Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مشکل لاگین در نسخه نسل هشتم The Elder Scrolls Online
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تعداد افرادی که نسخه کنسول نسل هشتم این عنوان را دارا میباشند اندک است زیرا که بازیبازان قادر به لاگین (ورود به بازی ) نیستند.

[تصویر:  elder_scrolls_online_console_version-7-600x331.jpg]

نسخه PlayStation 4  و Xbox One بازی Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited از نیمه شب در دسترس قرار گرفت ولی از آن زمان تا به حال خیلی ها در انجمن هایی نظیر NeoGAF و حتی انجمن رسمی خود بازی گزارش دادند که قادر به عبور از مرحله لاگین نیستند.

کاربران هنگام لاگین با خطا " لاگین موفقیت آمیز نبود" مواجه میشوند و هنوز نیز بازیکنان شمال آمریکا و اروپا از انجام این بازی منع شده اند.


[font='Noto Sans', 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif][تصویر:  the_elder_scrolls_online_log_in_failed_c...52x864.jpg]
[/font]


Bethesda در پاسخ به این مشل گفت که در حال کار بر روی راه حلی برای حل این مشکل هستند . لازم به ذکر است که این پاسخ به طور رسمی علاوه بر توییتر بر روی انجمن خود بازی نیز قرار گرفته است.

نقل‌قول: ما به دنبال راهی موثر برای رفع این مشکل هستیم #ESOTU کسانیکه در اروپا و شمال امریکا این بازی را تهیه کردند , چشم از این تاپیک بر ندارند و منتظر آپدیت باشند http://t.co/1mply44M3A

— Elder Scrolls Online (@TESOnline) June 9, 2015


منبع
من که به همون الدر اسکرولز وی توی نسل هفت راضیم البته نسل هشتی نیستم که بخوام بخرمش