین ها (آدم خوبا) یعنی چرچیل و روزولت :|
(06-04-2015, 07:12 PM)Blue Sun نوشته است: [ -> ]
(06-04-2015, 06:35 PM)Cerebral Assassin نوشته است: [ -> ]
(06-04-2015, 06:31 PM)Blue Sun نوشته است: [ -> ]به نظر من یوبی سافت باید بخش مبارزات بازی رو سخت تر کنه تا بازیکن مجبور بشه برای رسیدن به اهدافش و پیشبرد بازی حتما از مخفی کاری بهره ببره (در حال حاضر هم بازی کن باید در خیلی جا ها با استفاده از مخفی کاری به جلو بره، اما خب منظور من اینه که همون مقدار هم افزایش پیدا کنه و مبارزات هم سخت تر بشه).
گرافیک بصری بازی های یوبی سافت اکثرا خوب هستن و حتی همین نسخه آخری یعنی AC: Unity هم گرافیک بصریش همون طور که اشاره کردی واقعا زیبا بود. Watch Dogs هم گرافیکش نسبت به چیزی که اون اوایل نشون میدادن افت داشت، اما خب باز هم خوب بودش.
داستان سری AC و شخصیت پردازیش به نظر من اصلا خوب و جالب نیست و در این زمینه یوبی سافت اصلا نتونسته خوب عمل کنه. AC 2 بهترین داستان و شخصیت پردازی رو در کل فرانچایز داشت و یوبی سافت هنوز که هنوزه به نظر من نتونسته یه AC دیگه مثل AC 2 بسازه که داستانش به اون شدت آدم رو به خودش جذب کنه.
شخصیت پردازی رو کاملا موافقم و فقط شخصیت پردازی نسخه دوم خوب بود.
ولی ب نظر من داستان یونیتی و همهی داستان اتزیو بنظرم خوب بود. داستان سه گانه کنوی فقط بنظرم خوب نبود.
حتی نسخه اول هم داستانش تا حدی قابل قبول و خوب بود.
داستان AC: Unity و AC 3 هر دو خیلی کلیشه ای بودن.
فقط پس زمینه داستانیشون یعنی انتقلاب فرانسه و انقلاب آمریکا پتانسیل بالایی داشتن، که خب متاسفانه یوبی سافت نتونست از اون ها به خوبی استفاده بکنه (به نظر من اگه همین پس زمینه های داستانی المان اصلی داستان هم بودن خیلی بهتر میشد).


نقل‌قول: بهترین داستان کامل ترین و حقیقی ترین داستان مربوط به داستان نسخه اول این سری هست از نسخه 1 به بعد بقیه داستان ها همه مزخرفه
خب دیگه هر کس سلیقه ای داره. مثلا الان به نظر من داستان یونیتی اصلا خوب نبود، یکی دیگه ممکنه که خیلی ازش خوشش اومده باشه.
خب ببین اون بحث بهترین و کامل ترین با حقیقی ترین جدا هست. بهترین و کامل ترین اونیه که بیش تر از همه تو رو به خودش جذب کنه و کاری کنه که تو ازش لذت ببری، اما خب حقیقی ترین اونیه که با توجه به شواهد تاریخی و اینا باشه. 


نقل‌قول: اگر هدف سازندگان بررسی اساسین ها و تمپلار ها بوده باشه فقط از نظر زمانی داستان الطائر درست بقیه فقط به نظر من ساخته ذهن نویسندگان این استودیو هست
باور کن هدف سازنده ها هیچی نبود به غیر ساخت یه بازی با یه گیمپلی نوآورانه که باهاش بتونن یه پول خوب به جیب بزنن و در جست و جوشون برای یافتن نوآوری که بتونه خیلی ها رو به خودش جذب کنه یهویی به این جا رسیدن (البته نمیشه گفت یهویی چون اولش قرار بود که AC یه نسخه فرعی از POP باشه و خلاصه میشه گفت که یه برنامه هایی از همون اول داشتن) D:


نقل‌قول: متاسفانه به زودی شاید حضور اساسین ها در جنگ جهانی اول و جنگ جهانی و در فضا نیز خواهیم بود :| و بزودی متوجه می شید هیتلر تمپلار بوده.
D:
انصافا خیلی خوب بود. D:
استالین هم قراره یه تمپلار باشه که میونه راه توسط رفیقش بهش خیانت میشه به خاطر همین میره سراغ اساسین ها (آدم خوبا) یعنی چرچیل و روزولت :|
منظور من خوده داستان اساسین و تمپلار ها بود نهاین سری بازی. به نظر حرف شما کاملا درسته از نسخه 2 بعد ما فقط اسم اساسین و تمپلار تو این بازی می شنویم اصلا انگار سازندگان هدف خاصی از اصل این موضوع نداشتن فقط خواستن یه بازی با حضور این دوستان به ما تحویل بدن از نظر شخص من که یه مدت رفته بودم تو حال و هوای این داستان اساسین و تمپلار زمان جنگ های صلیبی آقا اساسین که انگشتشو برای هیدن بلید قطع نکنه اساسین نیست واسلام. ( تمام اظهارات بنده یه طرف الان در حال حاضر تو بازی اساسین rouge دنبال باز کردن شمشیر الطائر هستم یه طرف به جز چین تمام نسخه ها تجربه کردم) 
یه نکته بگم استاد هاوکینگ که همه می شناسید اعلام کرده موجودات فضایی و بیگانه وجود دارند منشا سیب و عصا که همه می دونیم طبق اصل داستان از آسمان افتاد زمین دیگه خودتون فرض کنید تمپلار چه نژادی از بیگانگان خواهند بود  S0 (43) 
بازم تشکر از نویسنده گرامی( مثلا رفع اسپمه  :D)
مقاله از نظر نگارشی خوب بود (غلط های املایی تقریبا در کل بندها دیده میشه)
اما از نظر محتوا و مفهوم، شما چهار عامل اصلی هر بازی رو در این سری بررسی کردی و در هر بخش نقاط قوت و ضعفی داشت، اما عقیده خودم این هست که این چیزها AC رو محبوب نکرد، بلکه تفاوت و تنوع و واقع گرایانه بودن محیط و به تصویر کشیدن خوب تاریخ های مختلف باعث بزرگیش شد و همه دوست دارند غرق در یک بازی تاریخی واقع گرایانه بشند که البته شخصیت های واقعی داره و بدون توجه به فاکتور داستان ساختگی، محیط رو دقیقا همونطوری که بوده به تصویر میکشه (این از محیط. در ارتباط با تنوع و تفاوت هم همین مورد درسته) که میتونستید در مقاله استفاده کنید
این چیزی بود که خودم مینوشتم و به هرحال این نظر و دید شمائه، خسته نباشید
صفحه‌ها: 1 2