Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مبارزان کهکشان| اطلاعات و جزئیات جدید از بازی Battleborn + تریلر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Gearbox، خالق سری Borderlands، به تازگی با انتشار اطلاعات و جزئیات جدید عنوان Battleborn، به استقبال E3 2015 رفته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


[تصویر:  Battleborn-feature-672x372.jpg]
بازی Battleborn یک بازی تیراندازی اول شخص و به سبک MOBA می باشد. اگرچه تمرکز اصلی سازندگان روی بخش چند نفره بازی است اما این عنوان دارای بخش داستانی نیز می باشد که به صورت انفرادی (تک نفره) و یا به صورت Co-op( با پشتیبانی از ۵ بازیکن) قابل بازی است. موضوع اصلی داستان بازی این جاست که تمام ستاره های کهکشان نابود شده و تنها یک ستاره باقی مانده است و مبارزان کهشکان با یکدیگر متحد می شوند تا آخرین ستاره ای که در کهکشان باقی مانده را از دست یک موجود شیطانی نجات دهند. ۲۵ شخصیت قابل بازی در این عنوان حضور دارند. هر یک از این شخصیت ها مهارت، سلاح و قدرت های خاص خود را دارند.


همچنین در بازی  قابلیت level-Up (ارتقای سطح) نیز وجود دارد. سطح(لول) شخصیت ها را می توان حداکثر تا لول ۱۰ هم در بخش داستانی و هم بخش چند نفره ارتقا داد. به وسیله این سیستم درختی مهارت ها که Gear Box از آن با عنوان ” سیستم پیشرفت مداوم” نام می برد، شما می توانید با کسب امتیازات، امتیاز مهارت دریافت کنید و با آن می توانید مهارت شخصیت های بازی، اسلحه ها و قدرت های آن ها را در بازی آپگرید کنید.


به طور کلی شخصیت های عنوان Battleborn به چند دسته زیر تقسیم می شوند:
– محافظان صلح که نگهبانان قسم خورده Solus (ملکه کهکشان ها) هستند.
– Eldrid ها که نگهبانان اصلی قصر کهشکان هستند.
– مجرمین جنگجویانی هستند که فقط به فکر نجات زندگی خود می باشند.
– هم فرجام ها( Consortium) یا سودجویان جنگ شخصیت هایی به اصطلاح جنگ طلب که از جنگ ها سود می برند.
– امپراطوری Jennerit که قدرت آن ها از همه بیشتر است و بر تمام افراد کهکشان حکومت می کنند.


بخش چند نفره بازی Battleborn، شامل رقابت ها و بخش های مختلف و جذابی است که این بخش تا ۱۰ کاربر را پشتیبانی می کند. یکی از این بخش ها، بخش  Incursion( حملات موجی) است که بازیکنان در قالب قهرمانان در تیم های ۵ به ۵ با یکدیگر متحد می شوند و بر علیه مینیون ها مبارزه می کنند تا از پایگاه دفاع کنند و دشمنان را نابود سازند. بخش Devastation هم یکی دیگر از بخش های جالب و جذاب قسمت چند نفره بازی است. در این بخش شما باید به پایگاهی که در مرکز نقشه قرار دارد حمله کنید و در عین حال باید از مینیون های خود نیز محافظت کنید و هر زمان که مینیون ها وارد گودال شوند، امتیازی به شما تعلق می گیرد و هر تیمی که در پایان جنگ مینیون های بیشتر و در نتیجه امتیاز بیشتری داشته باشد، برنده مسابقه خواهد بود.


تا پیش از این حضور ۱۰ شخصیت در بازی تایید شده بود اما در تریلر جدید منتشر شده از بازیBattleborn، شاهد حضور شخصیت های جدید دیگری نیز در بازی هستیم. شما می توانید تریلر مورد نظر را از طریق لینک های زیر دریافت کنید:

در پایان، تصاویر منتشر شده از عنوان Battleborn را می توانید در قسمت پایین مشاهده کنید:
بازی Battleborn زمستان امسال برای کنسول های PlayStation 4 ،Xbox One  و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟



منبع