Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان The Order: 1886 خواهان ساخت ادامه‎ای برای این بازی می‎باشند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  TheOrder_004_1080.jpg]

  The Order: 1886 عنوان انحصاری که متاسفانه آنچه که طرفداران انتظارش را می کشیدند نبود. حال به نظر می‎رسد که سازندگان به دنبال جبران اشتباهات خود هستند و می خواهند این کار را با ساخت نسخه دوم انجام دهند. اگر چه عنوان  The Order: 1886 بسیار موفق نبود، اما شاید دنباله‎ای برای ساخت آن و یادگیری از اشتباهات گذشته بتواند بسیار موفق عمل کند. Ready at Dawn در طی صحبت‎های اخیرش، پرونده عنوان انحصاری خود را شفاف سازی کرد و بیان نمود که خواهان ساخت ادامه‎ای بر روند داستانی بوده است. آقای Paul Sams، مدیر اجرایی Ready at Dawn، به همراه آقای Ru Weersuriya، مؤسس استودیو، به تازگی با وبسایت GamesIndustry صحبت‎هایی مبنی بر عکس العمل‎ها نسبت به بازی و چند بخشه بودن داستان انجام داده‎اند.

نقل‌قول:  The Order: 1886 حاصل دسترنج کار ما بر روی فناوری می‎باشد. شاید The Order: 1886 عنوانی با داستانی چند گانه نباشد، اما باید بدانید که حرف‎های بیشتری برای گفتن وجود دارد و پایان این بازی نیز به روی آن تصدیق می‎بخشد.

حتّی اگر Weerasuriya و Sams علاقه‎ای به ساختن ادامه‎ای بر این  عنوان داشته باشند، مالکیت این بازی در اختیار Sony است و این بدان معناست که ساخته ادامه‎ای کاملاً باید با رضایت این شرکت انجام گیرد.  البته آینده‎ی این بازی و دخالت ما در پیشرفت آن  آرزویی بیش نیست. Paul Sams نیز در این رابطه افزود:

نقل‌قول:
ما خیلی دوست داریم که بخشی از عنوان The Order: 1886 باشیم. این بازی را ما خلق کردیم و عمیقاً آن را دوست داریم. اما در حال حاظر نمی‎توانیم بیش از این درباره‎ی بازی صحبت کنیم.
 Ready At Dawn خواهان به دست آوردن این حق می‎باشد، اما به پشتیبانی شرکت Sony نیازمند است.

نقل‌قول: این کاملاً تمایل شرکت برای به دست آوردن آن می‎باشد. ما عاشق این بازی هستیم و با تمام غرورمان به آن افتخار می‎کنیم. متأسفانه، ما در نقطه ای از تکامل شرکت قرار گرفتیم که مالکیت بر بازی ممکن نبود. ما امیدواریم که دیگر در موقعیتی مانند این قرار نگیریم. او همچنین افزود که The Order: 1886 توانسته از نظر فروش سازندگان را متقاعد کند.
 
 The Order: 1886 عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی می‎باشد که توسط Ready at Dawn و استودیوی SCE Santa Monica  ساخته شده و بوسیلهٔ Sony_Computer_Entertainment در ۲۰ فوریه ۲۰۱۵ به طور انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر شد.  The Order: 1886 در تاریخ جایگزین لندن و دربارهٔ گروهی با نام «اوردر» و تلاش آن‌ها برای جلوگیری از موجوداتی شبیه به هیولا و دشمنان دیرینه‌ای که نسل بشر را تهدید می‌کردند می‏‎باشند. The Order: 1886 با واکنش های ضد ونقیضی مواجه شد. منتقدین ارزش تولید بازی، گرافیک و دستاوردهای تکنیکی آن را مورد ستایش قرار دادند، در حالی که زمان اتمام بازی، داستان، روند بازی، انجام دوباره بازی و دخالت بازیکن در حین بازی را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.


بسیار عالی.
نسخه های بعدیش رو بسازن بهتر ازنسخۀ اول میشه.
ممنون بابت خبر.
خداکنه بسازنش!!!!!!!!
خیلی هم قشنگ بود!
فقط زیر دست منتقدا له شد درست مثل رایز و یونیتی که حقشون از اون چیزی که گرفتن بیشتر بود!!!!!!!
من از کاربرا عذر میخوام که این سوال رو میپرسم ولی این بازی صحنه داره؟! دیگه جلو خانواده ادم نمیتونه هر بازی ای بکنه... چون شنیدم یه جاهایی به اسم brothel داره که اونجا ها صحنه دارن... اگه اره، جزو مراحل اصلی بازیه؟
(06-11-2015, 05:14 PM)AMG نوشته است: [ -> ]من از کاربرا عذر میخوام که این سوال رو میپرسم ولی این بازی صحنه داره؟! دیگه جلو خانواده ادم نمیتونه هر بازی ای بکنه... چون شنیدم یه جاهایی به اسم brothel داره که اونجا ها صحنه دارن... اگه اره، جزو مراحل اصلی بازیه؟

بله چپتر سومش داره :rolleyes:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اخر بازی داستان کاملا تموم نشد و معلومه که لازم داره یه قسمت دیگه از این بازی ساخته بشه! باید گیمپلی بیشتری براش درست کنن تا موفق بشه و همچنین باید روی هوش مصنوعی بازی خیلی کار بشه! 
شاهکار قرن با دکمه زنی های فوق العاده
پایان بازی هم باز بود درست مثل خدای جنگ،ندای وظیفه و ...