Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Harvest Moon: Seeds of Memories به PC و Wii U آمد | بازگشت مزرعه دار کلاسیک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شک ندارم که کلاسیک بازان با دیدن تیتر خبر، اگر آب در دستشان بود آن را روی زمین گذاشتند و به سوی ادامه مطلب شتاب کردند. بله، تیتر را درست خوانده اید! شرکت قدیمی و خاطره ساز Natsume، ساعاتی پیش در طی خبری از انتشار بازی Harvest Moon: Seeds of Memories برای کنسول Wii U و PC که اولین نسخه این مجموعه بر روی PC به حساب می آید، خبر داد. همچنین نخستین بار بوده که بازی برای Android و iOS نیز تایید شده است.

[تصویر:  harvest_moon_seed_of_memories_logo-600x421.jpg]

رئیس شرکت Natsume آقای Hiro Maekawa در این باره گفت:
نقل‌قول:
از مزرعه به شهر، ما می خواهیم کسانی که Harvest Moon: Seeds of Memories را تجربه می کنند حس یک Harvest Moon کلاسیک اما مدرن را داشته باشند، هدف ما این است. بازیبازان همیشه از ما درخواست انتشار پورت های دیگر Harvest Moon را داشتند و حال ما به خواسته ی آن ها احترام گذاشتیم و بازی را برای پورت های دیگر نیز تایید نمودیم. برای ما بسیار هیجان انگیز است که یک بازی محبوب را برای PC، Wii U و موبایل منتشر نماییم.

بازیکنان می بایست با اهالی دهکده دوست شوند تا لقب Seeds of Memories را به خود اختصاص دهند. برای احیای مزرعه خود، کشاورزی را باید رونق بخشید و به همین منظور نیاز به دانه دارید. دانه ها را می توانید از طریق انجام کارهای متفاوت و مورد علاقه خودتان مثل ماهیگیری، پروش گاو و … به دست بیاورید.
همچون سری های گذشته در بازی می توانید به پرورش گاو، گوسفند و مرغ مشغول شوید و یا با اسبی که در اختیارتان گذاشته می شود به نقاط مختلف بتازید. وجود یک سگ نگهبان و خانگی هم که امری طبیعی در سری Harvest Moon محسوب می شود.
علاوه بر حیوانات بالا، کشاورزان می توانند صاحب یک گربه (bobcat) باشند. در ابتدا این گربه وحشی بوده اما اگر به آرامی با او برخورد کنید، اهلی می شود.
از سایر ویژگی های دیگر بازی می توان به بالا بردن سطح ابزار، آشپزی، ماهیگیری، جستجو در معادن و توانایی شرکت در مسابقات و فستیوال ها مانند آشپزی و جشن شب پر ستاره، اشاره نمود.
نخیر فراموش نشده و همانند نسخه های کلاسیک در سطح دهکده ۱۰گزینه خوب برای ازدواج وجود دارند که آزادانه می توانید فرد مورد نظر را به عنوان شریک زندگی انتخاب نمایید.
بازی Harvest Moon: Seeds of Memories برای پلتفرم های نام برده شده در زمستان امسال منتشر خواهد شد.

VG247