Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ریزر و بایوویر شما را برای عصر اژدها2 آماده می کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ریزر، شرکت پیشرو و سکودار وسایل کامپیوتری مربوط به بازی، اخیرا طی یک همکاری با بایوویر قطعاتی را مختص بازی عصر اژدها تولید نموده است. این قطعات از هشتم مارس یعنی 17 اسفند در آمریکای شمالی عرضه خواهند شد.

این تجهیزات شامل ماوس، کیبرد، ماوس پد، دسته ی ایکس باکس360 و یک کیف محافظ خواهد بود که تمامی آن ها از نظر ظاهری با بازی عصر اژدها2 هماهنگ هستند.

لازم به ذکر است که این محصولات هیچ کدام محصولاتی کاملا جدید نیستند و تنها شکل ظاهری آن ها با بازی عصر اژدها2 هماهنگ شده است. در ادامه به صورت مختصر درباره ی امکانات و ویژگی های این قطعات خواهیم پرداخت.



درباره ی ماوس DeathAdder
[تصویر:  razer1_thm_8900.jpg]
با این که ماوس DeathAdder قدمت زیادی داشته و یکی از ماوس های نسبتا قدیمی ریزر به حساب می آید، اما این ماوس بقدری خوش ساخت است که هم چنان انتخاب اول بسیاری از کاربران است. دقت اسکن این ماوس 3500 نقطه در اینچ بوده و زمان تاخیر آن تنها یک میلی ثانیه است. هم چنین DeathAdder پنچ دکمه ی قابل برنامه ریزی نیز دارد.



درباره ی ماوس پد Goliathus Speed
[تصویر:  razer2_thm_8902.jpg]
شاید در ابتدا مسخره به نظر بیاید که حدود 25 دلار برای یک ماوس پد بدهیم. اما باور کنید کارایی یک ماوس حرفه ای با یک ماوس پد حرفه ای مشخص می شود! این ماوس پد نیز به دلیل طراحی خاصی که دارد سرعت لغزندگی ماوس را بیش تر می کند.



درباره ی کیبرد BlackWidow Ultimate
[تصویر:  razer3_thm_8904.jpg]
ویژگی خاص این کیبرد که یکی از مدل های خوب ریزر است، دیود نوری موجود در تمامی دکمه ها است که باعث می شود حتی در شب نیز به راحتی دکمه ها را از یکدیگر تشخیص دهید. زمان تاخیر این کیبرد نیز تنها یک میلی ثانیه بوده و می توان برای آن ده پروفایل مختلف تعیین نمود.



درباره ی دسته ی Onza Tournament
[تصویر:  razer4_thm_8906.jpg]
این دسته نیز مدتی پیش توسط ریزر رونمایی و عرضه شد که در هر دو سیستم ایکس باکس360 و رایانه های شخصی کار می کند. طراحی این دسته با دسته های اصلی ایکس باکس360 تا حدودی متفاوت است که در تصویر می توانید این تفاوت را مشاهده کنید.



درباره ی کیف محافظ Messenger Bag
[تصویر:  razer5_thm_8908.jpg]
این کیف نیز برای این ساخته شده است که شما بتوانید تمام وسایل مورد نیاز برای بازی کردن را همراه خود داشته باشید. جنس این کیف بگونه ای است که از ورود رطوبت به داخل جلوگیری می کند و هم چنین فضای موجود در آن به اندازه ای است که می توان لپ تاپ نیز در آن جای داد.



eshooop.com