Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: منتظر Forza 6 در شبهای بارانی , دست انداز های سه بعدی و ... باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
وبسایت ژاپنی با یک سری اطلاعات برای بازی  Forza Motorsport 6 ثبت شد هرچند که سایت از کار افتاد اما قبل از کار افتادن سایت ,  All Games Beta تصاویری گرفته که در زیر نگاهی به آنها میتوانید بی اندازید.

طبق گفته وبسایت در این بازی با " آب و هوای بارانی , دست انداز های سه بعدی و مسابقات شبانه " همراه با " هنر فیزیک شبیه ساز بازی در سرعت " روبرو خواهیم بود.

این سایت همچنین ذکر کرده که این عنوان با کیفیت 1080p حدود 50 فریم به بازیباز میدهد که اینطور که به نظر میرسد در وبسایت ( اشتباه تاپی رخ داده است ! ) زیرا که  Forza 6 همانند نسخه پیشین بر روی 60 فریم اجرا میشود.

همچنین ذکر شده که بازیبازان بیشتر ماشین های این نسل را در اختیار خواهند داشت که بیش از 450 ماشین خواهد بود + امکانات شخصی سازی و ماشین ها کاملا قابل دستکاری هستند به همراه سیستم دمیج کامل.

علاوه بر اینها نسخه Xbox One دارای " 26 منطقه معروف جهان میباشد از جمله Daytona, Rio و..." است.

برای تجربه دو نفره بازی قابلیت اسپلیت صفحه نمایش ( تقسیم شدن صفحه نمایش ) وجود دارد , حضور 24 نفر در مسابقات و قابلیت درایواتار.

Forza Motorsport 6 در E3 2015 قابل بازی خواهد بود و هنوز اطلاعاتی از زمان انتشار آن فاش نشده است.انتظار میرود که مایکروسافت در طی کنفرانس خود در E3 2015 از اطلاعات بیشتری در مورد این عنوان پرده برداری کند.


[font='Noto Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif][font='Noto Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif][font='Noto Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif][font='Noto Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif][font='Noto Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif][font='Noto Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif][تصویر:  1433612032-xbox-jp-1152x962.jpg]
[/font]
[/font]
[/font]
[/font]
[/font]
[/font]



منبع