Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Star Wars: Battlefront به صورت محدود از شخصی سازی پشتیبانی می کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 [تصویر:  starwarsbattlefrontheader.jpg]


نسخه جدید سری بازی Star Wars یعنی Star Wars Battlefront که توسط استودیو DICE، سازنده سری محبوب Battlefield، ساخته می شود شامل شخصی سازی شخصیت های بازی خواهد بود اما شاید به آن صورت که طرفداران انتظار داشته باشند، نباشد.
طرفداران بازی Star Wars Battlefront در شبکه ی توییتر در صفحه ی همین بازی پرسش های بسیاری را انجام داده بودند که آیا بازی دارای شخصی سازی شخصیت های درون بازی خواهد بود. به همین خاطر EA در پاسخ اعلام کرد:
بله، ما از قابلیت شخصی سازی درون بازی پشتیبانی خواهیم کرد اما اجازه نمی دهیم بازیکنان به صورت کامل این کار را انجام دهند. برای مثال شما قادر نخواهید بود رنگ لباس Darth Vader رو عوض کنید.
با توجه به این که نمایشگاه E3 نزدیک است و شرکت EA وعده داده است برای اولین بار گیم پلی این بازی را در E3 2015 خواهید دهید، باید منتظر باشید تا ببینید آیا EA انتظارات را برآورده می کند.
بازی Star Wars Battlefront در تاریخ 17 نوامبر برابر با 26 آبان 94 برای کنسول های PlayStation 4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. افرادی هم که بازی را پیش خرید کنند بسته الحاقی Battle of Jakku را زودتر از دیگران در اول دسامبر در اختیار خواهند داشت، این در شرایطی است که بسته فوق در تاریخ 7 دسامبر برای همه قابل دسترس است.

منبع