Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ubisoft برنامه های خود را برای حضور در E3 2015 اعلام کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به تازگی Ubisoft، سازنده و ناشر فرانسوی بازی های ویدیویی، برنامه های این شرکت برای حضور در E3 2015 را اعلام کرد. کنفرانس Ubisoft در روز دوشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ در ساعت ۳ صبح (به وقت تهران) برگزار خواهد شد و خانم Aisha Tyler  همانند سال گذشته، امسال نیز مجری کنفرانس Ubisoft در E3 2015 خواهد بود. Ubisoft همچنین قول داده است که در این کنفرانس از عناوین جدید زیادی رونمایی خواهد کرد. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


[تصویر:  ubisoft-booth-photo_1024.0_cinema_640.0-640x330.jpg]
طبق اعلام شرکت Ubisoft، بازی های زیر در E3 2015  قابل بازی خواهند بود :


نقل‌قول:
Assassin’s Creed Syndicate : داستان و وقایع این بازی در شهر لندن و در زمان اوج  انقلاب صنعتی خواهد بود؛ جایی که پول حرف اول را می زند و با این که این انقلاب صنعتی برای اشرافیان جلوه های زیبای زیادی را به همراه داشت اما سایه تاریکی در کوچه های برده نشین و فقیر نشین حاکم است و در کوچه و پس کوچه و دیوارهای تاریک شهر لندن، در اعتراض به این نابرابری ها، انقلاب دیگری در حال شکل گیری است. شخصیت های اصلی داستان، خواهر و برادر دوقلویی با نام های  Jacob و Evie Frye هستند که هر دو شخصیت در این عنوان قابل بازی خواهند بود. آن ها برای آزادی و رهایی شهر لندن از این ظلم و نابرابری قیام می کنند؛ قیامی که جنگ، آشوب و مبارزات بی رحمانه زیادی را به همراه خواهد داشت .
Tom Clancy’s The Division : در این بازی تیراندازی سوم شخص آنلاین، بازیکنان بایکدیگر همراه می شوند تا شهر New York (نیویورک) را از آشفتگی و هرج ومرجی که این شهر را به سمت نابودی کشانده است، نجات دهند.
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege: یک تجربه واقعی از عملیات ضدتروریستی! کار گروهی، جنگ، تیراندازی، انفجار، تخریب، کشتار بی رحمانه، خون و خون ریزی، آزاد سازی گروگان ها؛ این ها بخش های  اصلی گیم پلی بازی را تشکیل می دهند.
به گفته Ubisoft، مهممانان ویژه ای نیز در این کنفرانس حضور خواهند داشت.
آقای Yves Guillemot، مدیر اجرایی شرکت Ubisoft، در مصاحبه ای گفت:
نقل‌قول:
نمایشگاه E3، همیشه یک روز خاص برای جامعه بازی های ویدیویی و به خصوص سازندگان به حساب می آید زیرا ما در این نمایشگاه چشم اندازهای خود از آینده بازیهای ویدیویی را با دیگران به اشتراک می گذاریم و از عناوینی که در آینده منتشر خواهند شد، رونمایی کرده و اطلاعات و جزئیات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهیم. ما تمام انرژی و وقت خود را صرف ساخت این عناوین کرده ایم و باز خوردها و نظرات مثبت کاربران، هنگامی که آن ها برای اولین بار این عناوین را تجربه می کنند، به ما انگیزه ای مضاعف می دهد تا کار خود را با قدرت ادامه دهیم.
بسیار از این که عضو چنین جامعه ای هستیم، هیجان زده ایم. تیم کارکشته و با تجربه ما تمام انرژی خود را به خرج می دهد و تمام ریسک ها را می پذیرد تا بتوانیم بهترین و کامل ترین تجربه را به کاربران منتقل کنیم.
همچنین Ubisoft، سازنده و ناشر فرانسوی بازی های ویدیویی، در رابطه با کنفرانس E3 2015، تریلری نیز منتشر کرده است که شما می توانید تریلر مورد نظر را از طریق لینک های زیر دریافت کنید:
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟


منبع: Dualshockers